Hier nog steeds niets :?
Ik doe de coolbest, best lekker voor een glaasje, maar ik zou het niet kopen.
Ik mag ook het blauwe wonder doen!
nou ja… IK… Mijn schoonmaaksters… hihi… hoe decadent he?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik hoor nu momenteel helemaal niets meer van Buzzer hahaha!
hub ook niet en ik mag het ene na het andere buzzen
@preggie wrote:
Ik mag ook het blauwe wonder doen!
nou ja… IK… Mijn schoonmaaksters… hihi… hoe decadent he?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hihi, zeker decadent… onze schoonmaakster komt niet meer (ze is overspannen :think: snap nu ook waarom ze de laatste keer met volle stofzuigerzak heeft lopen zuigen ) dus ik mag het zelf uitproberen.
Mijn hulp is vorige week voor het laatst geweest. En ik heb ze nog zelf opgezegd ook :o
Dus ik mag het ook zelf uitproberen
Mijn husband (die het dus eigenlijk mag buzzen) heeft namelijk hoegenaamd geen last van smetvrees :roll:
Ik vind het ook lastig te buzzen. Heb namelijk bijna alle pakken in mijn eentje opgez*pen, uh gedrinkt uh. Ik heb bijna alle pakken genuttigd
Ow en als mijn hub al eens zegt dat iets vies is (en usually daar ook zelf de oorzaak van is :roll: ), dan wijs ik hem vriendelijk waar de emmer staat
Ik kreeg vandaag de uitnodiging voor de phillips sonicare…ben benieuwd of ik em mag buzzen.
@aapie wrote:
Ik kreeg vandaag de uitnodiging voor de phillips sonicare…ben benieuwd of ik em mag buzzen.
Die zou ik ook graag willen, maar daarintegen heb ik net de coolbest gehad.
Ik heb als laatste naturnes gebuzzerd, maar sinds mijn mail adres veranders is, niks ontvangne meer.
Heb nu de uitnodiging voor de Sonicare maar wat mij een beetje tegenstaat is dat je je bankgegevens op moet geven, en alvast toestemming voor een eenmalige machtiging voor het afschrijven van een bedrag dat je na twee maanden testen moet betalen als je hem wilt houden. Zijn er mensen die toch gaan buzzen? Ik zag dat die dingen nog best aan de prijs zijn maar de speciale buzzprijs wordt niet genoemd. Je krijgt er dan overigens vier, drie om uit te delen en die kan je dan ook weer tegen een speciale buzzprijs kopen.
@Tante Soesa wrote:
Heb nu de uitnodiging voor de Sonicare maar wat mij een beetje tegenstaat is dat je je bankgegevens op moet geven, en alvast toestemming voor een eenmalige machtiging voor het afschrijven van een bedrag dat je na twee maanden testen moet betalen als je hem wilt houden. Zijn er mensen die toch gaan buzzen? Ik zag dat die dingen nog best aan de prijs zijn maar de speciale buzzprijs wordt niet genoemd. Je krijgt er dan overigens vier, drie om uit te delen en die kan je dan ook weer tegen een speciale buzzprijs kopen.Ik heb die een paar jaar geleden gehad en gewoon mijn bankgegevens door gegeven. Ik heb hem uiteindelijk gewoon teruggestuurd en met mijn bankgegevens is verder niets gebeurt

@Sweet-Love wrote:
Ik heb als laatste naturnes gebuzzerd, maar sinds mijn mail adres veranders is, niks ontvangne meer.
hier sinds mail wijziging ook niets meer mogen buzzen…
@Rooike wrote:
Ik hoor nu momenteel helemaal niets meer van Buzzer hahaha!
Even off-topic…
Waah Rooike, wat gaat het bij jou ook al snel!!! Alles ok?
Joehoe…net de bevestiging binnen dat ik de phillips sonicare mag gaan buzzen. :dance:
Hier ook de Sonicare…
Heb toch maar ingeschreven (al staat het doorgeven van bankgegevens me altijd tegen). Ik ben momenteel in verwachting en dat doet mijn tandvlees (bloeden :shock: ) en tandsteen (kotsen van tandenpoetsen) geen goed…misschien helpt het…
Ben wel benieuwd wat dat ding moet gaan kosten aan het einde van de buzz :think:
heb de blauwe wonder nog niet eens inhuis.
mag ook sonicare doen maar dan heb ik even mijn gewone pc nodig.
Vind het best jammer dat ik niks meer hoor.
Sinds me mail verandering,
Hier ook de Sonicarepoll voltooid. Ook nog geen Blue Wonder hier, maar dacht dat het deze week verzonden zou worden :think: