Café World (facebook)

Tantetoe gevonden :thumbup: (twijfelde eerst of ik nu wel de juiste een uitnodiging had gestuurd, maar zag Cynthia en Amaya bij je profiel staan dus het klopt vast :wink:)



Het ene moment staat m’n buzz op 5, het andere zo weer op 68 :think:. Iemand enig idee wat de max is eigenlijk?

Ik ben nooit hoger gekomen dan 105 geloof ik.

Sta jij al bij mijn buren? (weet soms niet meer wie wie is, haha)

Jaja (Martine), heb vandaag nog bij je gegeten ook :mrgreen:

Oh ja, ik eet iedere dag bij jou en laat nog een tip achter ook, haha! Ik kom kilo’s aan van dat spel! :sick:

nou ik zak maar door… maar waarom??/ inmiddels sta ik op 5… vaag hoor hahahah



ga jullie toevoegen

Ik heb een jullie uitgenodigd!!



Ik had ook laatst dat mijn Buzz Rating naar 5 gezakt was en er amper een klant binnen kwam. Je moet dan een hele snelle opstelling maken. Hoe lager deze is, hoe minder klanten er komen.



Dus zorg dat je wat minder tafels hebt waar de serveersters erg snel bij kunnen komen. Hoe langer ze moeten lopen, hoe moeilijker het is om het weer omhoog te krijgen. Dus haal tafels weg, zet er een stuk of 8 neer en dan op zo’n manier dat de serveersters er binnen no time zijn.

En zorgen dat je genoeg eten hebt natuurlijk! Wanneer je schalen leeg zijn, kun je wel klanten krijgen, maar deze laten je Buzz Rating zakken, omdat ze niets te eten krijgen!

Thanx Joepie, had het vanmiddag al gedaan, lees nu je bericht…

Iets minder tafels, maar andere opstelling idd… en hoppa naar 96 !!!

En dat eten… is bijna altijd vol haha

VIP Dinner :cool:, jammer dat je voor de bereiding geen punten krijgt :think:

Het is gratis om te bereiden en je krijgt er 99 dinges per persoon voor. En het is maar 2 dagen, dus ik doe wel even mee. :wink:

Ow, 2 dagen maar! Snap het hoe/waarom nog niet echt, maar ach… Beetje afwisseling is nooit weg :thumbup:

Joepie, wat ga jij hard zeg :shock:

Hier nog iemand die zowel Café World speelt als Restaurant City.

Als je me als buur wilt hebben stuur maar even een pb :mrgreen:

speelt iemand dit nog??? :shifty:

Amper eigenlijk, zit bijna niet meer op facebook, ben een beetje uitgekeken op de spelletjes daar.

@Marieke_5000 wrote:

Amper eigenlijk, zit bijna niet meer op facebook, ben een beetje uitgekeken op de spelletjes daar.




ben nu 3 dagen geleden weer begonnen



ze hebben allemaal andere dingen nu is wel leuk…



speel ook alleen dit maar heb geen farmville of iets anders…



Maar nu dat je ook doelen kan halen en lvl’s vind ik het wel grappig :mrgreen:

Ja ik :smiley:



PB me je naam dan voeg ik je toe!

en ik!



er is maar 1 douwine uit Oosterwolde… zoek me maar op!