Dat was em dan .....

… van de week de laatste keer bv gegeven.

Meneer wilde eigenlijk niet meer zo drinken, heeft nog een paar slokjes genomen maar toen had hij er alweer snel genoeg van.

Nu nog de vriezer leegmaken en dan zit 't er echt helemaal op en moeten we toch nog aan de poedertjes.

Dank je wel lief klein mannetje voor deze bijzondere periode.

In het begin wilde het niet direct lukken met het drinken. Maar samen hebben we doorgezet. Eerste nacht vingervoeden met de ene hand, kolven met de andere hand om de produktie op peil te krijgen. Maar na een dagje begon je het door te krijgen. Je dronk en dronk, ja je deed het zo goed. Na een tijdje werd ik ziek. Een PPD, knokken om toch te kunnen blijven voeden met AD. Pappa ging de nachtvoedingen overnemen met een flesje gekolfde voeding. We deden het nog steeds samen.

Nu wil je niet meer, de linker tepel moest het als eerste ontgelden, nee, die wilde je niet meer. En nu ook de andere kant.

Ergens vind ik het niet erg. Door oa het kolven, heb ik behoorlijk last van kloven en vaak pijn aan m’n tepels na het voeden/kolven.

Het was een fijne periode en het is ook goed zo. Jammer dat het nooit meer terug zal komen, dat bijzondere kindje aan de borst gevoel. Maar ooh wat ben ik dankbaar dat ik heb het mogen meemaken.

:-*

wauw wat mooi geschreven kan me voorstellen dat het moeilijk is :hug:

mooie foto’s :inlove:

Oh gestopt, maareuh je hebt nogal wat tegenslag gehad zeg :shock:

Pffff vet respect voor je prestatie en super dat jullie er met zijn 3-en zo’n succes van hebben weten te maken! :thumbup: En Sijmen ziet er iig uit als een heerlijke tevreden beeb!! Bijzondere tijd, mooie foto’s en lijkt me ook een emo afscheid…

8 maanden, wat knap van je! Helemaal onder de gegeven omstandigheden. Ik kan me voorstellen dat het nu slikken is. :hug:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Een welverdiend en welgemeend applause…

och ja, dat weet ik nog… jouw AD dilemma… en nu toch die 8 maanden gered, wauw… petje af meid… heerlijke foto’s… mag trots zijn op jezelf… onder die omstandigheden en met die stomme rot klachten als kloven maakt het er allemaal niet makkelijker op… :hug:

Wat knap van jullie en ook echt samen gedaan he…en dan 8 maanden met alles wat je voor je kiezen kreeg, je mag heel trots zijn hoor :clap:

Dank jullie wel.

Pas toen ik jullie opmerkingen las, besefte ik dat we het toch wel moeilijk hebben gehad en dat we inderdaad een hele prestatie geleverd hebben.

Ga even trots op mezelf wezen !

:-*