Ohh heerlijk meid, even eruit, geniet er maar lekker van. Opa zal vast helemaal dolgedraaid zijn morgen denk ik, althans als ik me bedenk als ze hier allemaal samen zijn. :lol:
dus die kleine zal wel veel slapen… maar die grote pfff das een drukke hoor… die wilt hier ook komen logeren…nou dank je de koekoek… dan maar allemaal bij o&o hahahaha
morgen krijgen we vast een kindje met wallen thuis… hahaha nou dan slaapt hij misschien die nacht wel goed
het was erg gezellig gisteren… al waren er een paar afmeldingen omdat ze niet lekker waren…
ik heb me heerlijk kunnen ontspannen en veel gelachen … was echt even nodig… en OOWh wat was het weer lekker :drool: :drool: :drool:
heb een hele pannenkoek op en een stuk van mijn buurvrouw :drool: :oops: :drool: plus een ijsje :drool: :drool: en toen een bakkie thee ter afsluiting :shifty: :drool: :mrgreen:
mijn collega heeft me netjes thuis afgelevert hahahaha… die heeft nog een bakkie gedaan eventjes het kamertje bekeken…
hahaha ben benieuwd hoeveel er maandag weten hoe het kamertje eruit ziet
hier alweer een goede nacht op de draaimomenten en een plaspauze na :dance:
dave kwam zaterdagavond om 21.00u thuis… als een witspookje…zo moe
het bleek dat ze om 23.00 uur pas in slaap waren gevallen maar tot 9 uur hadden geslapen…zaterdag zelf lekker rustig gedaan want het regende…weet niet of hij een middagtukkie heeft gedaan…
maar goed zaterdagavond maar gelijk naar bed gedaan…
hij was wel een beetje onrustig en snot en snotverkouden…arm ding :hug: extra luuf en een sinssprilletje…bekertje water… tot heeft hij redelijk geslapen ( wij dus hetzelfde)
gisterenmiddag was hij zo moe, dat hij wilde slapen …nou beter kan niet :thumbup: … hij lag in bed en de buurvrouw zette de boor tegen de muur… dave weer helemaal door het lint…( wie gaat er nou op zondag tegen 1en boren… :wall: als je weet dat er kleine kinderen naast je wonen ga je niet op die tijd boren en al helemaal niet op zondag…wij tenminste niet)
maar goed dus maar weer mee naar beneden genomen en bij papa die net zo verkouden is samen op de bank onder een deken…toen ging de deurbel…mijn broertje…
om een lang verhaal kort te maken dave heeft zijn slaapje gemist en zag er s’avonds niet meer uit… het zelfde spookje als de avond ervoor…
dus ik hem lekker in bad gedaan… daarna ingesmeerd met goede nacht en een berg luuf en sinassprilletje met water… en meneer heeft prima geslapen :dance:
Wat super dat je hier een eigen topic hebt! Ik kom hier niet vaak, maar nu per ongeluk was ik doorgestuurd.
Ik ben ook erg benieuwd wat er uit je buikje komt, en welke naam ze zal dragen. Zelf ben ik van 27 dec. Is een mooie datum (alsof je er iets aan kunt doen).
Wou je ook even zeggen, dat ook al valt ons prive forum soms een beetje uit elkaar, het toch bizar is dat we elkaar allemaal al zolang volgen.