hoe meer zielen hoe meer opgepept ik hier morgen weer zit :mrgreen: :-*
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
En weer een hele lading voor vandaag! :-*
Arme jij! Ik leef met je mee Colle!
Fijn dat ze je in ieder geval serieus nemen!
@colle wrote:
hoe meer zielen hoe meer opgepept ik hier morgen weer zit :mrgreen: :-*
pepper de pepper de pep. :mrgreen:
Hoe gaat het vandaag met je?? Beetje aan het genieten van het mooie weer?
:hug: Ik heb echt even niets beters… maar tis alvast iets…
sterkte meis. :-*
vandaag een stuk beter…
al was het weer een hele korte nacht…
maar ik heb mezel lekker een verwendagje gegeven :mrgreen: vond dat ik dat wel verdiende :shifty:
@colle wrote:
eerst dave weggebracht…daar even blijven hangen met en bakkie T en een banaantje :mrgreen:
en toen…
oowh ik heb mezelf lekker laten verwennen :inlove:
ik naar de kapper…
eerst haren wassen zegt ze zal ik de massage stoel aanzetten :shock: :inlove: :thumbup: tuurlijk…hmmm lekker is dat zeg :mrgreen:
toen heeft ze mijn hoofdje lekker gemasseert…een hete handdoek om mijn haartjes en mocht nog 5 min, lekker zo zitten…
toen lekker knippen en mooi in modelzetten… extra smurrie erin…
heerlijk hoor tis dat er een prijskaartje aanhangt…anders zat ik er elke week :oops: :mrgreen:
maar goed dat doet een mens goed…( en ik hoefde niet eens de volle mep te betalen…wat een lief vrouwtje had ik toch als kapster…)
toen even snel naar de ETOS luiers in de aanbieding…
de HEMA even wat voor lady halen…
de AH eten voor vanaaf…
en nu pas thuis…
dus ga zo even op de bank liggen… want het lopen ging steeds langzamer :lol:
en nu dus even lekker op de bank liggen met een zakje :liar: snoepjes...sint schuimpjes van de AH :drool: :drool:
even de pootjes rust geven...want dat alles na de kapper ga ik betalen he met AUWIE...maar goed het kan niet anders....dus dat nemen we maar weer op de koop toe....
Je hebt je lekker laten verwennen!! Daar knap een vrouw van op!! :thumbup:
Neem het er maar lekker van, nu kan het nog…
nou de nacht was weer kort…
het positieve ervan… ik hoef daar niet aan te wennen strax :mrgreen:
het negatieve… ik moet toch echt leren schmicken :shifty: :roll: :lol: :lol:
hoe is het met de meiden hiero…ook allemaal verkouden aan het worden :lol:
wel mooi he zo sóchtends alles wit van de ijzel… hier een lieve vriend die mijn auto schoonkrabt :inlove: dus die maar extra verwent met een heerlijke chocoladeletter hihihihi
wat is de winter toch mooi he :inlove: … nu maar hopen dat er weer gewoon een pak sneeuw komt deze winter ( OK niet rond mijn bevalling aangezien we naar het zkh moeten rijden ) maar daar buiten :thumbup:
zo even knulletje naar kdv brengen tot straks :-*
Ik haat de winter :evil: Maar goed, ben blij dat jij het leuk vindt
Gister geen knuffel vergeten, kon hem zelf veel te goed gebruiken
Maar vandaag wel knuffeltjes
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
deb :-* en dan tegen mij zeggen dat ik moet bellem wanneer nodig :twisted: :naughty: jij ook hoor :hug:
100 :hug: voor jou :-*
debbie en colle jullie slepen elkaar wel doorheen :thumbup:
@Heleen wrote:
debbie en colle jullie slepen elkaar wel doorheen :thumbup:
Net zoals bij de zwangerschappen van Dave en Lana :inlove:
Ik weet het Colle dat ik kan bellen, maar heb zelfs tegen Don gisteren nog geen stom woord gezegd. Ach ja, vandaag gaat het bij mij wat beter.
Wat knap van je zeg, je dagje gisteren, dat hou ik niet meer vol zoveel doen op 1 dag, heb je vandaag denk ik wel een rustdag of niet?
ja vandaag lekker luieren…
ik doe het ook maar 1x in de week hoor :mrgreen:
op de woensdagochtend als ik dave naar kdv heb gebracht ga ik na wat ik allemaal moet hebben sjees alle winkels af en stort thuis op de bank om er vervolgens pas aan het eind van de dag af te komen om dave weer op te halen…
de rest van de dagen blijf ik zoveel mogelijk thuis.
anders red ik dat ook niet hoor :mrgreen:
maar af en toe heb je gewoon dingen nodig en dan moet je wel…
dus dat spaar ik op voor de woe ochtend…of kijk lievie lief aan :mrgreen:
eingelijk is het ook teveel hoor… zoals gisteren is het meestal niet…
meestal alleen even de appie of een drogist… verder niets…
maar ja na al dat verwennen van de kapper had ik net even genoeg energie om het te redden…
je wilt niet weten hoe ik op de bank lag :mrgreen: :oops: :mrgreen:
en s’avonds…net kracht genoeg om een bakkie warme chocolademelk te drinken :drool: en om voor de tv te hangen…
maar ook daar voor is mijn lijf uit zijn doen…
ach ja vandaag het mooie getal van 32 bereikt… 32 wk dus :mrgreen:
en we blijven volhouden :thumbup:
ja deb net al 3 jaar geleden he… tjonge jonge… over drie jaar doe ik niet mee hoor hahaha hierna is het afgelopen.
mijn lijf verdient rust voor heeeeeeeeeel lang… :lol: :lol:
dat dacht ik al Colle, ik ben savonds ook helemaal munt hoor…ga de deur dan ook niet meer uit,alleen 1x per week voor de fysio…
andere spreid ik meestal over de hele week…elke dag wat…
En jij denkt echt dat ik het ook nog een keer doet zeker :naughty:
Nou, dit is toch echt de laatste hoor. Ten eerste wil ik niet meer dan 2 kindjes, ten tweede die zwangerschappen kunnen mij gestolen worden en ten derde zie ik het niet zitten om WEER te verhuizen en in dezelfde ships zitten zoals nu.
Nee dank je de koekoek :lol:
Maare, wat heb je allemaal met je haar gedaan? Niet even een fotootjes posten of zo Oh ja, nog gefeliciteerd met je 32 weken. Nog “maar” 8 weekjes joh. Maar die 8 weekjes kunnen nog zo verrotte lang duren :wall: :hug:
dit is ook de laatste hoor :lol: :lol: :lol:
echt niet dat ik dit nog eens opzoek
mijn lichaam is hier gewoon niet voor gebouwd.
mijn haar is eigenlijk alleen maar geknipt :lol: de rest was verwennerij :inlove: heerlijk joh…
bij HIZIHAIR punt nl :mrgreen:
ik mocht zelfs elke dag aan het eind van de dag even komen relaxen in de massagestoel HAHAHAHA
die stoel zit trouwens ingebouwd in de stoel waar ze je haar wassen he… dus onder het wassen een massage…mmmmm
Heleen… ik kan niet meer zo goed achter het stuur zeg maar…zeg maar eigenlijk niet… dus daarom alles in een keer… ga mezlef niet nog meer martelen door me in de auto te vouwen… :shifty:
dus het is 1x fysio
1x boodschapjes die lievie is vergeten en broodnodige dingen
4x voor dave ( kdv brengen en halen 2 dagen)
de vk bezoekjes…
meer toch echt niet he
waar zijn de andere meiden gebleven eigenlijk…
duurt 8 wk toch iets te lang om hier af te tellen?? HAHAHA
had trouwens gedroomd over mijn zwangere collega…die is 2 wk korter dan mij…
dat we elkaar een knuf wilde geven… maar onze armen waren te kort :lol: :lol: :lol:
dus ik vertelde dat tegen haar wij lachen ( maar niet geprobeert stel je voor dat het echt zo is WHAHAHAHAHAH)
@colle wrote:
had trouwens gedroomd over mijn zwangere collega…die is 2 wk korter dan mij…hahahaha die is leuk :lol:
dat we elkaar een knuf wilde geven… maar onze armen waren te kort :lol: :lol: :lol:
dus ik vertelde dat tegen haar wij lachen ( maar niet geprobeert stel je voor dat het echt zo is WHAHAHAHAHAH)
:mrgreen:
:hug:
he lady C toch maar een banner :inlove:
moest me echt inhouden gisteren :mrgreen: