code H&M

ik wil een nogal grote bestelling bij de H&M gaan doen :shifty: heeft er toevallig iemand nog een kortingscode die ik kan gebruiken?



alvast bedankt!

Op het moment zijn er geen lopende code’s volgens mij…

en je moet er heel erg mee oppassen, want je kan op de zwarte lijst komen als je een code gebruikt (probeerd te gebruiken) die niet meer klopt.

Ik gebruik dus alleen de code’s die ik zelf krijg toe gestuurd.

oh echt? Daar heb ik nog nooit van gehoord! Ik bestel heel vaak bij de H&M en probeer ook regelmatig codes uit… die soms wel en soms niet meer geldig zijn :think:

google maar eens, dan kom je op een officieele kortingscodes site, en daar staat het helemaal uitgelegd.

Ik heb een code ontvangen, omdat ze een fout artikel hebben gestuurd, ik weet niet of jij deze code ook kunt gebruiken?

Ja i heb er een voor 10 euro korting…



Laatst gebruikt…

Ik heb 2 dagen geleden besteld met deze code:



7848



Bij mij is het gelukt, weet niet of je het durft te gebruiken, maar ik denk dat het ook een klein beetje bangmakerij is van de H&M :angel:

die van mij is 1304 (5 euro korting)

Ik neem in ieder geval niet meer de proef op de som, dus voor mij werkt het.

Ik gebruik geen kortingscode’s die niet voor mij bestemd zijn.

Je bent dan tenslotte aan het frauderen.

Ja sorry, maar ik zie dat dus niet als frauderen.



Ik gebruik een code die zij zelf hebben uitgegeven toch??

Of zij het nu aan pietje puk hebben gestuurd die hem niet gebruikt en ik wel.



Als zij vinden dat mensen frauderen zouden zij codes maken die na de eerste keer gebruiken geblokkeerd worden.

De codes bestaan uit 4 cijfers en er zijn duizenden mensen die bestellen. Denk je nou echt dat ze per persoon een code sturen? ze sturen iedereen dezelfde hoor. Dus voor mij is dit echt niet frauderen.



Snap het probleem niet zo… :think:

Madre heb je die al pas gehad dan? voor 10,- korting ? , ik moet ook nog een bestelling doen :angel:

ik heb wel die van 5,-. maar 10 is leuker

Kun je ze niet samen gebruiken?

Oh nee, je mag ook best de code van een ander gebruiken, mits deze niet strikt persoonlijk is. (wat ook weer vastgelegd is)

Maar waar ik voor waarschuwde, is code’s gebruiken die niet meer geldig zijn. Zo gaan er heel veel code’s wel door het systeem, terwijl de datum tot wanneer te gebruiken al is vertreken.



Maar ik zou zeggen kijk even op kortingscode.net en dan bij H&M. Daar staat het wel duidelijk uitgelegd.



En als jij het niet als frauderen ziet en je er goed bij voelt, moet je het vooral doen. Ik waarschuw alleen om op te passen.

Ik gebruik eigenlijk altijd 3 code’s, ik google gewoon op de code’s. Dan gooi ik wat in m’n winkelwagentje, ga naar de kassa, vul de code’s in en ga nog eens verder winkelen waardoor ik nog eens code’s in kan vullen.

bedankt voor de codes Madre en Kaar :thumbup: ik ga straks even bestellen!



ik heb even gegoogled, Puk, en inderdaad de info gevonden waarover je vertelde. Ik heb er ook een beetje het gevoel bij van :roll: beetje kinderachtig van de H&M. Dus ik ga de codes gewoon gebruiken, op eigen risico…

ik ook :slight_smile:

Nieuwe kortingscode voor €5.00 --> 8283

van google