CSI

Oh sjips die van dinsdag opgenomen en nog niet gekeken, En die van vrijdag dus niet opgenomen, CSI is namelijk toch nooit op vrijdag?

Oooh, is CSI op vrijdags erop dan?? :think: Ik kijk nooit op vrijdag? Wist dat niet?? Maar dus mooi wat gemist haha!

Jammer!!!

dinsdag RTL5: herhalingen

vrijdag 20:30 uur RTL4: NIEUWE AFLEVERINGEN!!! :dance:

Van CSI: Miami…

@wen wrote:

dinsdag RTL5: herhalingen

vrijdag 20:30 uur RTL4: NIEUWE AFLEVERINGEN!!! :dance:

Van CSI: Miami…

En hoe lang is dat al zo dan? :shock: Balen!!!

Volgens mij al wel 3 a4 weken zo.

Ja maar hij nis toch neergeschoten en toen was de aflevering afgelopen. Wie zegt dat hij dood gaat dan. Mischien overleefd hij het.

zo we hebben net gekeken , spannned zeg echt helemaal rot verdikke,

nu idd zien naar hetvervolg van komende keer

kan ik dinsdag naar de herhaling kijken

Oh hier zijn we nog neit zo ver. maar ik ga me alvast een vooraad tissues kopen hoor. dat lekekr stuk kan toch zomaar niet uit de serie gaan. :cry:

We zijn heir dus wel al aan die aflevering. Vorige week zondag was die blijkbaar. Nu heb ik die gemist. :wall: :wall: :wall:

Strakkie sis het weer. En …

Ze gaan op zoek naar de dader die Delco neergeschoten heeft. Zou ie dan toch dood zijn of niet … Weer lekker duidelijk. Ben benieuwd. :shifty:

Mijn gevoel zegt dat hij niet dood is. Het is gewoon spannend omdat het toen afgelopen was. En dat het straks verder gaat. Nu gaat iedereen dus speculeren.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa … ik weet het, heb het net gezien. Wel in stukjes en beetjes want we hadden onverwachts bezoek. :wall:

Maar euh … ik weet het. :slight_smile:

En nee dit is geen spoiler waarin staat wat er gebeurt. :mrgreen:

voorstukje zegt net dat Eric niet dood is!!! hij ligt op de IC… dus er is nog hoop!!! :mrgreen:

ik was gisteren toevallig in belgie waar de komende uitzending al werd uitgezonden,

ik kan 1 ding zeggen spannund!!!

Ja hé :mrgreen:

ohoooh da’s gemeen :wink: :mrgreen:

@mv2kids wrote:

ohoooh da’s gemeen :wink: :mrgreen:

gnegnegne :mrgreen:

@mv2kids wrote:

voorstukje zegt net dat Eric niet dood is!!! hij ligt op de IC… dus er is nog hoop!!! :mrgreen:

ik ben er vrijdag niet en onze dvd kan niet goed opnemen :think:

Hopelijk overleeft hij het gewoon… :thumbup:

Moet wel zeggen dat ik het vreselijk irritant vind al die verschillende afleveringen…

Maandag: Las Vegas

Dinsdag: Miami

Donderdag: New York

Vrijdag: Miami

Zondag: Las Vegas (of New York :think: )

Of zoiets :think: en daarvan is de helft herhalingen :roll:

:roll: :roll: :roll:

ohhh spannend vanavond komt het vervolg van vorige week…

ik moet de video even gaan instellen nu want wij gaan uitgerekend :roll: vanavond op de koffie/thee bij de opa en oma van manlief