Gewoon vragen hoor meid. Heb ik toen ook gedaan bij de gyn. Had alleen niets geholpen bij mij, ja alleen maar meer pijn :?
Maar goed, ik hoop dat de vk jou kan helpen en dat je lady er snel is dan!
Ben voor je aan het duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:-*
ben weg naar de vk…tot later
even mezelf qouten…
@colle wrote:
zo ik ben er ook even… pa ligt op bed en mijn ma is met dave even boodschappen doen… dus kom even snel vertellen
toen ik daar zat (pa bleef in wachtruimte) vroeg ze hoe het nu ging… dus ik zei dat het alleen maar huilen is… zij gelijk de tissues gepakt :mrgreen: … en doorvragen… ik vertellen… ze weten dus dat ik echt niet meer kan en dat ik fysiek gewoon op ben.
ik zei ook dat ik eigenlijk kwam vragen of ze me niet erder dan die 40 wk konden helpen… dus kreeg een hele uitleg en het aanbod dat morgen een van de meiden bij mij langskomt om te kijken hoe het down under ervoor staat… en dan als het kan te strippen ( ) en eventueel doorsturen naar een gyn…iig wordt er morgen dus een soort plan van aanpak gemaakt… ( mits er geen bevalling tussendoor komt he…maar het is niet druk dus…)
daarna bloeddruk gemeten 120/80 de hoogste tot nu toe… maar ja was ook even heftig geweest… dus hij zal in principe wel iets lager zijn… ze zei er ook niets van…
daarna op de tafel hahaha dat is zo’n gestuntel he… ze vragen altijd netjes of ze moeten helpen, maar dat is juist niet goed maar ze doen het voor de beleeftheid he…
dus even voelen kind gelijk is de meest onmogelijke houding ze moest er erg om lachen ( alsof ze op handen en voeten ging zitten zeg maar…)
en zei wel gelijk oh dat is vast niet fijn… idd was niet fijn…zo wiezo op de rug liggen is niet fijn…
maar goed beeb was goed ingedaald en helemaal klaar ervoor… ze zei dat ze mocht komen van haar… dus ik…nou zeg het maar tegen der :lol: :lol: :lol:
daarna weer van de tafel af en op de weegschaal… :oops: heb sinterklaas maar de schuld gegeven.,… :shifty:
alles is dus goed met beeb :inlove: en morgen tussen 9 en 10 (zonder tussenkomst van bevalling) komt vk langs…
dus duimen voor me morgenochtend
vanmiddag om 3 uur fysio…
zo zijn jullie ook weer op de hoogte
:-* colle
Ik hoop met je mee !
Mijn duimen draaien overuren voor je Colle! :thumbup: :thumbdown:
Ik hoop dat je morgen al gestript kan worden. In ieder geval goed dat ze eindelijk inziet dat je het echt niet veel langer volhoudt en fijn dat beebje er goed klaar voor ligt :mrgreen: . :-*
Ik hoop het voor je meid!
:-*
Hier draaien de duimen ook voor je!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
thanx dames :-*
morgen als ze is geweest vertel ik het wel
nu maar hopen dat er ( behalve ikzelf) niemand hoeft/loopt te bevallen morgen ochtend…
jullie raden het nooit…
ik heb al 2 a 3 cm ontsluiting :shock: dus ze kon me prima stirppen…
ze zei dat ze verwachte dat ik haar vandaag nog wel een keertje zie…
:shock: hahaha ze was helemaal happy…ze ging bijna springen zo blij voor me…
ze zei is het niet vandaag dan komt haar collega mij morgen weer strippen… en indien nodig een afspraak voor ziekenhuis maken…voor maandag…voor het geval dat…
nou dit is ZOVEEL beter dan ik verwacht had…
ik kreeg alleen gelijk een rug/beenwee… dus hoi wat fijn ( nu weer een) ik krijg dus weer rug en been weeën…
ik ga snel dave weg brengen…straks kan het niet meer…
:-* een happy colle
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Wat goed zeg! Gefeliciteerd! Al 2/3cm ontsluiting :shock: :thumbup:
Ik voor je dat de weeen doorzetten en dat je vandaag (of uiterlijk morgen ), je dochter in levende leven kan ontmoeten :mrgreen: ! :inlove:
Succes en sterkte met de bevalling, als die inderdaad doorzet!
ben je op je werk???
dan zie je me misschien vandaag wel voorbij scheuren HAHAHAHAHAHA
hou die 4e verdieping in de gaten :mrgreen:
op kdv hel stoer gedaan…die meiden in de waan gelaten dat het nog wel 2 wk duurt :mrgreen:
dus stttttttttt
oeh dis wel weer spannend dan :mrgreen:
ik ga zo hard duimen voor je :-*
(niet om je te ontmoedigen hoor maar houdt je er ook rekening mee dat dit niet altijd wat hoeft te zeggen? :oops: spreek uit ervaring :roll: )
ik weet het … maar ik ben al blij dat er al ontsluiting was (is)…
en dat er werkelijk wat aan de hand is…
ik ben gewoon vrolijk vandaag… voel me ondanks de harde buiken goed ( de pijn denken we even weg)
en dat is lang geleden… te lang geleden…
( ben bij dave ook meerdere keren gestript… maar zonder resultaat…)
Fijn dat je je weer goed voelt :-*
Ik heb inmiddels al blauwe duimen hoor :mrgreen:
Ik houd de verlosafdeling goed in de gaten, Colle! :mrgreen:
Morgen mag ook hoor, dan werk ik ook hihi.
Ik kan me voorstellen dat je al helemaal blij bent met het beetje ontsluiting wat je hebt . Ik had ook zoveel toen ik met 38w6d werd ingeleid. Daar was ik ook wel blij mee. Alleen reden was zwangerschapsvergiftiging, dus ze moesten me toen wel inleiden.
En inderdaad wat ladybutterfly zegt: strippen werkt niet altijd. Maarrr… we hopen, en :thumbup: :thumbdown: op ons allerhardst dat je jongedame zich heel snel laat zien :mrgreen:
er zit geen regelmaat in de harde buiken… maar die 2 / 3 cm heb ik ook voor niets gekregen… dus wat niet is kan nog komen :mrgreen:
mijn rug is wel vrolijk mee aan het doen… das minder…
heb ondertussen alle was weg… de ws’s zijn schoon… maxi cosi en tas staan klaar om in de auto gegooid te worden :lol: :lol: :lol: :lol:
zit ondertussen lekker kerstmuziek te luisteren… heerlijk hoor…
mocht ze vandaag niet komen…wordt ik morgen weer gestript… dus dan is er een nog grotere kans :mrgreen: dat ik bij je op visite kom Lady C
hahahaha zet de thee dan maar vast klaar HAHAHAHAA
Hopelijk gaat het gauw doorzetten en heb je je mooie meid vandaag of morgen in je armen.
Wel voor half vijf , he Anders moet ik zoonlief alweer ophalen… :lol:
Succes en sterkte! Ik hoop voor je dat het gauw echt begint!
nou dat ga ik echt niet redden hoor :mrgreen:
word morgen denk ik
haha, morgen half vijf mag ook hoor :mrgreen: :lol:
En anders even wachten tot volgende week dinsdag, want dan moet ik pas weer werken :lol: hihihi (grapje! :silenced: )