Blauwe beer (NESTLE) uit de etos cadeaudoos *nu met foto!*

@Ingrid28 wrote:

Als Smurf voorzien is en er is nog iemand die nog een beerjte over heeft… Seline is er ook helemaal gek mee! Dus ik kan er ook nog wel 1 of 2 gebruiken!




als je wil, heb ik er ook nog wel 1 voor jouw… of je meisje!

Ik heb hem ook nog liggen. Laat maar horen via PB!

hier de doos van Etos inmiddels ook in huis MET blauwe beer knuffeldoek… als er iemand nog interesse heeft…

Haha hier nog 1 die hem heeft liggen. Kijk maar hoe en wat, anders heb je straks wel erg veel reserve knuffels! :wink:

wie nog wil mag mij pben, ik heb er ook nog een paar in plastic. pb je adres en ik stuur m op :-* of je mag m ophalen in zaandam

Ik heb hier nog een paar liggen…

Als je er nog meer nodig hebt :smiley:



Zaten vorig jaar bij de dreumesmeld, dus heb er rond de 5 denk ik.

ik zou er wel 1 willen, mijn manneke slaapt er nu altijd mee, dus een reserve is welkom :smiley:

heb er ook nog eentje liggen…

Heb paar maand terug de Etos doos op mogen halen en daar zat die in… en doe er niks mee.



Dus als iemand hem wil, PB maar dan wil ik hem tegen vergoeding van de verzendkosten de beer wel opsturen.

Ik heb er ook nog 1 liggen…en zelf doe ik er niks mee :mrgreen: . Wie kan ik er blij mee maken? Stuur maar even een PB!

@mamaMarije wrote:

heb er ook nog eentje liggen…

Heb paar maand terug de Etos doos op mogen halen en daar zat die in… en doe er niks mee.



Dus als iemand hem wil, PB maar dan wil ik hem tegen vergoeding van de verzendkosten de beer wel opsturen.




heb inmiddels pb over de beer gehad.

Moet vandaag even proberen of die door de brievenbus past (of weet iemand anders dit toevallig al, scheelt weer, kan die gewoon direct richting postpunt :mrgreen: ) en dan is er weer een beer van eigenaar verwisseld.

Als iemand deze nog zoekt, ik heb er nog eentje liggen waar niets mee gedaan word.

Deze hebben we hier ook nog liggen 8)

Zijn de nestle beertjes nog beschikbaar? Ik heb wel interesse in een paar reserve-exemplaren :slight_smile:

Graag een pbtje sturen als je er wel een op wilt sturen. Alvast bedankt!

Ik heb er ook nog een liggen.

En ik ook (heb de doos net opgehaald ;)). :slight_smile:

Ik heb ook nog zo’n beertje over.

Dus als er iemand geïnteresseerd is pb me maar.

zijn er nog beertjes over? ik zou er ook nog wel 1 of 2 bij willen voor bootje…hij slaapt er heerlijk mee :inlove:

Ik heb nog wel zo’n beertje, dus als je 'm hebben wil dan geef maar een gil.

Ik heb er volgens mij ook nog eentje in plastic liggen waar ik niks mee doe

Volgens mij zit hij nu nog steeds in die doos. Ik heb hem vorige week opgehaald…