die van mij komt zo weer thuis uit school
ca half uur later bonuskid 1
en weer ca half uur later bonuskid 2
dus voor mij is het spelen straks wel even gedaan
Ik snap er werkelijk niks van, ik heb diverse verzoeken gedaan en ook reacties daarop ontvangen ofwel, ingredienten ed. ontvangen en geaccepteerd. Alleen zijn ze nergens terug te vinden. Ik moet mijn oven upgraden en ik heb gezien dat ik die dingen geaccepteerd heb maar ze worden niet bijgeschreven zeg maar :?
dat is mij al vaker opgevallen
toen ook steeds met die mosterd
zo krijg ik die oven nooit af :evil:
@doglover wrote:
of hier https://www.facebook.com/groups/404315126295764/#!/ChefVilleHelpers?fref=ts
Hihi dit is dezelfde als die van mij :lol:
klopt…
gewoon mensen daar aan klikken neem ik aan ?
Ja ik ben lid geworden van die pagina en dan kun je zo mensen aanklikken. Spelen allemaal chefville
ah ok
heb een stuk of wat aangeklikt 8)
stelletje verslaafden…
ik heb 1 machine af… ga zo eindje wandelen en dan de meiden ophalen… rest komt later wel…
zegt wie…
en van wie moest ik dat ook alweer gaan spelen ???
:mrgreen: :-*
@Marieke_5000 wrote:
Ja ik ben lid geworden van die pagina en dan kun je zo mensen aanklikken. Spelen allemaal chefville
Heb ze ook maar aangeklikt, dan gaat het misschien wat sneller :lol:
Ik ben niet verslaafd :liar: :liar:
Het lijkt erop alsof alle ingredienten opeens binnen zijn gekomen.
Ik heb niveau 100 bereikt en ben nu een Toastmeester :mrgreen:
whaha hedje… ik heb je niet gedwongen toch…
maarre grrr dat ene ding wil maar niet af
hedje hoe kom jij al aan 7 van die lintjes dan :think:
9 lintjes maar heb pompoenentekort en hoop echt dat er opdrachten gaan komen.
@ingelke wrote:
@Marieke_5000 wrote:Ja ik ben lid geworden van die pagina en dan kun je zo mensen aanklikken. Spelen allemaal chefville
Heb ze ook maar aangeklikt, dan gaat het misschien wat sneller :lol:
Je weet maar nooit hahaha, altijd handig voor ingredienten en onderdelen als je iets moet bouwen.
zag bij 1 iemand al pompoenen staan en die had maar 1 lintje :think:
en hoe kan je nieuwe gerechten ontgrendelen als je geen opdrachten hebt, gaat volgens mij iets niet helemaal goed daar
ik heb ook geen opdrachten :think:
Pompoenen probeer ik of te vragen of bij buren te halen. Ik had er zelf ook een paar groeien.
Ik heb nu 10 lintjes.
en ik moet nog 2 toasttalenten en dan kan ik eindelijk die oven upgraden. Ik moet alleen even geduld hebben tot ik een nieuw verzoek daarom kan plaatsen en geduld is niet mijn beste kant :oops: :mrgreen:
Dit staat op het forum van Zynga:
MOD EDIT
Chefs,
The Goals have not been released yet and the Countdown timer has not started yet.
Thanks for your patience.
END EDIT
De opdrachten zijn dus nog niet vrij gegeven.