Niet fijn dat hij al de hele week thuis is, ik werk ook thuis namelijk als gastouder. Ook niet fijn voor hem dat hij zo’n last heeft.
Oei, was ik zo gierig vandaag :oops:
En mijn graanschuur is ook af :dance:
Ik vraag me af wanneer die vishaven enzo ontgrendeld worden.
Ik heb op dit moment trouwens helemaal geen opdrachten.
dat gaat allemaal wel ineens snel achter elkaar zeg bij jou marieke…
balen dat je mannetje last van zijn rug heeft… hopelijk knapt hij snel weer op…
ik heb ook een chronisch worteltekort hedje…
En ik heb wortels en heb ze nu niet nodig :lol:
Ja gaat inderdaad snel omdat je nu bijna alle ingredienten hebt maar nieuwe opdrachten zou ik ook wel leuk vinden.
Het gebeurt me niet vaak maar ik heb nu chronisch zouttekort :mrgreen:
geen opdrachten :shock:
ik ben bezig met
klassieke franse keuken deel 2 (alleen nog servie geven met uiensoep maar…)
zoek het uit deel 2 (alleen nog wachten tot laatste tomatensoep klaar is en dan kan ik bovenstaande beginnen)
suikervlieger deel 2 (moet 200 sterren halen, zit op 190)
bello’s make over ( 3 x gestoofd rundvlees maken in slowcooker, maar…)
franse keuken deel 1 ( plaats slowcooker maarrr heb ik 208 sterren voor nodig hihi en dan moet ik dus 228 sterren bezig)
wat nou geen opdrachten… :lol: :lol:
wel vervelend van en voor je mannetje
is voor beide nu aanpassen dus :hug:
Hahaha Hedwich voorlopig dus genoeg te doen,
tja ik snap het ook niet dat ik geen opdrachten meer heb, zullen vanzelf wel weer komen.
Ik kom er niet op :?
Whaaaaaaaaaa ik zat eens in de winkel te neuzen bij de kooktoestellen en zag ineens dat ik de stoomkoker kon kopen. En nu kan ik plakrijst en gestoomde groenten maken
bij hoeveel sterren krijg je die??
Geen idee ik zag ineens dat ik hem kon kopen.
IK heb eens zitten kijken en volgens mij heb ik nu elk kooktoestel wat er is :think:
En nog steeds geen nieuwe opdrachten.
we hebben weer een nieuwe opdracht… net nu ik 2 volle dagen moet werken… moet vandaag tot 8 uur vanavond… en morgen ook de hele dag… hopelijk ga ik het redden… heb in ieder geval net al die vegetarische kebab afgekregen
Ik zag het gisteravond nog ja. Zal zo eens aan die kebab gaan beginnen want ik had de grills gisteravond bezet.
Kunnen jullie ook de steenoven naar expert upgraden?
geen idee , kon er net even op mijn werk op, maar nu niet meer… wel jammer want zelf mijn baas zegt net ga maar even op internet neuzen, want het is zo rustig… word een lange dag zo…
heb trouwens wel mijn groentetuin geopend… joepie… eindelijk bonen en wortels enzo…
Lekker he zo’n moestuintje
Oh wat jammer dat je er niet op kan terwijl het van je baas mag :hug:
ik kan m upgraden ja, maar dan naar ervaren … als ik er geen laaaang iets in had gegooid sjugt
net als ik zou 3 gerechten met romeinse sla zou kunnen maken als ik daar geen laaaaang iets in had gegooid sjugt
ach morgen weer een dag
(met weinig tijd want 3 kids in da house, kapper)
wat vreemd ik kan hem niet upgraden… moet ik 268 sterren voor hebben :think:
Welk niveau heb je hem nu Oes?
ik heb ervaren, maar expert nog niet,…
heb wel de groene mixer nu
net even goed gekeken
ik kan die oven naar ervaren doen, maar dan moet ik eerst een opdracht af hebben
en dat is de opdracht van de slowcooker
dus ik moet nog iets van 18 sterren voor ik kan upgraden