chefville

oke ga ik doen… /

word wel morgen eer ik hem heb hoor… tenzij ik nog een apserge ergens kan weghalen…

afblijven, mijn vlees :twisted: :lol:

Hedje ik heb net een paprika bij je gejat, nananananaaaaaaaaa

ik vind het juist fijn als iemand vlees komthalen bij mij… scheelt mij weer keer energie…

Dat vind ik ook altijd wel fijn ja, scheelt toch weer :smiley:

Ik ga morgen eens uitrekenen waar ik nog een bepaald aantal sterren kan krijgen.

Een aantal kan gewoon nog niet en voor een aantal zal ik lastige ingredienten bij buren moeten zien weg te krijgen. Helaas hebben nog niet veel buren bijvoorbeeld sojabonen :?

ik moet paprikas hebben en aardappelen, anders gaat het bij mij straks ook niet zo hard meer…

pff ga weeer verder op asperge jacht…, nog 1 en dan kan ik weer een ster halen… morgen krijg ik van mijn frietjes een ster dus dan heb ik er 207…

ben morgen en zaterdag hele dag weg …

asperges kan ik meestal nog wel weghalen bij buren.

Wat ik dan ook wel doe ik gewoon die buur 5 keer bezoeken en elke keer alleen op die asperge (of ander ingrediënt) klikken, meer kans zeg maar :angel:

We kunnen het pompoenenveld plaatsen :dance:

ja en dan dus mensen vragen om bij jou te werken

en dan pompoenveld van ander verzorgen

leuk, maar die tell hij dus pas als je je eigen af hebt naar mijn idee

Nee hoor, ik heb die van mij nog niet af, mis nog 1 personeelslid, maar ik heb al wel 2 keer het pompoenveld van anderen verzorgd en die zijn gewoon geteld.

Die van mij is af :smiley:

ben nu bezig met nieuw pomoenveld

moet je weer mensen voor vragen…

nou ik ga er vandoor… ben pas morgen avond weer op chefville denk ik… misschien heel even morgenochtend…

heb de slowcooker bijna voltooid… dus snel nog even wat mensen gevraagd om te helpen.

en heb net ook de suikerwinkel vrijgespeeld :dance:

:clap: :clap: :clap:

ik vanaf vanmiddag tot zondag weinig tot geen tijd

succes

Oes veel plezier :-*

Hebben jullie hier op kok ook van die blauwe, onderstreepte woorden die weer een link zijn naar reclame???

nog niet tegen gekomen

Zou het dan aan mijn pc liggen? Bij mijn voorgaande post was het ook bij het woordje “hier”.

Op fb trouwens ook ineens irritante reclame bovenaan de startpagina.

Ik zit nu op 17 lintjes en ga vanavond die 18 lintjes halen.

Mijn tweede pompoenveld heb ik ook personeel voor maar ik heb hem nog niet geactiveerd, wil even wachten of ik straks met de opdrachten zelf nog pompoenen nodig heb voordat hij leeggeroofd wordt :oops: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Wel slim toch :angel:

Euh… ik had me vergist, ik dacht dat er stond dat ik nog 1 keer moest koken tot het volgende lintje, het was 7 keer :oops: :oops: :oops:

Nummer 18 zal dus na het weekend worden :mrgreen: