Wauw Marda, goed bezig!
BM, trots op jou!
Wij hebben vandaag de 2 jaar gehaald
Tjonge zeg twee jaar alweer.
Hier afgelopen donderdag voor het eerst in het openbaar gevoed, eerst bij het consultatieburo en daarna nog een keertje bij de kinderfysiotherapeut.
Jeej, ik heb de eerste maand er ook op zitten :dance: :inlove:
1,5 en 2 jaar Ik vind het knap!
Babymuisje, jij ook de eerste maand :thumbup: :inlove:
Rhi, ook alweer 7 maanden BV :thumbup:
En ook ik heb de eerste maand erop zitten! :dance:
Het jammere is alleen dat ze momenteel niet zo lekker is en na elke voeding ontzettend veel spuugt of slecht drinkt. Hopelijk knapt ze snel op, want vindt het echt zo zielig en ben bang dat ze zo te weinig binnenkrijgt.
Op tijd hulp zoeken! Eventueel zelfs van een LK, die kan meekijken, en weet t meest van BV
Woei!!! Vandaag 1 jaar bv :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove:
En we gaan nog wel even door, mn ventje krijgt nog 7 voedingen op een dag en weigert de fles, beker, tuitbeker, rietjesbeker enz… dus we gaan lekker door!!! :thumbup: :mrgreen: op naar nog meer vele mooie bv maanden.
Gooo Chantal!
Huh? Heb je het tegen mij? Ze dronk voordat ze verkouden was wel goed hoor, is ook flink aangekomen. Gister had ze met veel kracht echt heel veel gespuugd dus heb haar me de volgende voedingen langer rechtop gehouden en dat heeft ze gelukkig binnengehouden. :thumbup: Ik geef haar nu wat vaker de borst zodat ze vaker kleine beetjes binnenkrijgt, dat leek mij beter dan dat ze weer pas na 3 uur komt omdat ze ligt te pitten. Ik denk dat het echt door de verkoudheid (sinds woensdag) komt want daarvoor liep het op rolletjes.
@RainbowR1 wrote:
En ook ik heb de eerste maand erop zitten! :dance:
Het jammere is alleen dat ze momenteel niet zo lekker is en na elke voeding ontzettend veel spuugt of slecht drinkt. Hopelijk knapt ze snel op, want vindt het echt zo zielig en ben bang dat ze zo te weinig binnenkrijgt.
Niet onzeker zijn hoor, je doet het hartstikke goed! hier spuugt ze ook als een malle, maar groeit goed dus komt vast goed! En idd als verkoudheid over is kan het maar zo weer goed gaan!
Kaya is blijven spugen tot we met 6 maanden aan de bijvoeding zijn begonnen. Behalve dat het gewoon altijd een klieerboel was met haar heft ze er verder geen last van gehad, ze is altijd prima gegroeid
Enneh hier nu dus: 17 maanden! :dance:
Jullie verhalen stellen mij enigszins gerust. Sean begon met 4 mnd enorm te spugen en is idd ook altijd op de +2 lijn gebleven qua gewicht. Maar ja als ze net 1 mnd zijn word je toch een btje onzeker. Maar ga gewoon lekker door met bv en ze krijgt ook meer bollere wangen en spekkies dus volgens mij krijgt ze ondanks het spugen wel voldoende binnen!
Enne mouse: voor je mijlpaal!
Hier begon het spugen precies toen ze een week was. Zegmaar de dag dat de kraamzorg net vertrokken was :lol:
De eerste maand was mijn productie nog niet helemaal goed, ondanks dat ze netaan genoeg binnen kreeg bleef ze wel spugen dus. Maar als je verder helemaal een vrolijk kind hebt dan hoef je je echt nergens zorgen om te maken
Hier ook een enorme spuger maar groeit ook goed gelukkig.
17 maanden das ook al lang zeg
RB, Hier ook die onzekerheid hoor… :hug:
Maar maandag was de bevestiging bij het CB dat hij toch goed was gegroeid. J.illus drinkt maar aan 1 borst en spuugt ook redelijk veel (mede door verhoudheid, zit vaak ook snot bij). Maar hij was in 25 dagen tijd 750 gr gegroeid en 4 cm in een maand! Heerlijk, zo’n bevestiging :inlove:
Anders een keerjte extra laten wegen? Kan vaak bij het CB, een extra weeg moment.
Ja hier zit ook vaak slijm bij het spugen. Zat idd al te denken om haar morgen te laten wegen. Alhoewel ik wel het idee dat ze meer spek krijgt, bij het drogen na het badje moet ik steeds meer plooien nagaan
Net terug van cb en ze is in 1 week 265 gram gegroeid. Volgens verpleegkundige was dat bovengemiddeld! Wrsch drinkt ze teveel waardoor ze spuugt, melk ruikt verder ook niet zuur bij spugen dus dat zou idd kunnen. Ben iig weer helemaal gerustgesteld!
Heb je geen overproductie waardoor ze teveel binnenkrijgt ?
Geen idee tot vorige week liep alles op rolletjes. Toen werd ze verkouden en begon het spugen. Ik ben toen wel wat vaker aan gaan bieden omdat ik dacht dat ze te weinig binnenkreeg/hield. Dus dat kan de productie wel hebben verhoogd.
rainbow, super toch! niet meer twijfelen, je doet het dus hartstikke goed! Geniet geniet geniet!
enne overproductie is niet erg, handig voor de vriezer (zegt zij die mega veel melk heeft, een volle vriezer en alweer alle bakjes vol )
Hartstikke fijn RB. :thumbup: een mooie bevestiging dat het goed gaat.