BUB voor CIN!!! UPDATE + Foto's P6+7! Welkom YARI!!

Nog 3 Nog 3 Nog 3!!!

ZEKERSTEWETEN dat je gaat genieten dan!! :inlove:

hoe laat moet je maandag ook alweer cin dan weet ik hoe laat i kbij me tel moet gaan zitten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: !!

!

7:15 uur moet ze in het ZH zijn maandag :mrgreen:

Maandagochtend moeten we eerst bellen voordat we aanrijden, of er geen spoed tussen is gekomen (logisch, maar hoop het niet natuurlijk).

Dan moeten we om 07.15 uur op de afdeling vrouw zijn.

Neem aan dat er dan eerst wordt gekeken en gevoeld daar beneden en dan wordt er een ballonnetje ingebracht.

het ballonnetje is meer een natuurlijke manier van opwekken van de weeen. Op een gegeven moment neemt me lijf het over en komt hopelijk snel genoeg het verlossende woord dat ik mag gaan persen :mrgreen:

Het scheeld dat ik nu de eerste paar centimetertjes al heb, iedere centimeter is er een die maandag niet “extra” hoeft :wink:

En dan zullen we zien of meneertje zo op zijn oudere broer lijkt of juist toaal anders is, en gaan we genieten (als alles goed gaat :pray: ).

Loessie & Vuegje & Sem (Meggie ook maar die is net verse mama) hebben me telefoonnummer.

Kunnen jullie ook foto’s ontvangen?

Anders kan ik dan “meteen” een foto sturen natuurlijk :inlove:

En kunnen jullie hier weer spammen hahaha.

@Sem wrote:

7:15 uur moet ze in het ZH zijn maandag :mrgreen:

haha lees dit net pas :thumbup:

Heerlijk vooruitzicht dat je maandag je little boy in je armen kan houden!! :inlove:

En tuurlijk gaat alles goed!! :thumbup:

Jep! Ik kan foto’s ontvangen!! Neem me kabeltje mee naar werk, dus als je wat stuurt kan ik meteen spammen :mrgreen:

Spannend!! :dance:

Nog 3 dagen! :inlove:

@Sem wrote:

Heerlijk vooruitzicht dat je maandag je little boy in je armen kan houden!! :inlove:

En tuurlijk gaat alles goed!! :thumbup:

Jep! Ik kan foto’s ontvangen!! Neem me kabeltje mee naar werk, dus als je wat stuurt kan ik meteen spammen :mrgreen:

Koel :inlove:

ja ook ik kan fotos ontvangen en kabel bij de hand !!!

@Cin. wrote:

Maandagochtend moeten we eerst bellen voordat we aanrijden, of er geen spoed tussen is gekomen (logisch, maar hoop het niet natuurlijk).

Dan moeten we om 07.15 uur op de afdeling vrouw zijn.

Neem aan dat er dan eerst wordt gekeken en gevoeld daar beneden en dan wordt er een ballonnetje ingebracht.

het ballonnetje is meer een natuurlijke manier van opwekken van de weeen. Op een gegeven moment neemt me lijf het over en komt hopelijk snel genoeg het verlossende woord dat ik mag gaan persen :mrgreen:

Het scheeld dat ik nu de eerste paar centimetertjes al heb, iedere centimeter is er een die maandag niet “extra” hoeft :wink:

En dan zullen we zien of meneertje zo op zijn oudere broer lijkt of juist toaal anders is, en gaan we genieten (als alles goed gaat :pray: ).

Loessie & Vuegje & Sem (Meggie ook maar die is net verse mama) hebben me telefoonnummer.

Kunnen jullie ook foto’s ontvangen?

Anders kan ik dan “meteen” een foto sturen natuurlijk :inlove:

En kunnen jullie hier weer spammen hahaha.

Ik kan fotos ontvangen!! Handig met bluetooth dus ikheb geen kabeltje nodig :wink: :lol:

maar ik denk dat je al genoeg mama’s hebt wiuahahah!

Nog 3 nachtjes…

Nog even meid!

Ik wens je een hele voorspoedige bevalling toe!

Ik ben zo benieuwd naar de naam enzo :slight_smile:

Heb je sms gehad trouwens, zal ik het topic even schrijven hoe het gaat :slight_smile: :-*

NOG 2 DAGEN!!!

whoaa ik word al hyper als ik er aan denk :smiley: Super spannend hoor!

Nog maar 2 dagen :dance: :dance: :dance: Ben ook zoooo benieuwd :inlove: Hoop dat een van de dames snel komt spammen als het zover is :lol: Succes met je laatste daagjes gevulde bolle buik :-* Maandag begint het echte genieten :inlove: :inlove: :inlove:

Totaal over het hoofd gezien dit topic :oops:.

Cin, het is bijna zover :dance:

@Kimmie1976 wrote:

Nog maar 2 dagen :dance: :dance: :dance: Ben ook zoooo benieuwd :inlove: Hoop dat een van de dames snel komt spammen als het zover is :lol: Succes met je laatste daagjes gevulde bolle buik :-* Maandag begint het echte genieten :inlove: :inlove: :inlove:

Thanx meid! :mrgreen:

Denk wel dat er lekker gespamd gaat worden hiero :lol:

Klinkt misschien raar, maar ik kijk echt uit naar maandag.

Wel de gezonde zenuwen, maar me lijf heeft het zo enorm gehad (afgelopen nacht dus weer niet geslapen en zo).

Nog 2 dagen! :inlove:

:dance: :dance: :dance:

Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar maandag meid!! :-*

ja ik hoop gewoon dat alles goed gaat, dat is mijn grootste zorg dan altijd weer :oops:

spannneend meis , nog maar 2 dagen :dance: :inlove:

@Karin1981 wrote:

spannneend meis , nog maar 2 dagen :dance: :inlove:

:-*