@Chelleke wrote:
Owja over een maand slik ik mijn laatste pil :dance:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :mrgreen:
@Chelleke wrote:
Mijn grote held fietst sinds vandaag heus voor het echie zonder zijwieltjes :inlove: :mrgreen:
Hij deed het al een tijdje voor de ‘nep’, dus de zijwieltjes omhoog, maar vandaag zijn ze er serieus onder weg gehaald en hij fietste er zo op weg! Na twee rondjes zei hij: “Oh ik ben zo trots op mij!” :mrgreen:
En dit moedertje stond er bij te glimmen en te hijgen :mrgreen:
Mn lief is zo lief geweest om de medicatie uit een stad (20min) rijden verderop op te halen bij een huisartsenpost.
Zit nu gezellig om de 2 uur aan de Ventolin :think: Hopelijk gaat dat gauw beter want ik zit echt de hele tijd achter mn adem… :eh:
Nou ja, ik ken ergere gevallen…
Mooie foto’s Jannigje hoor! Ben jij zo’n fotograaf?
Chelleke, het schiet al mooi op voor je! En je durft wel hee met de Ikea :shock: Ik moet er niet aan denken!!
Meggie, hopelijk hebben jullie gezellig en lekker gegeten
Welterusten allemaal, wij hadden gezellig spontane visite, ga nu lekker douchen en dan kruip ik naast mn grote liefde
@Jannigje wrote:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=72360
foto’s van vandaag
Mijn grote held fietst sinds vandaag heus voor het echie zonder zijwieltjes :inlove: :mrgreen:
jannigje leuke foto’s!
Klaproos wat goed zeg :dance:
Fijne
:-* :-*
Jannigje, wat maak je mooie foto’s, hobby?
Klaproos voor je grote held.
Ik hoop voor je dat de Ventolin werkt.
@Klaproos: hoop dat je snel minder benauwd wordt. Sterkte!
@Chelleke: jij hebt lef… naar Ikea met dit soort dagen?! Mij niet gezien… brrr!
en… @Chelleke wrote:
Zo ik ben weer een beetje op de wereld…
Ik weet niet waar ik precies last van heb maar mijn darmen en baarmoeder doen zooooooo’n zeer… paracetamol helpt maar een klein beetje.
Ik ben er echt naar van en durf gewoon niet te eten omdat ik daarna zo’n buikpijn krijg
Ik heb zojuist even gebeld naar de huisarts (en ik bel echt niet snel naar de huisarts…) en de assistente gaat overleggen met de huisarts. Over 3 kwartier moet ik terug bellen. Jankend aan de telefoon maar ja dit schiet ook niet op.
Ik hoop dat die een oplossing heeft…
Meggie meis lijk me niet normaal als je zo pijn heb he, Je mag zo de huisarts bellen hopelijk heeft hij iets voor je ! Laat je het weten een dikke knuff :hug: :-* :-* :-*
Meggie dikke :hug:
Nou ik heb gebeld. Aangezien de pijn geleidelijk is ontstaan dacht hij niet aan iets acuut. Ik heb geen zware menstruatie met bloedstolsels dus ook geen “miskraam” of hoe je zoiets ook noemt.
Belangrijk is nu dat ik voldoende blijf drinken, eten is niet zo belangrijk.
En ik ga ibuprofen slikken in de hoop dat dat beter aan slaat.
Als de pijn aanhoudt toch weer bellen en even op spreekuur komen.
Ik moet morgen werken maar als ik me voel zoals nu ga ik dus echt niet. Het spijt me maar ze zoeken dan maar een andere oplossing voor mijn afwezigheid.
Ik heb net weer wat gedronken en lange vingers gegeten. Hier kan ik lekker op zuigen en er zit suiker op voor de nodige energie.
Pffffff ben er helemaal klaar mee kan ik je zeggen… wel ga ik het in de gaten houden want als dit vaker voorkomt wil ik dat er onderzoek gedaan wordt of alles wel goed is van binnen…
Nou goed ik ga weer languit liggen.
Het lijstje werk ik echt nog bij maar moet nu echt even mezelf op 1 zetten en dat vind ik lastig.
Doeidoei!
hoi meiden
nog een vrolijk pasen toegewenst
iedereen een fijn weekend gehad?
hier drukjes met werk en school
heb wel geteld afgelopen week 1 dag vrij gehad dus weinig tijd om lekker te gaan zitten internetten
en het is nu ook zulk heerlijk weer dat het eigenlijk ook geen weer is om binnen te zitten
heb voor tygo zo’n schelp gekocht waar zand in kan en daar heeft ie heerlijk in zitten spelen vanmiddag
voor de rest boodschapjes gedaan en aan me huiswerk gezeten
heb het nog steeds niet helemaal af maar ga na het eten nog even verder
had gehoopt dat p@ optijd thuis was voor het eten
maar hij zit nu nog in harderwijk en dan moet ie eerst nog naar de zaak dus ga maar alvast het eten verder opzetten
anders word het zo laat voor tygo
voor de rest niet zo heel veel te kletsen
het weekend doorgebracht met werken en maandag zijn we met me schoonouders wezen varen
was opzich wel leuk alleen vond het nog best frisjes met die wind zo over het water
en vandaag is het heerlijk in de tuin dus ga denk ik straks ook weer even zitten
Meggie :hug:
Groot gelijk dat je niet gaat werken als je je morgen nog zo voelt.
Jeetje Meggie, wat lees ik nu! :shock: Dat klinkt erg pijnlijk allemaal… Wat ongesteldheid wel niet teweeg kan brengen na al die tijd! Of kan het zijn dat je een buikgriep hebt? Er gaat wel weer van alles rond nu… :hug: :hug:
Werkt de ibuprofen een beetje?
Poeizie, wat herken ik je drukte toch! Kindje, studie, werk… pff, hoeveel werk je er nog naast?
@Klaproos wrote:
Jeetje Meggie, wat lees ik nu! :shock: Dat klinkt erg pijnlijk allemaal… Wat ongesteldheid wel niet teweeg kan brengen na al die tijd! Of kan het zijn dat je een buikgriep hebt? Er gaat wel weer van alles rond nu… :hug: :hug:
Werkt de ibuprofen een beetje?
Blouse? Wat voor werk doe je?
:hug: Meggie, hoop dat de pijn snel weer weg trekt!
@Klaproos wrote:
Blouse? Wat voor werk doe je?