clearblue termijntest

Wendy ik vergeet jou gewoon te feliciteren :doh: bij deze GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP :-

Gecondoleerd met je vader :hug:

Meiden ook bedankt voor de felicitatie’s voor mij :-

ik heb me ook 1 dag voor mijn nod positief getest met de nieuwste clearlue :smiley:

ik vind het een supperding aangezien je 4 dagen voor je nod nadert je zelf kan testen of er een zwangerschap aanweezig is

het berekend aleen uit waneer de bevruchting heeft plaatsgevonden

1-2 = 3-4 weken zwanger

2-3=4-5 weken zwanger

3+ = meer dan 5 weken zwanger

ik vind het een aanrader is wel boel centjes vind ik 12,00 euro

maar zeker waart :mrgreen:

ik had eerst eengoed koope gekocht van 6 euro en toen er daar uit bleek dat ik zwanger was/ben toen heb ik die digietaale gedaan

zou anders zo zonde zijn

Ahysha, jij ook gefeliciteerd meid!!

Wat een mooie nickname heb je trouwens is dat je echte naam?Erg mooi hoor :inlove:

Oke ik heb nu de 21ste m’n eerste afspraak bij de vk, dat duurt nog 2 weken :frowning: en ik wil niet zo lang wachten maar het moet.

Maar ik heb gister geprobeerd een berekening te maken en daar kwam uit dat het rond sinterklaas (wat een cadeau he :inlove: ) zou moeten zijn gebeurd. En dat ik dan vandaag precies 7 weken zwanger zou zijn en dan op 28 augustus uitgerekend ben.

Ben benieuwd of mijn intuitie klopt, de 21ste weten we het zeker.

:-*

Ahysha is mijn echte naam :smiley: en als je gelij kwil weten wat voor afkomst ik ben gewoon Nederlands aleen een marocaanse naam

mijn moeder was fan van stifie wonder en die had een liedje isend see lovely of zo hihih en daar sinkt hij over zijn dochter Ahysha :smiley:

dus daar heb ik mijn naam aan te danken :mrgreen:

Mooi hoor, mijn dinnetje is Marokaans maar heeft een Hollandse naam aangenomen, Terwijl ze zo’n mooi naam heeft Jamilla (weet niet eens of je het zo schrijft :oops: )

dat is indd een heele mooie naam

maar meiden ik ga lekker slapen morgen weer vroeg op. mijn biologiese wekker gaat tussen 6 a7 af hihihihi :mrgreen:

Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad en wat blijkt ik was dus inderdaad al 9 weken zwanger.

Ik ben nu dus al 12, 2 en op 4 augustus uitgerekend.

Ik ben zo blij dat alles goed is met het beebje.

:-*

ik heb hem ook gedaan maar ben zo dom geweest om hem 's middags te doen gaf dus 1 a 2 weken aan dus 3 a 4 weken zwanger weet nu niet zeker of het klopt maar ik denk van wel

@msbs wrote:

ik heb hem ook gedaan maar ben zo dom geweest om hem 's middags te doen gaf dus 1 a 2 weken aan dus 3 a 4 weken zwanger weet nu niet zeker of het klopt maar ik denk van wel

het klopt wel hoor inpreciepe maakt het niet uit waneer je de test uitvoert

als je het paardagen voor je nod test dan atvieseeren ze ochtend uriene maar als het een dag van te voren of de dag zelf zou test maakt het niet uit zo lang je maar niet overmaatigt drinkt van te voren

ik heb hem 2 dagen na mijn NOD gedaan

@msbs wrote:

ik heb hem 2 dagen na mijn NOD gedaan

na dan klopt het wel hoor :mrgreen: gefeliciteerd en geniet er lekker van :slight_smile: :inlove:

Dankjewel