castelville

http://www.facebook.com/tanja.zwerverbolhuis



even zien of ik het zo goed doe.

@Pattycoat wrote:

Ik kan ook nog wel buurtjes gebruiken :mrgreen:



https://www.facebook.com/patricia.baars.5




ik heb je toegevoegd maar zie nog niks in mijn spel…

@3de wonder wrote:

@Pattycoat wrote:
Ik kan ook nog wel buurtjes gebruiken :mrgreen:



https://www.facebook.com/patricia.baars.5




ik heb je toegevoegd maar zie nog niks in mijn spel…




Ik moest je ook nog toevoegen als buurtje. Ik zie jou wel nu.

Ik jouw nu ook. Misschien was ik wel te snel

Ik was nog niet online geweest met het spel, dus misschien vandaar

heb jullie beide een verzoek gestuurd :smiley:

Net geaccepteerd :mrgreen: Wist niet wie dat was, maar zag een mailtje van dit topic :mrgreen:

ik speelhet nu op zynga punt com dan kun je iedereen als ‘vriend’ toevoegen en buurtjes worden zonder vrienden te worden op facebook :smiley: veel makkelijker en je kunt nu in het begin iedereen helpen met verzoeken… ik ga als een speer nu :slight_smile:

heb nu opeens al 10 vrienden die zo’n eenhoornfeestje hebben… normaal heb ik 3 buurtjes die dat hebben :smiley: succes

Jaydee, begin je dan weer opnieuw?

volgens mij niet. Alles blijft hetzelfde

En hoe kom je op dat zynga-gedoe?



Als je daar niet overnieuw hoeft te beginnen wil ik dat ook wel, en hou je dan ook de buren/vrienden die je nu al hebt?



3de wonder, spannend, vandaag DE dag :smiley:

gaat gewoon door en je kunt gewoon op facebook openen en dan weer op zyngo dat loopt gewoon synchroon alleen op facebook zie je dan alleen je facebook buren en op zynga zie je je zynga buren :slight_smile: geloof ik…



marieke ik zal eens kijken of ik je kan uitnodigen :slight_smile:

ik zag ergens een link staan geloof ik… speel nu op zynga.com en daar heb ik op geklikt :slight_smile: haha

Nu ben ik dubbel je vriendje :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Nu ben ik dubbel je vriendje :mrgreen:






LOL

Ik doe het nu ook wel eens op zynga. Maar heb er nog maar 1.

Maar hoe nodig je ze uit zonder dat ze op de facebook komen.





En wat ik ook erg irri vind is dat ik er vaak vanaf gegooit wordt. En dan moet ik hem steeds weer opnieuw opstarten.

gewoon op Zynga zFriend worden… die komen niet op facebook :slight_smile:



rechts staat zo’n kolom met allemaal mensen als het goed is. kun je allemaal aan klikken. ik probeer het een beetje te houden bij Nederlandse mensen want nu kun je nog op iedereen klikken en kun je dus vrienden worden met 1000en mensen en dat hou ik nooit allemaal bij :smiley: hahaha

Had het gevonden gisteren…

:thumbup:

maar volgens mij kun je niet zoeken op mensen…



dat jij bv mij daar dan kunt vinden of wel… alleen je facebook vrienden kun je wel uitnodigen.

Pattycoat: heb je even als vriendje gevraagd op facebook :mrgreen:

En de kersverse mama van A.nna ook :inlove: :inlove: Gefeliciteerd met jullie dochter. :inlove:



claudiajurgen: natuurlijk mogen je ouders me toevoegen als buurtje. Als ze af en toe Siem spam leuk vinden :lol:

www.facebook.nl/martinadijkstra



Over energie: shipz had de hoop dat je ooit wel meer energie kreeg :? Vind het soms bar vervelend. En marieke, idd bij de buurtjes helpt wel maar zet niet echt zoden aan de dijk met 2 energie per keer zo ongeveer.

Eten maak ik idd ook wel eens :thumbup:

En veel reageren op linkjes als je buren energie aanbieden.