Ik moet ook heel erg wennen, Ivan vind het wel lekker :mrgreen: :mrgreen:
Ik vind het erg lekker juist en de kinderen ook! Vooral de Yang Mei valt goed in de smaak :thumbup:
De granaatappel is een beetje zurig, maar best lekker. Even doorkomen en dan heb je een lekker smaakje.
@zonnetje01 wrote:
De granaatappel is een beetje zurig, maar best lekker. Even doorkomen en dan heb je een lekker smaakje.Die vind ik juist het zoetste :mrgreen: maar ik proef alleen frambozen bij die smaak en mijn moeder vanmiddag ook al 8)
Ik heb hier in mijn eentje al een heel pak yang mei leeg gezopen :mrgreen:
Geloof dus wel dat ik het lekker vind :drool:
Maar je moet het geloof ik ook nog buzzen hè 8)
Morgen komt mijn sm Tim thuis brengen, mag ze ook proeven
Vind de granaatappel met framboos ook de lekkerste. Hou wel van wat zoetige smaakjes :mrgreen:
ik sta nu een maand ingeschreven geloof ik en mocht nu dus ook al mee doen aan de fruit buzz
maar heb nog niks binnengekregen en bij dat tracktrace dinges staat ook nog dat hij nog in collectie is ???
Hier ook Coolbest binnen. Nu zal het wel even over zijn. Mocht laatst ook al de vuilniszakken en voor de vaatwasser buzzen.
CoolBest binnen en valt bij alle Buzzees goed in de smaak! :thumbup: Lekker! Ik denk dat, nu ik het op m’n gemak heb kunnen proeven eerder en vaker zal kopen. Ook de kids vinden het heerlijk!
Ik vind het ook lekker 's avonds bij de tv, is weer eens wat anders. Denk alleen niet dat het smaak bij een ontbijtje :think: . Daarvoor lijken me de smaken te uitgesproken. Maar 's avonds is het dus HEERLIJK! :thumbup:
Ik vind dus de framboos en granaatappel ook echt veruit de lekkerste. Die zou ik zo ook nog wel eens kopen denken. De andere twee smaken vind ik iets te ‘bitter’ ofzo, in ieder geval een stukje minder lekker.
Hier ook zaterdag binnen gekregen :thumbup: Yang Mei is hier idd ook goed in de smaak gevallen! De andere smaken kenden we al omdat wij zelf al vaker CoolBest kopen. Maar Yang Mei is ook een echte aanrader :thumbup: Hier ook al een aantal Buzzees die het zeer aangenaam vonden :thumbup: Heb de Buzzkit verder nog niet gebruikt, de hoezen om de pakken heen zeg maar Ik leg gewoon uit wat de bedoeling is en dan geef ik ze een glaasje sap :lol:
Coolbest is komende week in de aanbieding bij de AH (2+1 gratis)
:drool: 't is zooo lekker! Hier is vooral de pomme granate favoriet, dan de Yang Mei en de Açai is lekker… maar niet meer dan dat :oops:
Net als Kim ook hier de buzzkit nog niet gebruikt :oops: weet niet, 't lijkt me niet te werken als je meerdere mensen tegelijk laat proeven…
ik vind juist die acai niet lekker. De granaatappel gaat wel, en de Yangmei vind ik juist erg lekker. Die ga ik vaker halen…
Heb net de inschrijfpoll van Sorbo Blue Wonder voltooid :dance:
wederom geen poll gehad
me neither
Alweer Blue Wonder??
Kan trouwens best dat je 'm dan nog krijgt hoor, uitnodigingen worden niet allemaal tegelijk verstuurd
dat zou ik wel leuk vinden!
Jaa ik mag ook weer buzzen, de blue wonder!!