Hoi ik had al een keertje gereageerd maar helaas nog geen antwoord gehad :oops:
07/09/1985, Nederland, Zomertijd
25 of 26/10/2009, Nederland, Wintertijd
Alvast bedankt
oei meid sorry dat ik erover heb gekeken!!
ga nu meteen rechtzetten!
Een zoon! (Chinese Age 25 at Lunar month 9) :inlove: :inlove:
Maakt helemaal niet uit ;)! Okee ben erg benieuwd… Ik denk inderdaad ook een zoontje (voorgevoel) :P, we zullen het met de 20 weken echo zien :mrgreen:
In ieder geval bedankt! :thumbup: :inlove:
ik ben benieuwd!! Ik had bij bijde mijn zoons na de 10 weken het gevoel dat ze boy’s waren en dat was correct! :thumbup:
Ik had eerst een meisjesgevoel & ook wel dat ik die graag wilde. Nu maakt het me niet meer zoveel uit en ik denk dat het een jongetje wordt, misschien ook wel omdat mijn vriend altijd zegt dat het een meisje wordt… Ook wellicht vanwege sommige bakerpraatjes en test die ik heb gedaan… We wachten het af, allebei zijn ze iig erg welkom! :inlove: :inlove:
ik denk dat het in het chinees zo werkt dat je een jaar ouder bent op het moment dat hun nieuwjaar hebben :think: dat is iets later dan bij ons, maar wel in januari meestal.
Kan je ze van mij bij allebei doen? Gelijk ff checken of het dus bij mij opgaat…
16-06-1981 Nederland zomertijd
Noëlle; 07-04-2008 Nederland zomertijd
Baby in de buik; 13-12-2009 Nederland wintertijd
Ben benieuwd!
tuurlijk hier is van 07/04/08
Ik krijg bij die datum Een zoon! (Chinese Age 28 at Lunar month 3) Maar als ik reken van conceptie datum 2 dagen eerder dus de 5de dan krijg ik Een Meid! (Chinese Age 28 at Lunar month 2).
Nr. 2
Een meid! (Chinese Age 29 at Lunar month 10) (ook 3 dagen eerder en later nog steeds een meid)
Kan je ze van mij bij allebei doen? Gelijk ff checken of het dus bij mij opgaat…
16-06-1981 Nederland zomertijd
Noëlle; 07-04-2008 Nederland zomertijd
Baby in de buik; 13-12-2009 Nederland wintertijd
Ben benieuwd!
tuurlijk hier is van 07/04/08
Ik krijg bij die datum Een zoon! (Chinese Age 28 at Lunar month 3) Maar als ik reken van conceptie datum 2 dagen eerder dus de 5de dan krijg ik Een Meid! (Chinese Age 28 at Lunar month 2).
Nr. 2
Een meid! (Chinese Age 29 at Lunar month 10) (ook 3 dagen eerder en later nog steeds een meid)
:inlove: :inlove:
Tsja het had ook de 5de kunnen zijn… :think: Maar ben altijd van de 7de uitgegaan… Maar ik ben benieuwd!