geboorte datum moeder: 11 september 1982
conceptie datum: 13 mei 2006
geboorte land: nederland
verwekte land: nederland
Ben benieuwd wat er bij jou uit komt want uit de chinese conceptiekalender kwam een jongen en Emma is echt een hele echte meid hoor :inlove:
Geboortedatum moeder: 23-09-1981
Conceptiedatum: 12-08-2007 (of 15-08-2007)
Geboorteland: Nederland
Verwekte land: Nederland
Ben benieuwd!!!
Geboortedatum moeder: 15-01-1975
Datum van conceptie: 07-03-2006
waar mama geboren is: Nederland
waar beebje gemaakt is: Nederland
Geboortedatum moeder: 15-01-1975
Datum van conceptie: 13-12-2007
waar mama geboren is: Nederland
waar beebje gemaakt is: Nederland
Nou ben benieuwd naar de uitslag ! 8)
Maar weten jullie dan allemaal precies wanneer je bevrucht bent - in de zin van wanneer precies je ei was in combi met het geklus zeg maar.
Ik voel aan mijn lichaam heel goed wanneer ik een eisprong heb dus kan aardig 1 en 1 optellen maar neem aan dat het toch niet altijd precies te vertellen is.
Nou ja ik zal eens in mijn geheugen cq kalender gaan graven of ik het nog kan achterhalen.
Gr Caroline
Volgens een andere kalender zou het een meisje zijn maar ik denk zelf wederom een jongetje. Bij lasse zou het ook een jongen zijn en dat klopte.
Mama_jeanet een meid.
Purpled82 het geeft het juist aan! een meid!!! hier een kopie van de text! It’s a girl! (Chinese Age 25 at Lunar month 4)
1-1 zover
Debby81 Een Jongen! bij bijde conceptie datum’s
Pimernella bij 1 een Jongen (maar bij conceptiedatum 08 de dag erna dan krijg ik een meid :? en dat heb ik bij de anderen niet )Bij 2 een Jongen
Bella ik kan een paar dagen ervoor en erna ook testen als je niet zeker bent Doe ik bij iedereen eigenlijk…
Dit is interesant aant worden :inlove:
@Vuegje wrote:
Nefarious een Jongen.
De scan zei een meisje. Maar een paar nachten geleden droomde ik dat ze een fout hadden gemaakt en dat het toch een jongen was. Dus dat telt ook hoor! :lol:
Ik kan er naast zitten met de conceptie :think:
Vuegje, ik ga je even pb-en weet je of het goed is of niet…
We houden het nog even geheim hier dus je kan ook je uitslag nog niet invullen (gemeen he? )
Ik ben wel benieuwd wat je bij mij zou zeggen, maar ik weet de datum van conceptie niet. Gebruik je dan gewoon de dag dat je ovuleerde? Ik dacht ook eigenlijk dat je alleen de maand van conceptie nodig hebt.
Geboortedatum moeder: 28-01-1979
Conceptiedatum: 18-12-2007 (waarschijnlijk)
Verwekte land: Nederland
Tedski
Ik heb getest van dag 14 tot 23 en er komt steeds op een Meid De test die ik heb die vraagt om de dag van de conceptie en de tijdzone waar de bevrughting heeft plaatsgevonden
@Vuegje wrote:
Pimernella bij 1 een Jongen (maar bij conceptiedatum 08 de dag erna dan krijg ik een meid :? en dat heb ik bij de anderen niet )
Nummer 1 is een echte dame ! Nou moet ik zeggen dat we op 5 en 7 maart toen hebben moeten vrijen op 6 maart was m’n ei nog netjes op ‘stok’ en bij de echo van 8 maart was ie ‘gesprongen’. De eisprong heb ik de 7e ook gevoeld dus de bevruchting zou best de 8e kunnen zijn geweest. :think:
@Vuegje wrote:
Bij 2 een Jongen
In september hoop ik te kunnen zeggen of je gelijk krijgt of niet !
@Vuegje wrote:
Tedski
Ik heb getest van dag 14 tot 23 en er komt steeds op een Meid De test die ik heb die vraagt om de dag van de conceptie en de tijdzone waar de bevrughting heeft plaatsgevonden
Je bent al de derde die een meid voorspelt
LEuk dit zeg, hier mijn info:
Geboortedatum mama: 01-10-1978
conceptiedatum ?? : 27-09-2007
Verwekt in : Dronten hahaha (NEderland)
(Chinees geeft aan jongen, pendel geeft aan meisje)
Minnimouse It’s a girl! (Chinese Age 30 at Lunar month 8) Een meid
@Vuegje wrote:
Minnimouse It’s a girl! (Chinese Age 30 at Lunar month 8) Een meid
COOL!!! :inlove: (niet dat het uitmaakt hoor, een extra aanhangseltje is hier ook met liefde welkom :mrgreen: )
Wat je trouwens tussen haakjes had is voor mij echt chinees :eh:
Geboortedatum: 11-01-1983
conceptiedatum: 23-05-2007
Conceptieland : Nederland
Ik weet niet precies wat mijn conceptiedatum is, want ik had een cyclus van 25 of 28 dagen :think:
Ben benieuwd op welk geslacht jij uit komt (wij weten het al )
Hier nog een die heel benieuwd is. De chinese conceptie kalender heeft het tot nu toe 2 keer fout gehad.
Maar nu:
geboortedatum: 09-12-1976
Datum conceptie: 10-08-2007
En nederland voor allebei!
En die andere:
geboortedatum: 09-12-1976
Datum conceptie: 24-12-2004
En ook nederland voor allebei
Geboortedatum: 09-12-1976
Datum conceptie: 14-11-2002
En ook nederland voor allebei!
@Bella wrote:
Maar weten jullie dan allemaal precies wanneer je bevrucht bent - in de zin van wanneer precies je ei was in combi met het geklus zeg maar.
Ik weet het in ieder geval heel zeker. We zijn zwanger geworden dmv een IUI behandeling.
Geboortedatum: 24/10/80
Datum van conceptie: we denken 16/08/07, maar niet helemaal zeker aangezien de uitgerekende datum 4 dagen terug is gezet (van 9 naar 13 mei)
waar mama geboren is (land): Nederland
waar beebje gemaakt is ook het land!: Nederland
Ben benieuwd want wij weten het pas ongeveer 13 mei :mrgreen:
Hoi hoi
Ik ben ook wel heel benieuwd want ik ben namelijk woensdag uitgerekend en het wachten duurt te lang.
Wie weet heb je gelijk.
Geb. datum 29-05-1981
datum conseptie 25-04-2007
geb. en cons. is beide Nederland.
Ben zeer benieuwd
@minniemouse wrote:
@Vuegje wrote:Minnimouse It’s a girl! (Chinese Age 30 at Lunar month 8 ) Een meid
COOL!!! :inlove: (niet dat het uitmaakt hoor, een extra aanhangseltje is hier ook met liefde welkom :mrgreen: )
Wat je trouwens tussen haakjes had is voor mij echt chinees :eh:
heheh tussen de haakjes is de datum van de kalender.