Brand bij Kids City in Utrecht!!

Hier worden toch heel wat meetings gehouden. Tenminste ik hoor die naam heel veel vallen. Hoop niet dat er KOK-ers aanwezig waren???





Grote brand in kinderspeelcomplex Utrecht

Uitgegeven: 18 april 2008 16:19

Laatst gewijzigd: 18 april 2008 16:28



UTRECHT - In het kinderspeelcomplex Kids City in Utrecht is een grote brand uitgebroken. Volgens een woordvoerder van de brandweer zijn alle aanwezige kinderen in veiligheid.



Hoeveel het er waren, kon hij niet zeggen. Ook over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.



Het vuur wordt bestreden door een groot aantal brandweerlieden. De rook boven het complex is tot op grote afstand te zien.

ogjee zeg…hopelijk brand het niet helemaal af…

nou zo aan de foto’s te zien blijft er niet veel van over…

Dat is wel heftig ! :o

:o

Jeetje :shock:

Oehee… mijn grootste angst bij dat soort speelparadijzen…



Ziet er heftig uit…

:shock:



Jeetje. Ik las dat er geen gewonden zijn gelukkig.

Hé jullie waren mij voor, ik las het net op nu.nl.

Volgens nu is alleen het dak beschadigd, nou zo ziet de foto er niet uit :think: .

oe dat ziet er vrij heftig uit…



lijtk me niet echt uh leuk, zo’n brand in zo’n kinderparadijs… :snooty: fijn dat alle kindjes veilig eruit lijken te zijn gekomen

afgelopen maandag woedde er een brand in de slaapzaal van een kostschool vlak bij het dorp van nano’s vader in uganda, 20 meisjes van 8/9 jaren overleden. de brand is vrijwel zeker aangestoken… :cry:

oh bah fiep :cry:



je moet er toch niet aan denken dat je al die stalen trappen af moet met 200 kinderen ofzo…











:shock: :o :shock:

zo daar zijn wij laatst nog geweest :shifty:

Wij ook op Jill haar verjaardag op 28 maart nog…



Hoop dat het idd niet al te veel schade is aangericht…



het zal je maar gebeuren … al die mensen die er nu waren…



bah…

Wij ook en ik wilde er binnenkort weer heen…zit er nu voorlopig ff niet in denk ik

Wij hadden daar ook een kleine meeting met dec mama’s een paar maanden geleden.

wat heftig zeg!!

Het schijnt mee te vallen met de brand bij Kidzcity



UTRECHT (ANP) - In het kinderspeelcomplex KidZcity in Utrecht is vrijdagmiddag tegen 16.00 uur een grote brand uitgebroken. Volgens een woordvoerder van de brandweer zijn alle aanwezige kinderen in veiligheid. Hoeveel het er waren, kon hij niet zeggen.



Ook over de oorzaak van de brand is nog niets bekend. Het vuur wordt bestreden door ongeveer vijftig brandweerlieden. De rook boven het complex aan de Vlampijpstraat op bedrijventerrein Cartesiusweg is tot op grote afstand te zien.



Tegen 17.00 uur was de brand bijna onder controle, aldus de woordvoerder. Volgens hem blijft de schade beperkt tot het dak van het complex. In het pand zijn naast KidZcity ook een sportschool, een verhuisbedrijf en een lichtverhuurbedrijf gevestigd.



Het vuur heeft ook in het lichtverhuurbedrijf gewoed. De sportschool en het verhuisbedrijf bleven buiten bereik van de vlammen.

Oh Marielle, dat is weer iets ‘rooskleuriger’…

Jemig zeg wat schrikken… :o

Tegen 17.00 uur was de brand bijna onder controle, aldus de woordvoerder.

De brand was dan wel onder controle maar wat een zwarte rook wolk!
Vanuit de trein van Utrecht naar Leiden (die door de brand ook wat vertraging had) zag het er héél heftig uit !