iets meer als 10 maanden :mrgreen: :mrgreen:
:inlove: :thumbup:
Zag mooie mijlpalen voorbijkomen
Hier gisteren ook weer eentje: 4 maanden tweeling :dance:
(en m’n eerste werkdag :roll: )
@Emmeken36 wrote:
Zag mooie mijlpalen voorbijkomen
Hier gisteren ook weer eentje: 4 maanden tweeling :dance:
(en m’n eerste werkdag :roll: )
Super! Een tweeling voeden :thumbup:
En alles op je werk goed gegaan?..
8 maanden alweer :inlove: and still feeding :mrgreen:
Wauw knap hoor Emmeken :inlove: hoe ging het werken?
Emmeken wat kewl! Ging het werken ok?
Hier hobbelen we Karin achterna want ook wij hebben de 8 maanden mijlpaal bereikt. Hopelijk heeft Floris er nog niet genoeg van en wil hij ook nog wel even verder. :inlove:
hier hebben we de 6 maanden gehaald!!
7weken en 2 dagen. Het gaat allemaal zo snel!
:inlove: :inlove: :thumbup: iedereen.
Ondanks dat het stoppen bij Lynn goed voelde met de omstandigheden, ben ik blij dat ik over 4 maanden weer mag :mrgreen: Kijk er nu al naar uit hihi.
2 maanden :mrgreen:
1,5 jaar! :dance:
Goed bezig mama’s :thumbup:
Met heel veel moeite toch al 2.5 maand. Wel met behulp van een lactatiekundige en niet geheel bv maar met dagelijks een beetje kv. Hopelijk gaat de domperidon nog beter werken, zodat ik weer volledig bv kan gaan geven.
11 maanden (nog maar 1 voeding per dag)
Nog maar 1 per dag? Wauw, trekt je productie het daar ook op, of ben je bewust aan het afbouwen?
5 maanden tweeling en we gaan gewoon lekker verder (driekwart liter kolfopbrengst op een zeer chaotische werkdag vandaag, ik geloof dat ik nog wel genoeg heb )
Holy shit! Wat een geweldige hoeveelheid! :lol:
Haha waren wel 2 sessies hoor, en het was idd wel erg veel, ze hadden de dag ervoor flink zitten regelen en dat was dus te merken :mrgreen:
6 maand! en nog wel 6 a 7 voedingen, inclusief 's nachts nog 1, 2, of 3x als ik pech heb.
Maar hij doet het super en groeit goed.
helaas op dit moment spruw dus nogal pijnlijk voeden, balen!
vandaag 7 maanden! En we zijn nog lang niet klaar!