Buzzer 2010

@Judith75 wrote:

@schoen wrote:
Hier ook binnen.

1 pak ook iets lek, en gedeukt.

Zat er bij jou ook geen prop papier in dan?

Hier dus geen prop papier, dat verklaart het dus.

Ook geen papier hier

@Mama_jeanet wrote:

wie heeft er al een smaak geproefd?

Hier heb ik de yang mei en apple al open, de kids vonden het alle 3 niet lekker :roll: :stuck_out_tongue: mijn man en ik vonden het even wennen maar na een paar slokken was het toch wel goed te doen :wink: het is niet echt een zoet drankje meer bitter en zuur, de smaak is niet echt herkenbaar…

Acai vind ik het meest bitte, niet zo.

Ik heb het pakket net binnen :dance: Ik ben benieuwd.

Jimmy is met een hoop vriendjes aan het buitenspelen, die kunnen zo meteen mooi even mee testen :lol:

Ik heb het ook binnen :dance:

Laat ik morgen nou net een paar vrienden op bezoek krijgen, dus die zijn meteen proefkonijnen :lol:

lig hier in eht kraambed! dus… uistekend te buzzen met alle visite! :slight_smile:

@konijn wrote:

lig hier in eht kraambed! dus… uistekend te buzzen met alle visite! :slight_smile:

Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Nu even verder zoeken waar ik info vind over je.

Alles oke?

Mooie naam Marijn :thumbup:

En je voelt je super zo al weer te tikken op de pc?

wat is buzzen??? :eh: :eh: :eh:

@meisje1974 wrote:

wat is buzzen??? :eh: :eh: :eh:

http://www.buzzer.nl/ :wink:

o, heb even gekeken, leuk!! Ga ik ook doen denk ik!!

hier ook de pakken binnen!

We hebben nu 1 pak geproeft ik vind het heerlijk (acai&passionfruit)

Hier ook de pakken binnen!

Morgen hebben we met een grote groep vrienden een picknick in het park (als het weer mooi is) en dan gaan we eens even blind proeven :mrgreen:

@chantal!! wrote:

hier ook de pakken binnen!

We hebben nu 1 pak geproeft ik vind het heerlijk (acai&passionfruit)

Ik heb hem net ook geproefd, maar hij geeft een soort kleine tinteling/prikkeling op je tong vinden wij. Moet ik even aan wennen.

@meisje1974 wrote:

o, heb even gekeken, leuk!! Ga ik ook doen denk ik!!

hoop ik dat je sneller iets mag buzzen als ik… heb nog nooit iets mogen buzzen en sta toch al lang zat ingeschreven. Wel via iemand hier buzz voor hond van mijn ouders gehad en dat braaf ingevuld… ben je wel even actief, maar heeft nog altijd niks opgeleverd om zelf te mogen buzzen :thumbdown:

hoi

laatst was hier de vraag hoe buzzer nu buzzers selecteert om iets te mogen buzzen.Daar waar iemand 3x achterelkaar iets mag buzzen,wordt een ander heeeel lang niet gevraagd om iets te buzzen.

Ik heb deze vraag voorgelegd bij hun en dit was hun reactie:

Heel goed dat je even vraagt hoe het nu precies zit met de selectie van Buzzers voor een bepaalde campagne. Tienduizenden Buzzers zijn inmiddels lid en natuurlijk kan niet iedereen tegelijk buzzen… Er zijn daarom een aantal factoren waar op gelet wordt bij de selectie van Buzzers voor een campagne. Voor een deel wordt er geselecteerd op de antwoorden die Buzzers hebben gegeven op de specifieke ProductPolls. Ook wordt gekeken naar de persoonlijke gegevens die de mensen invullen als ze Buzzer worden.

Dit kan dus betekenen dat een Buzzer een tijdje even niets te buzzen heeft, terwijl een andere Buzzer twee campagnes vlak na elkaar mag doen. Hopelijk is het nu iets duidelijker hoe de selectie werkt.

Dan weten we dat ook weer!

Groetjes

heb ook nog nooit een poll oid gekregen.

Die gaan toch vooraf aan een buzz?

yep dat klopt! Ook nooit iets moegen buzzen dan?

@Sunce wrote:

yep dat klopt! Ook nooit iets moegen buzzen dan?

nope nog nooit een poll of een buzz gehad/mogen doen

Ik heb wel de poll gehad maar was op vakantie, tegen de tijd dat ik mijn hotmail opende was hij allang vol natuurlijk.

Jammer volgende keer beter, al was coolbest wel leuk geweest ik drink het altijd graag.

mamamarije: duurde bij mij ook heel lang voordat ik wat kreeg.

Heb tot nu toe 2 keer iets mogen buzzen en heb mezelf vorig jaar maart aangemeld.

Wat vinden jullie van de coolbest?

Ik kan er nog even niet zo aan wennen geloof ik. Ik kan alleen nog even niet duidelijk verwoorden waar dat nou door komt.

Ik ben toch echt wel een sapjesdrinker, maar ik geloof niet dat ik deze zou kopen.