DAG FIEP!!!!!!!!!!

Alvast een goede reis gewenst, heel veel plezier en geniet ervan!

goeie reis! (8 uur… pfff ik vind 2,5 uur al veel… succes! hoop dat ie een beetje slaapt!)

fijne vakantie en goede reis.

@Ziet wrote:

goeie reis! (8 uur… pfff ik vind 2,5 uur al veel… succes! hoop dat ie een beetje slaapt!)


sorry, dit antwoord is fout :naughty: Het juiste antwoord is: ow 8 uur, ik vlieg regelmatig 2,5 uur, dat gaat zo voorbij, dan zal 8 uur ook wel een peulenschilletje zijn. Geniet ervan, want voor je het weet ben je al weer aan het landen.





:angel:

Goeie reis en veel plezier.



En een hart onder de riem; mijn vriendin reisde vroeger regelmatig met haar koters en vloog dan meerdere uren (china-australie en vice versa) en dat ging over het algemeen erg goed. :thumbup:

Hey Fiep, hele fijne tijd daar-ver-weg!!



En een hele goeie reis!!!



:-*

@fiep klophout wrote:

@Ziet wrote:
goeie reis! (8 uur… pfff ik vind 2,5 uur al veel… succes! hoop dat ie een beetje slaapt!)


sorry, dit antwoord is fout :naughty: Het juiste antwoord is: ow 8 uur, ik vlieg regelmatig 2,5 uur, dat gaat zo voorbij, dan zal 8 uur ook wel een peulenschilletje zijn. Geniet ervan, want voor je het weet ben je al weer aan het landen.





:angel:




Oké we proberen het opnieuw :angel:

Ow 8 uur, peulenschilletje :hand:



Je zegt gewoon tegen Nano als hij zich begint te vervelen en bijna de toupet van de buurman wilt pakken … dat hij binnenkort op olifantenjacht gaat :angel: en dat er daar nog meer mooie wilde dieren zijn :-

Veel plezier alvast :-

Ben je nou nog niet weg 8)



Ik kijk uit naar het moment dat jullie weer veilig terug zijn, dus ga nu maar gauw want des te eerder zijn jullie weer terug :mrgreen:

@fiep klophout wrote:



sorry, dit antwoord is fout :naughty: Het juiste antwoord is: ow 8 uur, ik vlieg regelmatig 2,5 uur, dat gaat zo voorbij, dan zal 8 uur ook wel een peulenschilletje zijn. Geniet ervan, want voor je het weet ben je al weer aan het landen.





:angel:






sorry :mrgreen:



je bent een bikkel :smiley:

Veel plezier!!



Ben benieuwd naar je foto’s en verslag strakkies, vond het de vorige keer ontzettend grappig èn interessant om te lezen!