Bloedblaren

Misschien een gekke vraag: sinds mijn zwangerschap heb ik bij beschadiging of botsing van mijn huid snel een bloedblaar. Normaal gesproken heb ik dit nooit. Kan het samenhangen met mijn zwangerschap?

Is niet levensbedreigend natuurlijk :wink: maar voor mij persoonlijk even belangrijk om te weten of andere vrouwen hier ook last van (hebben) gehad.

bloedblaren heb ik geen last van, maar het valt mij wel op de laatste tijd dat ik opeens er weer een blauw plek bij heb :think:

Ik herinner mij gewoon niet meer zo goed waar ik die op gelopen heb (zoals laatst, ik stootte mij en dacht bij mezelf dat ik dat goed moest onthouden. Later constateerde ik idd een blauwe plek, alleen was dat stoten volgens mij op mijn andere been :lol: )

En ik ben waarschijnlijk gewoon wat onhandiger geworden. Gelukkig pas 1 kopje laten sneuvelen (die al leeg was :shifty: ) Overigens wel al vaker dingen uit mijn handen laten vallen :lol:

Maargoed, daar heb ik dus last van.

Bloedblaren, dat herken ik dus helemaal niet :think: (en aan mijn antwoord heb je waarschijnlijk dus ook niets :roll: )

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

ik had wel last van springende aderen in mijn ogen als ik moest overgeven in het begin en nu ook nog wel eens in mijn neus als ik nies of mijn neus snuit.

en hele kleine rode puntjes in mijn huid soms als ik te hard gekrabbeld heb bij jeuk maar dat komt bijna niet meer voor.

Tis idd niet levensbedreigend en gelukkig maar :wink:

Aaarh ik heb het met me tandvlees, uit het niet stroomt het bloed er uit echt vreselijk en ik heb snel blauwe plekken :frowning:

Toch bedankt voor jullie reacties hoor :smiley: ! Weet ik tenminste vrij zeker dat dit niet een "normaal"zwangerschapsverschijnsel is.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik verder vrij klachtenvrij ben (ben ook pas 15 weken ver natuurlijk), tandvlees herken ik wel!

Je bloedvaatjes staan verder open, daardoor bloed alles makkelijker (tandvlees en bloedneuzen zijn wel bekend), maar van daaruit kan ik me ook bloedblaren wel voorstellen hoor.