bij mij is het ook al heel lang geleden dat ik een poll kreeg
mijn eerste uitnodiging de Blue Wonder :dance: :dance: :mrgreen:
Wij krijgen echt de ene na de andere poll :o
Ik heb de vorige keer blue wonder gebuzzd en nu heeft mijn man een poll gekregen en die mag hem nu ook buzzen.
Alleen is deze anders want nu gaat het om snel schoonmaken en een sprayflacon. Laat ik nou dol zijn op snel schoonmaken :dance: :mrgreen:
Heb er dus wel zin in om em te buzzen
Haha, manlief die een schoonmaakmiddel mag buzzen… Dat lijkt me nou ook wel wat! :thumbup:
@Mex wrote:
Haha, manlief die een schoonmaakmiddel mag buzzen… Dat lijkt me nou ook wel wat! :thumbup:
:mrgreen: :thumbup:
Die pakken van de CoolBest zijn eigenlijk te klein om goed te buzzen :mrgreen: Voor je het weet is zo’n pak op :oops:
Hier waren duidelijk de acai en de granaatappel de favorieten van de kinderen. Allemaal vonden ze de yangmei te bitter.
mag weer Sorbo Blue wonder buzzen, vorig jaar niet gekregen, dit keer wel. Wij gebruiken het al, is superspul!
oww ik zou ook wel dat poetsspul willen buzzen. ik hou van snel poetsen
Ik ook, en ik hou ook van blue wonder, heerlijk om mee te poetsen. Ik heb al een hele tijd niks meer mogen buzzen, sinds de wokblokjes.
Heb ook net de poll van Blue Wonder ingevuld en ik geloof dat ik mee mag doen.
Een goed poetsproduct is natuurlijk nooit weg!!!
Ik wil ook wel Blue Wonder buzzen…
oh ik niet haha ook geen poll gehad.
stel je voor, verplicht poetsen :roll: :lol: :mrgreen:
ik krijg hem ook! Mijn 2e buzz. De eerste waren de vuilinszakken Blijf wel in de schoonmaaksfeer
jaaaaaaaaaa ik mag eindlijk buzzen.
de sorbo spul
de coolbest is idd erg zuur ! Als ik het drink lig ik een hele nacht wakker van maagzuur!
heb dit ook in een rapporrtje doorgemaild .
verder vind ik de acai erg lekker !
meh ik mag nog steeds niks buzzen
Sorbo Blue Wonder, zo’n blauwe krachtpatser wil ik wel in huis!!
Ben benieuwd of echt van dat wonderspul is 8)
Hier mag hubbie ook de blue wonder buzzen :thumbup:
heb net zelf mijn coolbest rapport ingestuurd…
Mijn vriend mag ook de bleu wonder proberen!!!
Van de coolbest heb ik al een rapportje ingevuld.