Clomid

Lieve meiden,

Even kort mijn verhaal. Mijn man en ik zijn in januari 2 jaar bezig om zwanger te worden. Afgelopen zomer voor het eerst naar gyn.

Na een paar onderzoeken kreeg ik Clomid. Afgelopen maand voor het eerst Clomid gebruikt.

Ik heb toen een duidelijke eisprong gehad. Ik had een pos ovulatietest op dag 15 en had toen ook echt pijn. Op dag 16 kreeg ik een inwendige echo en was te zien dat het eitje al gesprongen was.

Maar dan nu…ik had dus afgelopen zondag ongie moeten worden. Maar dit is niet gebeurt.

Ik voelde het zondag wel rommelenen had een heel klein beetje oud bloedverlies. Maandag ook rommelen, erge hoofdpijn. Alle symptonen die ik normaal ook heb als ik ongie moet worden. Maar tot op heden heeft het nog niet doorgezet. Vanavond gaan we een testje doen.

Maar dan ga ik toch weer twijfelen. Zou ik wel een goeie eisprong hebben gehad, m’n temp is niet hoog dus kan ik wel echt zwanger zijn…

Misschien is het wel zo dat door de Clomid de ongesteldheid gewoon later dan een week op gang komt. Pff, word gek vand de vragen.

Kunnen meiden die ook ervaring hebben met Clomid mij helpen?

Liefs van Marieke

Ik heb niet direct zelf ervaring met Clomid (wel met allerlei andere hormonen) maar wat ik vaak lees en geloof dat het ook in de bijsluiter staat, het kan er idd door uitgesteld worden. Eigenlijk geldt dat voor alle mogelijke hormonen die gebruikt worden want het maakt je ‘natuurlijke’ cyclus meer kunstmatig.

Toch is het denk ik wel heel verstandig een testje te doen want bovenstaande geldt natuurlijk niet voor iedereen. Laat je hier nog weten wat de test aangeeft? Succes!!

ik heb twee maanden clomid geslikt en ook bij mij was de ongi een paar dagen later als zou moeten, maar dan moet ik er wel bij vertellen dat ik in die tijd een hele erge onregelmatige cyclus had en die werd juist minder door de clomid…nu gaat het goed doordat er bij mij diabetes is geconstateerd en nu gereguleerd is en de trage schildklier krijgt een boost.

dus meid het is mogelijk maar een test kan geen kwaad ntl want bij mij was mijn temperateur bij de eerste zwangerschap(helaas mk) ook niet hoog.



laat je horen wat de test zei?



groetjes annie

Hoi Marieke,



Ik gebruik al 1,5 jaar Clomid en ik heb ook verschillende doseringen gehad. Bij mij is het over het algemeen zo dat ik precies 14 dagen na de eisprong ongi word. Het kan wel eens variëren van 12 -16 dagen na de eisprong, maar lang overtijd zonder dat ik zwanger geweest ben heb ik niet gehad. Dus als ik jou was, zou ik maar even een test doen.

Heel veel succes en laat je de uitslag nog even weten?



Groetjes,

Jippie

Lieve meiden,

Gisteren was ik 5 dagen over tijd en we hebben 's avonds een testje gedaan. POSITIEFFFFFFFF.

We hebben zo vaak gekeken omdat we het maar niet konden geloven.

Vanochtend nog maar een keer een test gedaan en nu was het meer zichtbaar.

Ik las wel dat vruchtbaarheidsbehandelingen invloed kunnen hebben op de uitslag dus ik hoop dat het klopt.

Maar ik neem aan van wel.

We zijn dolgelukkig!

Liefs van Marieke

gefeliciteerd meid! en geniet er maar lekker van.



groetjes annie

Hoi Marieke



dat is nog eens een verrasing gefeliciteerd hoor



gr marientje