Jaa is dat niet van HG ofzo?
Klopt, dat bedoel ik.
Ik kon ff niet op de naam komen.
Bedankt voor de tip Lotte.
Ik ben nog niet eens begonnen met klussen dus verhalen over als het wat langer duurt hoeft voor mij ook nog niet.
Ben meer op zoek naar een boek waarom je wel of juist geen kinderen zou willen…
Buffy
We hebben meteen maar even een bod gedaan! :shifty: :mrgreen: Zooooo mooi huis! :inlove:
Ik voor jullie dat jullie eruit komen met de verkoper.
Spannend Klaproos!
Leuk joh dat het huis zo goed beviel.
Hopelijk kom je er snel uit met de verkoper.
Buffy
@buffy wrote:
Bedankt voor de tip Lotte.
Ik ben nog niet eens begonnen met klussen dus verhalen over als het wat langer duurt hoeft voor mij ook nog niet.
Ben meer op zoek naar een boek waarom je wel of juist geen kinderen zou willen…
Buffy
Bestaat zo’n boek??
Wij gaan ijs eten

@Klaproos wrote:
We hebben meteen maar even een bod gedaan! :shifty: :mrgreen: Zooooo mooi huis! :inlove:
Wauw, oh wat spannend!!! Ik duim! :thumbup:
@sabje373 wrote:
Ik heb gisteren in mijn nieuwe kleren tomatensaus gekregen…
Meteen alles uit en in een emmer water gezet… ff gauw eten en toen in de wasmachine met extra wasmiddel op een kort programma.
Vanochtend d’r uit gehaald, t zat er nog steeds in…
Vanochtend heb ik er een beetje vanish opgedaan, ff geboend en toen uitgespoeld en toen weer gewassen. Ik heb de vanish uitgespoeld omdat deze voor de witte was is en ik bang ben dat mijn kleuren er anders aan gaan…
Heeft iemand de gouden tip???
Ik gebruik voor hardnekkige vlekken Vanish of Dasty (is te koop bij Wibra, geel spul in spuitfles, werkt echt goed.)
Pfffffff, ik heb een heel vol/vaag gevoel in mijn buik.
Ik zit mezelf helemaal gek te maken :?
Lotte: :hug:
@ Lotte; en je moet nog zo lang wachten op je NOD! :hug: Probeer te relaxen (zegt iemand die dit op deze manier nog niet kent :think: )
Maak je zelf nou niet gek!! :hug:
Lotte,
het is zo herkenbaar dat je van alles voelt en jezelf helemaal gek maakt…
Als je er veel mee bezig bent voel je ook van alles en kan je jezelf alle kwaaltjes aanpraten die je maar wil… ik wel tenminste.
't is beter er niet al te veel aan te denken…
(hmm… zegt iemand die dat zelf eigenlijk ook niet kan. :oops: )
In elk geval veel sterkte met wachten.
We duimen voor je hoor.
Klaproos,
Geen idee of zo’n boek bestaat, maar als ie bestaat wil ik hem… :think:
Heb hem nog niet echt gevonden helaas. Dus als iemand tips heeft?
Buffy
Meiden, bedankt voor jullie :hug:
Ik heb me ook echt voorgenomen om er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat valt niet mee.
Volgens mij is het nu nog erger dan de vorige keer.
Toen wist ik niet wat me te wachten stond, en nu probeer ik dingen te herkennen.
En dat terwijl ik ook wel weet dat het nu allemaal heel anders kan voelen.
Nog MAAR :liar: 12 dagen
@ Klaproos: Wat leuk dat jullie een bod hebben gedaan op een huis!! ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie dat het bod geaccepteerd wordt!
@ Lotte, Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Ik zou me alleen nog niet zo gek maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar meid, je moet nog 12 dagen voor je NOD… Ook voor jou :thumbup: :thumbup: :thumbup: ik heeel hard…
Vandaag had ik die toets… Wat een ontzettende rot toets…
Maar ik ben geslaagd!!![/b]
Vanochtend belde die docent van wie ik dat vak had en van wie ik de lessen had.
Hij zei: Hallo Sabje, met *****, heb jij wel goed geleerd???
Ik: euh,… ik dacht het toch echt wel ja!!
Hij: Ja, dat is ook wel te zien, je hebt een 7,1!
Ik ben zo blij en opgelucht…
Ik ben er de afgelopen tijd niet zo heel veel geweest, maar nu ik geen toetsen meer heb, zal dat wel weer beter worden. Nu hoop ik alleen nog op een hele leuke baan. Dat het maandag niks is geworden is jammer, maar er komen vast nog veel meer leuke vacatures…
Lieve meiden, bedankt voor jullie support!!
:dance: Sabje gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd :dance:
Gefeliciteerd Sabje!
Sabje GEFELICITEERD!!!
@mariamaria wrote:
@sabje373 wrote:Ik heb gisteren in mijn nieuwe kleren tomatensaus gekregen…
Meteen alles uit en in een emmer water gezet… ff gauw eten en toen in de wasmachine met extra wasmiddel op een kort programma.
Vanochtend d’r uit gehaald, t zat er nog steeds in…
Vanochtend heb ik er een beetje vanish opgedaan, ff geboend en toen uitgespoeld en toen weer gewassen. Ik heb de vanish uitgespoeld omdat deze voor de witte was is en ik bang ben dat mijn kleuren er anders aan gaan…
Heeft iemand de gouden tip???
Ik gebruik voor hardnekkige vlekken Vanish of Dasty (is te koop bij Wibra, geel spul in spuitfles, werkt echt goed.)
ik heb speciale zeep gaat er altijd mee uit
sorry hoor dames ik kan jullie niet meer volgen jullie kletsen teveel en ik ben te druk :doh: