borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Alweer 9 maanden , :inlove: :inlove:

Emmeken jaloers op jouw melkproductie :wink:

Mooie curves hoor :thumbup:

En we zijn de 2 jaar en 10 maanden gepasseerd!

Dame’s ik neem afscheid hier na ruim 22,5 maand is het hier “oppeleplop” zoals mijn zoontje zelf zegt… Hij vroeg al een tijdje niet meer om en van het weekend wilde hij maar hij stopte want het was " oppeleplop!

Ik kijk terug naar een mooi bv periode waar ik heel erg trots op ben, heb me niet gek laten maken toen hij net geboren was, want hij kwam niet genoeg aan.

Heb me niet van de wijs laten brengen door alle mensen om me heen die maar steeds vroegen wanneer ik ging stoppen, vond steun bij de ka die zei ga lekker door! Hij heeft tot ruim 18 maanden wel 5/6 keer per dag gedronken!

Ik pink een traantje weg, mijn kleine jongen wordt groot, maar gelukkig is hij een knuffelkont, dus die momentjes blijven, maar de intieme voedingsmomentjes zullen gemist worden!

ohh smarty wat super zeg! Je mag met recht trots zijn op jezelf!!

Hier 7 maanden :dance:

Drinkt nog maar 2 kee per dag…

Prachtige mijlpalen weer :dance:

Cariska, leuk om de groeigrafiek te zien! Hier hou ik hem ook nog steeds bij ideaal!

Hier alweer bijna 14 maanden bv :dance: en meneertje drinkt nog zeker 6x per dag, dus het einde is nog lang niet in zicht hahahaha

wat heerlijk nog zo vaak chantal, hier ook :inlove:

Heerlijk he, Mick geniet er nog echt van. We gaan lekker door, aangezien meneertje nog steeds de fles, tuitbeker, gewone beker oid weigert.

Hij krijgt nu elke keer wat water met een lepeltje :roll: daar zit ook gelijk zn medicatie in. Maar handig is het niet hahaha…

Mooie mijlpalen dames :clap:

Ik wil ook weer… :frowning:

Bijna Selena, nog eventjes wachten :slight_smile: En dan krijgt Zusje zoveel melk als ze wil :slight_smile:

Wat een mooie mijlpalen dames!!!

Smartygirl, wat heerlijk dat het zo’n mooie en lange bv periode is geworden ondanks het heftige vaarwater van de afgelopen tijd… chapeau!!!

Hier gaan we zo langzaam aan ook richting de 2 jaar :inlove:

@Mouse! wrote:

Bijna Selena, nog eventjes wachten :slight_smile: En dan krijgt Zusje zoveel melk als ze wil :slight_smile:

Gelukkig wel ja… :oops: :slight_smile: Vind het ergens -op dit moment dan- jammer dat ik gestopt ben… Ook al voelde/was het op dát moment (als) een goede beslissing en had ik er geen spijt van… Nou ja, nog een maandje of 3 :slight_smile:

Telt kolven ook als BV? :oops:

@HanB wrote:

Telt kolven ook als BV? :oops:

Het is borstvoeding toch wat je geeft dus ja ik vind van wel :slight_smile:

In dat geval:

4 weken vandaag!!! :dance:

bijna drie jaar…nog een dikke maand :slight_smile:

Wauw 3 jaar!!! :clap:

Hier vandaag 5 weken! :inlove:

Dames, ik heb een nieuw deeltje voor jullie gemaakt :thumbup:

Hier kunnen jullie verder kletsen

Wow Gemamma, wat heerlijk om te lezen dat het nu zo goed gaat! :inlove: