Hoi,
ik ben een beetje :shock: door mijn cyclus nu.
Na de bevalling van ons ventje heb ik, tijdens dat ik BV gaf, de minipil geslikt. Na 6 maanden ben ik gestopt met de BV en bij de HA geweest, zij schreef mij mijn oude pil weer voor (die ik dus slikte voordat ik zwanger was) en daar kon ik meteen mee beginnen.
Na de bevalling dus geen een keer uit mezelf ongesteld geworden.
Nu merkte ik al de laatste paar keer dat ik steeds meer last krijg als ik ongi word (rugpijn, krampen, hoofdpijn etc.etc.) Echt zo erg, dat ik zelfs pijnstillers moest slikken. Nu is dat al echt nieuw voor mij, want voor de zwangerschap heb ik een jaar of 9/10 ofzo de pil geslikt en nog nooit last van gehad (trouwens ook niet voor ik de aan de pil ben gegaan).
Nu ben ik bezig in de laatste week voor de stopweek (a.s dinsdag de laatste)… en donderdag ben ik ineens “ongesteld” geworden!!! :think: Ik begrijp er niks van.
Het zal wel een tussentijdse bloeding zijn, denk ik, maar dit heb ik dus echt nog helemaal NOOIT gehad!! Het is altijd netjes regelmatig geweest, zelfs toen ik stopte met de pil omdat we zwanger wilden worden, heb ik een aantal maanden een mooie regelmatige cyclus gehad.
Zou het te maken kunnen hebben met afgelopen maandag? Toen ben ik namelijk met een enorme migraine-aanval ziek naar huis gegaan en in bed gedoken… en vervolgens de pil vergeten :oops:
Tsja, daar kwam ik pas dinsdagavond achter, dus toen heb ik het maar gelaten voor wat het is (was in de 2e week dus dat ik die pil vergeten was).
Ik heb dus a.s. dinsdag de laatste pil uit deze strip, en dan word ik meestal een dag of 3 later ongi. Zou dat nu weer zo zijn? (omdat ik het nu ook al ben, zeg maar)
Heeft iemand dat ook zo eens meegemaakt? Ik ben het zo gewoon helemaal niet gewend… :eh:
Groetjes, Marieke
Hier ook grote problemen met mijn menstruatie
sins t stoppen met de bv
nu al 6 maand geleden…
in eerste instantie dacht de ha problemen met schildklier
maar dat is t niet
en woe heb ik een baarmoederonderzoek
(maar mijn klachten zijn wel iets anders zo’n 3 weken per maand menstruatie…dwars door de pil heen) :shock:
nooit nooit eerder gehad…
Denk dat je volgende week wel een nieuwe menstruatie krijgt
mischien pil een maand doorslikken ?
Hoi mama van Elise
Jee, bij jou gaat het dus op het moment ook niet echt zoals het hoort. Vervelend is dat he? Bij jou nog erger lees ik :?
Succes met het onderzoek morgen!!! Laat je even weten hoe het geweest was?
Ik wacht het nu maar af. Vnv laatste pil van deze strip, en dan zie ik wel wat er gebeurd…
Groetjes, Marieke
Dag Marieke
Jaah wat kun je er wanhopig van worden he
vooral als t iets nieuws is…
Ik ben erg bang hoor moet ik zeggen voor morgen
maar goed we zullen wel moeten,.
want snap niets meer van me lijf en wil me zo graag beter voelen
Jij ook veel Sterkte !!
en zal even laten weten hoe t was
Groetjes Hanneke
Terug van de ha,.met een klomp in me maag
wat deed t pijn ik heb echt alles bij elkaar gejankt…
Maar goed uitstrijkje is gemaakt…
over ongeveer 2 weken uitslag
en krijg een oproep voor een echo van mijn buik nog
waarscheinlijk volgende week
(baarmoeder was verdikt aan de rechter kant)
en t blijkt dat ik veel pijn heb aan/rondom baarmoeder
bah bah bah
ik wordt alleen maar banger
(maak mezelf ook gek hoor uit angst…)
Vanmiddag maar ff rustig aan doen…
Groetjes Hanneke
Hoi Hanneke
Ow, wat vervelend dat het pijn deed
Maar gelukkig heb je dit nu weer gehad he!!
Nu wachten op de uitslag, spannend hoor…
Ik duim voor je dat alles goed is!!! :thumbup: :thumbup:
Ik heb gisteren de laatste pil uit de strip genomen… dus nu wel heel benieuwd hoor. Mijn “spontane” ongi is voorbij, dus ben benieuwd of ik nu “normaal” ongi word (zou dan van het weekend zijn).
Groetjes, Marieke
Marieke
Hoe is t bij jou ?
Ik heb 1 april mijn menstruatie weer gehad tot gisteren
volgende week de uitslag spannend hoor
en ben nu gestopt met de pil…want die vertrouw ik ook niet
en raar maar waar begin me weer een beetje mens te voelen
Hoi Hanneke
Wel fijn dat je nu je ongi gehad hebt en gestopt bent met de pil. Nu kan je lichaam weer een beetje het op haar eigen kracht gaan doen en zelf in een ritme komen (tenminste, dat lijkt me dan zo he…?)
Spannend hoor, van de week de uitslag! Ik hoop dat alles goed is!!
Ik heb een hele lange onig gehad… :?
Was toen in de 3e week van de strip ineens ongesteld geworden, en toen is dat zo beetje aan blijven rommelen. Toen ik dus eigenlijk ongi had moeten worden (dus normaal in de stopweek) toen was ik het ook nog een beetje en daarna is het gestopt.
Vind het maar raar… maar goed… we wachten de komende weken maar weer af hoe het deze keer loopt… :eh:
Groetjes, Marieke
Heey Marieke
Hoe is t nu met jou ?
zit er alweer regelmaat in
Uitslag van mijn uitstrijkje duurde echt heel lang
3 weken…maar was gelukkig goed !
Groetjes Hanneke