Buggy met vast voorwiel (Quinny Fashion)

Hoi hoi

Ik weet niet of ik mijn vraag hier neer kan zetten, maar zouden één van de modies dit topic anders willen verplaatsen? Thanx!!

Wij hebben de Quinny Fashion wandelwagen/buggy met vast voorwiel. Het is een super fijne wagen (luchtbanden, in verschillende standen verstelbaar, enz.enz.) Maar… ik vind 'm zo zwaar. Ik moet op de achterste wielen draaien, zodat ik alleen m’n voorwiel hoef op te tillen wanneer we een bocht doorgaan en nu Amy al een groot meisje begint te worden, til ik me een ongeluk.

Helaas is er geen zwenkwiel op te zetten. Heeft iemand hier ook deze wagen en wat zijn jullie ervaringen ermee? Ik zit namelijk serieus te denken om daarom een andere wagen aan te schaffen (hoewel ik hier ook nog de quinny zapp heb staan, maar ik vind 'm niet fijn voor lange afstanden te lopen).

Ik zie op marktplaats ook steeds de easywalker aangeboden worden. Is dit een goede wagen???

ehm… en als je de stang naar beneden duwt? dan draai je op de achterste wielen en hoef je niet te tillen… :wink: :mrgreen:

@Danja wrote:

ehm… en als je de stang naar beneden duwt? dan draai je op de achterste wielen en hoef je niet te tillen… :wink: :mrgreen:

:roll: Dat bedoelde ik… maar speciaal voor jou ff verandert… :wink: :mrgreen:

Ik zag je al tillen steeds… Wij hadden er 1 met vast wiel van koelstra, hebben daarna een koelstra gekocht met zwenkwiel… die je ook vast kunt zetten. Ander merk geen ervaring mee, sorry…

wij hebben ook zo’n Quinny met voorwiel. Ik zit zelf in een rolstoel dus moet m zelf niet duwen :mrgreen: maar mijn zusje zei laatst ook dat ie zo zwaar gaat als je een bochtje om moet of zo (en dan is Sophie nog maar klein!) en mijn schoonmoeder zei ook al iets soortgelijks. Mijn man echter heeft er geen last van.

@Mekkie wrote:

wij hebben ook zo’n Quinny met voorwiel.

Zijn er ook Quinny’s zonder voorwiel dan?? :lol: :lol:

Sorry, kon het niet laten…

@Joepie! wrote:

@Mekkie wrote:
wij hebben ook zo’n Quinny met voorwiel.

Zijn er ook Quinny’s zonder voorwiel dan?? :lol: :lol:

Sorry, kon het niet laten…

Hmm klinkt wel dom he zo :oops: :wall:

maar ik bedoel dus met zo’n vast wiel dat niet meedraait/zwenkt :dance:

ik heb allerlei wagens gehad zonder zwenkmogelijkheden.Inderdaad zwaar sturen.

Als laatste wagen had ik een x advaenture met zwenkwiel. Dit is in sommige gevallen niet handig maar dan kan je het wiel heel eenvoudig vastzetten. Deze wagen is echt heerlijk rijden.

Hij staat nu nutteloos op zolder…

Claud, ik heb nog een Quinny freestyle staan, die is qua frame lichter dan de Fashion en zo hoef je dus niet zo hard te duwen op die stang om de wagen gedraait te krijgen.

Ik heb hem op de marktplaats staan voor €35,- maar misschien is het wat voor jou, je moet wel van het kleurtje houden :wink: (hij is nl. lila)

Er moet wel een nieuwe handrem op en hij mist het boodschappenmandje :oops: (dus ik ga er vanuit dat het niks voor jou is :stuck_out_tongue: )

@Rivella wrote:

…en hij mist het boodschappenmandje :oops: (dus ik ga er vanuit dat het niks voor jou is :stuck_out_tongue: )

Ik heb 'm net gezien en ik vind het een super leuke wagen, maar ja… dat boodschappenmandje hè. Dat is wel een probleem! En een netje werkt ook niet, want ik doe vrij vaak veel boodschappen…

Ik ben geslaagd met een hele mooie wandelwagen van marktplaats voor 100 euri’s. :mrgreen: :mrgreen: Met zwenkwiel :wink:

Wat mij betreft: slotje!! :mrgreen: