Ik las iets over zo’n test, heeft iemand er ervaring mee?
En waar kan ik deze kopen? De apotheek bij ons had ze in iedere geval niet.
Morgen gaat ik testen, maar heb werkelijk geen idee wanneer het gebeurd zou kunnnen zijn.
Heb ook al hun site geprobeerd maar die doet het momenteel niet.
:-* Wendy
Ik zag vorige week in de kruidvat folder een stukje er over. Dus daar zijn ze te koop. Ik vraag me alleen af of het echt werkt, want de foto die er bij stond gaf aan 1-2 dus dan zou je 1 a 2 weken zwanger zijn? En dat kan dus niet omdat je de eerste 2 weken kado krijgt, want na 2 weken is pas je eisprong. Dus ik heb er echt mijn vraagtekens bij…
hij is helemaal top!
Je kunt hem kopen bij trekpleister en da wat ik weet.
Heb hem twee keer gedaan en twee keer had hij het goed.
Eerste keer zwanger 1-2 (dwz 3-4 weken zwanger) en deze week zwanger 2-3 (dwz 4-5 weken zwanger.
Hij kost trouwens 12.99.
Hier is ook een topic erover:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=66924
Bij mij werkte het ook prima! Het klopte helemaal.
Hihi bij mij werkte die ook prima!!
Maar hij telt dus maar tot 4/5 weken?
Ik heb misschien kans dat ik al 9 weken zwanger ben, dus dan heeft deze test helemaal geen zin toch?
@mamma van sharondenise wrote:
Maar hij telt dus maar tot 4/5 weken?
Ik heb misschien kans dat ik al 9 weken zwanger ben, dus dan heeft deze test helemaal geen zin toch?
wendy, ik heb even op de site zitten kijken, en daar staan 4 verschillende mogelijkheden nl±
- Niet zwanger
- Zwanger 1-2 (3 to 4 wkn zwanger)
- Zwanger 2-3 (4 tot 5 wkn zwanger)
- Zwanger 3+ (meer dan 5 weken zwanger)
Ben je die 9 weken zwanger zal hij dus 3+ aan moeten geven, ben je korter, dus gewoon deze maand dan zal hij waarschijnlijk 2-3 aangeven.
Hij was hier nergens te krijgen, heb dus maar een gewone gekocht.
En de uitslag was positief, ik ben dus weer zwanger :dance: :inlove:
Maandag vk bellen, ik hoop volgende week nog terecht te kunnen voor een termijnecho.
:-*
van harte gefeliciteerd !!!
een aug of sept beebje dus…
(heb er zelf ééntje van aug en het is een lieve grote schat !!!)
liefs
Gerda
van harte gefeliciteerd :-* :-*
Ik heb hem hier vanochtend gedaan en hij gaf 3+ aan dus meer dan 5 weken zwanger :mrgreen: .
Scheelt weer ik teste pas na 12 dagen posi net zoals met Yeline en toen was ik rond die tijd eigenlijk pas 4 weken zwanger ipv 6 weken (werd terug gezet bij de 1e echo) en dat is nu niet zo :inlove:
ja gefeliciteerd!!
chantal mooie test hoor!!
@chantal!! wrote:
Ik heb hem hier vanochtend gedaan en hij gaf 3+ aan dus meer dan 5 weken zwanger :mrgreen: .
Scheelt weer ik teste pas na 12 dagen posi net zoals met Yeline en toen was ik rond die tijd eigenlijk pas 4 weken zwanger ipv 6 weken (werd terug gezet bij de 1e echo) en dat is nu niet zo :inlove:
Mooie test Chantal :inlove: , ik ben zelf misschien al meer dan 9 weken zwanger.
Eind oktober mijn laatste ongie gehad, maar door stress en gedoe dacht ik dat ie daarom uitbleef.
Maar sinds vorige week kreeg ik ineens zwangere verschijnselen.
Dus het zou ook een week of 5/6 kunnen zijn.
Ik ben erg benieuwd.
:-* Wendy
allebei gefeliciteerd met de zwangerschap , heel veel goede maanden gewenst
Chantal, Wendy… wat leuk dat jullie weer zwanger zijn… gefeliciteerd…
Bedankt meiden voor alle lieve felicitaties :-
@faizaa wrote:Chantal, Wendy… wat leuk dat jullie weer zwanger zijn… gefeliciteerd…
Wordt het misschien toch nog tandemen Fai 8) :inlove:
Hoes het met je huisje btw?
:-
Bedankt meiden voor alle lieve felicitaties :-
@faizaa wrote:Chantal, Wendy… wat leuk dat jullie weer zwanger zijn… gefeliciteerd…
Wordt het misschien toch nog tandemen Fai 8) :inlove:
Hoes het met je huisje btw?
:-
Oww ja, zou leuk zijn… :thumbup: is echt heel gezellig… :inlove:
Huisje druk druk druk… maar welllll leuk… wat een verademing na 3 jr thuis met kids om eens te schuren, slopen en behang af te trekken… :mrgreen: volgende week zaterdag over… :thumbup:
Wat zegt je oudste ervan, mama weer zwanger… :inlove:
En hoe komt het dat je alweer 9 weken bent? Had je al die tijd negatief getest? of vage cyclus?
@faizaa wrote:
Huisje druk druk druk… maar welllll leuk… wat een verademing na 3 jr thuis met kids om eens te schuren, slopen en behang af te trekken… :mrgreen: volgende week zaterdag over… :thumbup:
En hoe komt het dat je alweer 9 weken bent? Had je al die tijd negatief getest? of vage cyclus?
Eind oktober was ik voor het laatst ongie geworden, en toen overleed m’n vader.
Door alle stress en verdriet dacht ik dat daarom mijn ongie uitbleef.
Ben normaal erg stipt en kan de klok gelijk zetten als het om m’n cyclus gaat.
Eigenlijk denk ik steeds meer dat het pas 5 weken is, omdat ik ook pas vorige week last van kwaaltjes kreeg.
Normaal wist ik al bij dag 1 dat ik zwanger was, en dat zou nu dan ook het geval zijn.
Sharon weet het nog niet, ik wil er eerst helemaal zeker van zijn dat alles goed is.
Ben er wel helemaal van in de wolken hoor, we zouden niet bewust voor voor een 3de kindje hebben gekozen.
Maar het lot beslist anders, we krijgen een geweldig cadeautje :inlove:
Spannend volgende week over, heel veel succes alvast.
Ik kan niet wachten op de foto’s
@faizaa wrote:
Eind oktober was ik voor het laatst ongie geworden, en toen overleed m’n vader.
Door alle stress en verdriet dacht ik dat daarom mijn ongie uitbleef.
Ben normaal erg stipt en kan de klok gelijk zetten als het om m’n cyclus gaat.
Eigenlijk denk ik steeds meer dat het pas 5 weken is, omdat ik ook pas vorige week last van kwaaltjes kreeg.
Normaal wist ik al bij dag 1 dat ik zwanger was, en dat zou nu dan ook het geval zijn.
Sharon weet het nog niet, ik wil er eerst helemaal zeker van zijn dat alles goed is.
Ben er wel helemaal van in de wolken hoor, we zouden niet bewust voor voor een 3de kindje hebben gekozen.
Maar het lot beslist anders, we krijgen een geweldig cadeautje :inlove:
Spannend volgende week over, heel veel succes alvast.
Ik kan niet wachten op de foto’s
Gecondoleerd… :hug:
Ja is idd ook niet gek gedacht, zo… menstruatie en stress gaan niet goed samen… En een groot verlies geleden maar een mooi cadeau gekregen… :hug:
Vind het wel heel erg leuk, nog zo’n mooi donker kindje op komst… :inlove:
Ja die foto’s komen… ochhh… en ze zijn leuk… 8)
gefeliciteerd met jullie zwangerschap :-*
en nog gecondoleerd met het verlies van je vader