Buzzer 2010

ik wel de bleu wonder…

de sonicare heb ik al een keer gebuzzed… ik heb hm voor 30 euro kunnen overkopen ( heaas is die nu kapot, zo ineens)//./

ik mag ook de tandenborstels buzzen :dance: … Ben benieuwd (volgens mij hebben we die al, maar ja buzzen is altijd leuk natuurlijk)…

Blue wonder hebben we al tijden geleden een keer mogen buzzen…

grts patricia

Ben nu wel nieuwsgierig wat dat buzzen is.

Wil dat ook wel graag doen.

Kan mij iemand vertellen waar ik dat kan doen/vinden.

nou ik heeb ook etijdje buzzer, maar snap er niks van en ik kan ook nisk buzzen

kan iemand me helpen???

Mijn man heeft daarstraks een mailtje gehad van de sonicare. Die wil hem wel buzzen ook zei hij :slight_smile:

Ik mag de Blue Wonder en de Sonicare buzzen :dance:. Had ook al even niks gehoord van ze, maar nu dus twee dingen. Leuk! ben ook erg toe aan een nieuwe elektrische tandenborstel, dus ik ben wel heel benieuwd daarnaar.

En een wonderschoonmaakmiddel is natuurlijk altijd welkom :mrgreen:.

Buzzer is nu ook op zoek naar Belgische Buzzers :dance: :dance: :dance: dus hup: inschrijven jullie :mrgreen:

(zie site, bovenaan)

Ik hoor helaas helemaal niets meer om te buzzeren…

Kreeg vandaag een mail dat ze ook voortaan aan Twitteren doen. :slight_smile:

ik hoor ook helemaal niets meer. wel toevallig dat dat bij mij ook zo is na het veranderen van mijn email adres net zoals ik hier meer lees.

dus dames: nooit je email adres veranderen!!

Nou ik heb ook al eeuwen niets gehoord en ik heb mijn email niet veranderd hoor :think:

@marloes vip wrote:

@ Ingelke, google er eens op, dan kom je vast op de site uit en anders buzzer met het bekende er voor en er achter.

@kimmetje23, je krijgt vanzelf mails van buzzer. Heb de sonicare al gebuzzzzt, de danone drink en nu de smerige coolbest.

Zal ik eens doen, dank je wel.

Heeft iemand de bleu wonder al binnen gekregen?

Ik kreeg van van de week een doos met proefverpakkingen van Ajax, van een ander onderzoeksbureau.

Ik werd van de week gevraagd om een sonische tandenborstel te buzzen, maar wij hebben een goede. Dus heb deze buzz aan me voorbij laten gaan.

@zonnetje01 wrote:

Heeft iemand de bleu wonder al binnen gekregen?

Ik kreeg van van de week een doos met proefverpakkingen van Ajax, van een ander onderzoeksbureau.

Hier ook nog niet :frowning: Gek he?

Ja idd vreemd. Volgens mij had ik al een mailtje gehad dat het bezorgd zou gaan worden. Ik kan het mailtje niet meer vinden dus zal het of al weg hebben gegooid of ik verbeeld me dat dat mailtje binnen is gekomen, pfffff.

Volgens mij, maar nu kan ik me vergissen, zou de Blue Wonder op 18 september bezorgd worden. Aanstaande zaterdag dus…

O Oké, dan wachten we geduldig af.

Ik had een mailtje dat ik voor 6 sept moest doorgeven als mijn adres gewijzigd was en het pakket zou 1,5 a 2 weken daarna verzonden worden.

ik heb de bleu wonder binnen gekregen :thumbup:

hier is het ook binnen :thumbup: :thumbup: