dat kan echt niet hoor

Enneuh Ruud als je dan naar het schone Belgie crost, pik je mij dan op? Zoonlief uiteraard ook dan…neem ik wel lekker spulletjes mee om samen met Gerda lekker cakejes te bakken als je poetst zodat we daarna lekkers bij de koffie hebben. :mrgreen: *laat mijn badkamer maar zitten die is niet reuze bling bling maar wel schoon en poetsen doe ik pas weer als de tuin helemaal klaar is 8) *

oei ruud met schortje… :drool:

@Rhiannon wrote:

Enneuh Ruud als je dan naar het schone Belgie crost, pik je mij dan op? Zoonlief uiteraard ook dan…neem ik wel lekker spulletjes mee om samen met Gerda lekker cakejes te bakken als je poetst zodat we daarna lekkers bij de koffie hebben. :mrgreen: *laat mijn badkamer maar zitten die is niet reuze bling bling maar wel schoon en poetsen doe ik pas weer als de tuin helemaal klaar is 8)




:dance: :dance: :dance:

Ja Rhi, kom maar mee ! het is alweer véééééééééls te lang geleden dat we mekaar gezien hebben !



Weet je wat: we wijzigen de plannen:

Ruud gaat poetsen al dan niet met schortje om tijdens een rondje Nederland; hij pikt Rhi (uiteraard met zoonlief) op, rijden samen naar België en jullie komen koffie kletsen ZONDER bij mij te poetsen. Dat doe ik dan zelf wel… deal ?



:-

Gerda

Jaaaa goed plan Gerda, met kleine wijziging; met 3 poetsen gaat nog veeeeul sneller. :lol: Dus hoppa de badkamer door, dan cakejes in de oven en dan koffie erbij? Maar ik vermoed dat Ruud dan ws best een touringcar kan regelen want er zijn er ws nog wel wat die mee willen… :lol: Ah als we het over de kleine man hebben die is net wakker geworden dus ik haal hem lekker weer naar beneden en dan gaan we weer eens wat drinken anders raken we uitgedroogt…in de zon geeft de thermometer over de 40 aan… :shifty:

:thumbup: :thumbup:



Ruud gaat schrikken joh, als ie in dit topic komt… hij heeft geen idéé wat hem te wachten staan, denk ik ! :mrgreen: :smiley:



Gerda

Ruud schrikt niet zo snel en ik heb nog vrije dagen zat staan. :mrgreen:

@ruud wrote:

Ruud schrikt niet zo snel


alsof ik dà t nog niet wist ! :smiley:




en ik heb nog vrije dagen zat staan. :mrgreen:

waarop wacht je dan ????

vooruit kokmeiden die poetshulp wensen - intekenen op de lijst (ben zeker dat het een lange lijst wordt ! Och Ruud, ik heb nu al medelijden met je :mrgreen: )
en nadien: lekker bakkie met cakejes !!! :drool:

Gerda

Ik gok dat Ruud wel een auto met airco heeft dus zo gek is dat rondje nederland en belgie nog niet.



Dames, het is toch veel te warm om te poetsen. Enne koffie??? hmm nee, dat ijsje waar Debke et een en ander mee tevoorschijn wil lokken is een veel beter plan. :smiley:

POETSEN :shock: :shock: :shock: hebben jullie een zonnesteek opgelopen ofzo?

KoK was weg? :shifty:

Nou Ruud, tripje Noord-Limburg ook dan maar? :mrgreen:

Ik heb nog wel mooie roze poetshandschoenen, en kan wel een bloemetjes bandana voor je kopen!

Zie je er helemaal hip uit, samen met het schort wat je dan al gekregen hebt.

Jum jum niet 8)



Maarre ik heb echt niet gepoetst hoor vanochtend, wel een paar dames gestalkt op hyves :lol:

heb jij dames gestalkt op hyves cin? ik heb je nergens voorbij zien komen hoor :liar: :mrgreen:

Nee ik jou ook totaal niet gewoon! Hebben we elkaar net gemist denk ik :roll: :mrgreen:

dat zal ht zijn denk ik :slight_smile:

Als jullie nou even de route bepalen ik kom vanuit Rotterdam dus maak er maar een mooi rondje van…



Als ik op vrijdagmiddag vertrek ben ik zondagnacht toch wel weer terug? :think:

Als je vrijdagmiddag vertrekt kun je wel met mijn mams meerijden! Die is nu “op vakantie” in Rotterdam :mrgreen:

Of achter mams aan dan haha

kom je dan ook even langs bergeijk? :mrgreen:



enne ruud:jij hebt toch ook koi’s? kun je meteen bij onze buurman de koi"s bekijken, heb je een extra reden om even deze kant op te komen :slight_smile:

Las ik bij Knipoogje half uurtje extra in. :inlove:

ow ow gaan we op die tour… :naughty: . :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

:mrgreen: :mrgreen: