Colle...JADE IS GEBOREN! GEFELICITEERD!

@colle wrote:

had trouwens gedroomd over mijn zwangere collega…die is 2 wk korter dan mij…

dat we elkaar een knuf wilde geven… maar onze armen waren te kort :lol: :lol: :lol:

dus ik vertelde dat tegen haar wij lachen ( maar niet geprobeert stel je voor dat het echt zo is WHAHAHAHAHAH)

:mrgreen:

Ik had het toch geprobeerd hoor. 8)

hahaha Ja, maar het is je wel gelukt! Mijn moeder weet ook niet dat ik het al wel op het forum heb verteld hihi :lol: :wink:

Het was wel erg grappig! :mrgreen:

hahaha gelukkig mag ik er nu hoer wel over praten HAHAHAHa

zo dave is opgehaald door opa… hij gaat daar vanaaf slapen… samen met zijn 2 nichtjes :inlove: voor het eerst allemaal tegelijk…

heb hem maar een wat langer middagslaapje laten maken :think: denk niet dat ze vanaaf gelijk netjes gaan slapen hahahahaha

vanaaf ga ik lekker met mijn collega’s naar een pannenkoekenhuis…hmmm :drool:

even eruit… heb je af en toe nodig… de meiden moesten eens weten hoeveel plezier ze me hiermee doen…

ze wisten niet zeker of ik wel mee wou…

word nog thuisgebracht ook :thumbup:

en lievie heeft het huis voor zich alleen… kan hij ook even zijn eigen ding doen zonder gestoord te worden…

zal wel op de bank intukken… gezien de korte nachten …

ach als hij maar zichzelf vermaakt :wink: :mrgreen:

Ohh heerlijk meid, even eruit, geniet er maar lekker van. Opa zal vast helemaal dolgedraaid zijn morgen denk ik, althans als ik me bedenk als ze hier allemaal samen zijn. :lol:

zei ik ook al…

zijn nichtjes zijn 3 mnd en 6 jaar…

dus die kleine zal wel veel slapen… maar die grote pfff das een drukke hoor… die wilt hier ook komen logeren…nou dank je de koekoek… dan maar allemaal bij o&o hahahaha

morgen krijgen we vast een kindje met wallen thuis… hahaha nou dan slaapt hij misschien die nacht wel goed :pray:

Ach en slaapt ie vannacht niet goed, slaapt ie morgen overdag lekker :wink:

Lekker er even uit Colle! Geniet er van!!! :mrgreen:

het was erg gezellig gisteren… al waren er een paar afmeldingen omdat ze niet lekker waren…

ik heb me heerlijk kunnen ontspannen en veel gelachen … was echt even nodig… en OOWh wat was het weer lekker :drool: :drool: :drool:

heb een hele pannenkoek op en een stuk van mijn buurvrouw :drool: :oops: :drool: plus een ijsje :drool: :drool: en toen een bakkie thee ter afsluiting :shifty: :drool: :mrgreen:

mijn collega heeft me netjes thuis afgelevert hahahaha… die heeft nog een bakkie gedaan eventjes het kamertje bekeken…

hahaha ben benieuwd hoeveel er maandag weten hoe het kamertje eruit ziet :wink:

toen nog lekker met lievie op de bank gehangen…

Gezellig avondje dus gehad. Doet goed hè… :thumbup:

Ziet eruit als een geslaagd dagje Colle

Ben benieuwd hoe het gaat met je :-* :-*

Lekker he, zo’n avondje uit! Fijn dat het zo goed is bevallen! :mrgreen:

jeah

de gordijntjes hangen :inlove:

kijk mijn buik… ik heb tig streepjes erbij en hij stort naar beneden :shock: :mrgreen:

was idd even lekker hoor… en ik heb ook een behoorlijke nacht gehad dus dat scheelt ook weer…

alleen vandaag veel harde buiken bij alles wat ik doe…( ik doe dus niets meer…)

Wat een verschil tussen die buikfoto’s :shock: :wink: :mrgreen:

Mooie babykamer! :inlove:

Enne, niet teveel doen hoor, beebje mag er nog niet uit hoor :wink:

goed morguh dames

hier alweer een goede nacht op de draaimomenten en een plaspauze na :dance:

dave kwam zaterdagavond om 21.00u thuis… als een witspookje…zo moe

het bleek dat ze om 23.00 uur pas in slaap waren gevallen maar tot 9 uur hadden geslapen…zaterdag zelf lekker rustig gedaan want het regende…weet niet of hij een middagtukkie heeft gedaan…

maar goed zaterdagavond maar gelijk naar bed gedaan…

hij was wel een beetje onrustig en snot en snotverkouden…arm ding :hug: extra luuf en een sinssprilletje…bekertje water… tot heeft hij redelijk geslapen ( wij dus hetzelfde)

gisterenmiddag was hij zo moe, dat hij wilde slapen …nou beter kan niet :thumbup: … hij lag in bed en de buurvrouw zette de boor tegen de muur… dave weer helemaal door het lint…( wie gaat er nou op zondag tegen 1en boren… :wall: als je weet dat er kleine kinderen naast je wonen ga je niet op die tijd boren en al helemaal niet op zondag…wij tenminste niet)

maar goed dus maar weer mee naar beneden genomen en bij papa die net zo verkouden is samen op de bank onder een deken…toen ging de deurbel…mijn broertje…

om een lang verhaal kort te maken dave heeft zijn slaapje gemist en zag er s’avonds niet meer uit… het zelfde spookje als de avond ervoor…

dus ik hem lekker in bad gedaan… daarna ingesmeerd met goede nacht en een berg luuf en sinassprilletje met water… en meneer heeft prima geslapen :dance:

vanmorgen zag hij er ook weer een stuk beter uit…

al met al een rustig weekend gehad dus…

hoe is het met jullie dames???

jahoe we zijn eruit…

onze dochter heeft een naam :dance:

en het geboortekaartje is klaar…

wat een opluchting…weer wat om van de TO-DO-LIST af te strepen…

vanmorgen is de kleine erkent door lievie… dus ook die is van de lijst…

zou ik dan eindelijk rust kunnen vinden???

morgen vluchtkoffertje inpakken…

vandaag ook nog even bij de fysio geweest…even lekker de rug los gemasseert…over 3 wk weer…

helaas kunnen ze verder niets doen…

dus de pijn die moet ik uitzitten…

vooral s’nachts is het erg prettig :liar:

ook veel harde buiken…maar ja lady is ook erg druk op sommige momenten…

nog iets minder dan 7.5 wk…te gaan

:thumbup: dat jullie uit de naam zijn!!

He meis!

Wat super dat je hier een eigen topic hebt! Ik kom hier niet vaak, maar nu per ongeluk was ik doorgestuurd.

Ik ben ook erg benieuwd wat er uit je buikje komt, en welke naam ze zal dragen. Zelf ben ik van 27 dec. Is een mooie datum :wink: (alsof je er iets aan kunt doen).

Wou je ook even zeggen, dat ook al valt ons prive forum soms een beetje uit elkaar, het toch bizar is dat we elkaar allemaal al zolang volgen.

Ik zal je hier in de gaten houden :wink:

Groetjes Barbara!

ik ben van 01-01 hahaha net zo’n mooie datum :roll:

ja ik volg jullie wel…maar 2 forums bijhouden lukt niet meer…

ik kijk wel af en toe…

ohhh colle ik schaam me diep.ik zie dit topic nu pas :oops: :oops: :oops:

ik wil je even een hele dikke virrituele knuff geven en een dikke kus en hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen lieverd. :hug: :-*

He meissie!!! Hoe is het vandaag met je?

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: