De Drumsticks klapperen nog steeds vrolijk door

stelletje kletsers ihih

ik ben druk bezig geweest…

leg morgen wel effe uit waarmee haha

therapie lijkt et wel :mrgreen: :roll: t houd me iig van straat en helaas ook effe van KoK ihih

ik duik mijn bedje in

mensen trusten

:-*

:shifty: zucht

maar 't is iig al wat later dan de vorige keren…

:zzz:

Goedemorgen!

Nee ik heb dat niet gezien. Was het interessant?

nee wij keken naar de keuringsdienst van waarden (ned 3). Vind ik zo’n leuk programma. En ik hou niet van die paranormale programma’s

Ik heb heerlijk geslapen inderdaad

Oja daar kwam iets op wat ik wilde zien! (Keuringsdienst van waarde)

Weet alleen even niet meer wat :think:

Fijn dat je goed hebt geslapen wwb!

Icl, hé meid! Het zit je ook niet mee he! Misschien dat een lekkere warme douche voor het slapen gaan helpt? Dat je dan even helemaal tot rust komt? In ieder geval een :hug: voor jou!

belly het ging over analoogkaas (ofwel nepkaas)

ICL, jij moet wel een posi test vasthouden binnnekort, en anders hup naar de dokter, want dit is wel extreem hoor

Ja! Klopt! daarom wilde ik het zien! :mrgreen: Ging o.a. ook over de kaas van de Big M toch? En de lasagne van AH?

Ja, ICL, ik ben het met wwb eens :thumbup:

ik de cheeseburger zat 30 % analoog kaas. Dat heb ik nog onthouden, De lasagne is volgens mij niet specifiek benoemd (dacht ik, maar ik was echt mega duf)

Zucht… ik word echt gek ervan… en dat ik nog niet heb gespuugd… is echt een wonder…

Hihi, nou maakt ook niet uit hoor :mrgreen:

ICL, misschien een idee om alsnog alvast een test te gaan doen? Of langs de Ha?

Nope, ga nog geen test doen en de HA wordt al gek van me… ze heeft me zelfs gezegd niet te vroeg te gaan testen… maar denk dat ik wel weet wat de test zal gaan aangeven… :oops:

ga denk ik stiekem ook straks wel ff naar het kruidvat…

:mrgreen: :mrgreen: Sorry, alweer spoilers :mrgreen: :mrgreen:

Spannend! Ik help je hopen :pray:

Vandaag mogen we weer toch :wink: Is weer een nieuwe dag :wink:

Maar durf aan de ene kant ook niet :oops: Toch bang voor weer een teleurstelling… :oops: Had me eerlijk voorgenomen om niet voor het eind van volgende week te gaan testen… NOD is waarschijnlijk ook pas dinsdag…

:eh: Nou ja, ik zie het wel…

Ja maar zo kan je toch ook niet doorgaan meid! :hug:

Denk niet dat het echt zal veranderen, als ik weet of ik wel of niet zwanger ben… Als ik zwanger ben, dan blijf ik waarschijnlijk/hopelijk toch echt wel misselijk en zal ik toch ook 's nachts nog naar de wc toe moeten… Dus ja…

Ja maar dan kan je bij de Ha wel iets vragen tegen de misselijkheid :wink: heeft mijn collega ook gekregen en werkte bij haar erg goed…

Weet alleen niet meer hoe het heet :think:

Emesafene :wink: en heb het idd al in huis en gebruik het ook regelmatig :wink:

hahaha, ja dat inderdaad :lol:

Ik ga zo… ga naar een vriendin toe die op het einde loopt (over 4 daagjes uitgerekend).

Zal dus niet zoveel spammen vandaag… :mrgreen: