BV en sporten

Ow ehm…

In antwoord op je vraag (dus niet wat kan ik eraan doen maar word het minder?)

Ja, dat kan… :thumbup:

Succes, ik hoop dat de LK je verder kan helpen… :thumbup:

Ik stel je meedenken trouwens wel op prijs, hoor.:slight_smile:

ja dat snap ik wel… :wink: ik heb je vraag dus verkeerd begrepen… :angel: 8)

Ik zal even mijn ervaring over sporten en borstvoeden geven.

Ik heb behoorlijk zware borsten en nu zelfs cup DD, soms E. Dat is met sporten best lastig. Ik ben na zes weken toch begonnen met sporten, maar vooral fietsen en de cross-trainer. Hardlopen ging toen niet. Na 8 weken ging ik ook voorzichtig hardlopen met 3 bh’s aan. Nu (na 2 1/2 maand) kan ik hardlopen met 1 sport-BH aan. Maar echt lekker gaat het nog niet, omdat die borsten toch erg zwaar zijn.

Voor het aanmaken van melk weet ik niet of het echt ivloed heeft. Ik probeer meestal eerst te voeden of te kolven en dan direct te gaan sporten. Voor de volgende voeding heb ik dan meestal gewoon weer genoeg melk.

Succes ermee!!!

Ik heb altijd gewoon kunnen sporten met een stevige sportbh, had voor de zwangerschap ook al grote borsten. Het enige waar ik wel eens last van had was dat ik ging lekken :oops: .

Ik heb ook altijd prima kunnen sporten tijdens de bv-periode…

Zoals iedereen zegt: gewoon een kwestie van een goede sportbh dragen.

Ik ging ook altijd sporten na de avondvoeding, dus dan zijn je boobies lekker leeg. :thumbup:

Enneuh, over die spruw…

Zeker weten dat je dat al snel na de geboorte kunt krijgen.

Op dag 5 kreeg ik spruw (ben er dus net vanaf…) Ik heb de candidaschimmel in mijn lichaam zitten. Dus op het moment dat ik begin met bv krijg ik weer spruw. Gelukkig was ik er op tijd bij en heb ik mijn mannetje niet geinfecteerd. Dus ik had last van spruw en hij niet.

Voor deze bv-periode zit mijn infectie er als het goed is weer op, maar elke nieuwe bv-periode zal ik weer een spruwinfectie krijgen (gelukkig ben ik uitgebroed! ;))

De enige manier voor mij om eraf te komen is een speciaal dieet volgen (6 weken zonder koolhydraten en suikers.) Maar dat doe ik pas na deze bv-periode…

Ik zwem (waterpolo, om precies te zijn); een sportbh is dus niet echt praktisch. :mrgreen:

En waarom dan wel niet?! :wink: :mrgreen: :lol:

@Kirsten wrote:

En waarom dan wel niet?! :wink: :mrgreen: :lol:

Als het echt nodig blijkt te zijn, doe ik het ook wel, maar handig is anders. :wink:

Maar in het water zul je ook wel minder last hebben van de zwaartekracht, en lekkende (.) vallen ook niet op :mrgreen: .

Klopt, maar een trap of duw tegen te volle borsten is ook niet bepaald lekker… :oops:

Inmiddels denk ik trouwens dat het vlak na een voeding wel moet gaan…heb dan minder last dan een tijdje terug. :slight_smile: Of het waar is, zal de tijd moeten leren. :wink: :slight_smile: