Broekendrama

Mijn oudste zoon is zo’n heel iel ventje maar met normale beenlengte, waardoor ik voor broeken gebonden ben aan broeken met zo’n elastiek en knoop aan de binnenkant (a la zwangerschapsbroek). Voor zover ik weet heeft alleen de HEMA die en sommige van C&A.



Hij speelt echter graag met auto’s, dus op zijn knietjes en de knieen van die broeken zijn met 2 maanden flinterdun. Hij heeft een broek gemiddeld 1-2 keer per week aan.



Hebben jullie ook dat probleem of weten jullie sterke broeken met zo’n zwangerschapselastiek?

kun je zelf geen elastiek in broeken zetten ?

of de buurvrouw misschien :lol:



en eventueel knielappen er op zetten

maakt het wel leuk !

Hoi SeeSeeEm, ik herken het probleem!



Voor mijn zoontje haal ik dus alleen maar broeken van:


  • Bo Dean
  • Ragazzi
  • RYB



    Voor al deze merken geld wel dat ze behoorlijk duur zijn en te krijgen zijn in de duurdere kledingwinkeltjes. Ik haal ze zelf altijd via Internet en dan voor een normaal bedrag. Heb nog nooit een broek niet ontvangen. Via E-bay en Marktplaats kun je echt voor normale prijzen aan nieuwe broeken komen van deze merken.



    Mischien heb je er wat aan!



    Groetjes Gismolo

idd HEMA en volgens mij ook EXIT en no name…bij JENSEN hebben ze ook wel broeken met knoopelastiek. maar JEnsen zit geloof ik vooral in het noorden.

gewoon even goed rondshoppen

bedankt voor de reakties, meer zijn natuurlijk welkom!

voor daphne zijn ook bijna alle broeken, rokjes etc te wijd in de taiille…



meestal maak ik (of oma) er zelf even elastiek in…

Name-it! heeft ook knoopsgatenelastiek in de taille… Weet alleen zo gauw niet tot welke maat dat gaat… Wel heel goed betaalbaar…!! Noppies heeft ook stiek, maar die gaan volgens mij weer niet verder dan maat 92…

Oja, Villa Happ is ook redelijk smal van boven… Dat zijn de enige broeken zonder stiek die Chris aan kan…

name it is er in ieder geval tot 98 want dat heeft willemijn en die heeft een name it broek. exit is het vervolg op name it zeg maar

Ik heb voor Thom bij H&M 2 broeken gekocht met knoopsgatenelastiek.