CSI

Dag mede fans van CSI, Crime Scene Investigation.



Jullie hebben vast ook met afgrijzen gezien hoe Sarah onder die auto lag, en dat haar handje nog maar net bewoog :frowning:



WIE WEET HOE HET VERDER GAAT :shock:



Echt gemeen, om zo een seizoen te eindigen, vinden jullie ook niet :think:



Ach dacht ik, wie weet vind ik hier “lotgenoten” :wink: :mrgreen:

Nou ik heb dus ook nooit het vervolg gezien :?

Erg jammer, maar er komen toch weer nieuwe afleveringen?

toch? :shifty: :pray:

jjaaaaaaaah als het goed is komt VANAVOND de vervolgaflevering!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT :shock:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR :think:

DA’S TOEVALLIG :mrgreen:

Ja inderdaad toevallig!!!

maar goed vanavond half 9 op Rtl4 :mrgreen:

Amerikaanse misdaadserie Serie waarin het forensische team van CSI allerlei criminele zaken oplost.



De tijd tikt door, het weer zit niet mee en de woestijn vormt een uitdaging in de zenuwslopende zoektocht naar Sara.



Het team werkt op de toppen van hun kunnen om te voorkomen dat zij sterft door toedoen van schaalmodelmoordenaar.

03-12 om 20:30 uur, RTL 4




YES YES YES :dance: :dance: :dance:



Welk Seizoen is dit inmiddels :think:

Ja!!! Ik heb die aflevering ook gezien en zat een week later weer klaar op de bank voor het vervolg. Kwamen er alleen maar herhalingen :evil:



Vanavond weer kijken dus :dance:

ECHT WAAR?? VANAVOND??? GOED ZO!!! IK GA KIJKEN!!!

Ok dan! Ik zit ook al weken te wachten…



Zal ze wel, of toch niet? Ze is er toch uitgeschreven in Amerika?

@Charissa wrote:

Ok dan! Ik zit ook al weken te wachten…



Zal ze wel, of toch niet? Ze is er toch uitgeschreven in Amerika?




NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :cry: TOCH :think:

even gegoogled :?



Jorja Fox



Jorja Fox stopt na zeven jaar met CSI: Crime Scene Investigation. De actrice, die de forensisch onderzoeker Sara Sidle speelt, houdt het in november voor gezien. Dat heeft entertainmentzender E! bekendgemaakt. Fox speelde vanaf het begin mee in de misdaadserie, die zeven jaar geleden het eerste seizoen beleefde.



Volgens E! is het plotselinge vertrek van de 39-jarige Fox het resultaat van stukgelopen contractbesprekingen met tv-zender CBS. De actrice zou een salarisverhoging hebben geëist. In 2004 werd ze al eens ontslagen, toen ze meer geld eiste. Na een publiekelijke verontschuldiging werd ze weer aangenomen.



Fox is nog tot en met de zevende aflevering van het huidige seizoen te zien. Het is onduidelijk of haar personage het loodje legt of op andere wijze uit de verhaallijn verdwijnt. Fox was eveneens te zien in de populaire televisieseries ER en The West Wing.

ochjee, nou dan zal het vanavond wel voor het laatst zijn dat we Sarah zien :frowning:

Ik had nog wel gehoopt op een csi-huwelijk of zoiets romantisch :mrgreen:

@Charissa wrote:

even gegoogled :?



Jorja Fox



Jorja Fox stopt na zeven jaar met CSI:




Stom hè, maar het doet me ECHT verdriet :cry:

Nou ik ben blij het dit keer van te voren te weten, want ik ben hormonaal instabiel.

Nu kan ik me nog eventjes voorbereiden :mrgreen:

@joseetje wrote:

Nou ik ben blij het dit keer van te voren te weten, want ik ben hormonaal instabiel.

Nu kan ik me nog eventjes voorbereiden :mrgreen:


Ik ben altijd Hormonaal Instabiel :mrgreen: :wink: en ga vanavond toch gruwelijk janken :cry: :wink:

Het is gewoon een leuke serie om naar te kijken en een vast gezicht moeten missen is raar. :?

Ik ben benieuwd vanavond, misschien overleeft ze het helemaal en komt haar dood verder in het seizoen, en zo niet; ze zal niet eerder dood gaan voordat Grissom bij haar is en ze nog 10 keer tegen elkaar gezegd hebben dat ze van elkaar houden :wink:

Ahhhh ben benieuwd. Straks maar kijken.

@survivor wrote:





Welk Seizoen is dit inmiddels :think:




Seizoen 8 :mrgreen:



Ik heb al foto’s gezien van deze afleveringen en die hierna komen :oops:

Spannende aflevering, ze leeft nog :mrgreen:

Ze leeft nog ja, had ik overigens niet verwacht. Ik dacht echt dat ze te laat waren.