Bizarre test!

Lache dit zeg :lol:

zilveren bacco :eh:

@joseetje wrote:

Gele zaag!

En nu?

Moet ik nu hulp zoeken?

Is er een pilletje om mij normaal te maken?

Of ben ik door aan een gele zaag te denken voor eeuwig verdoemd tot het lot van een abnormale

zullen we een clubje beginnen? :mrgreen:

ik dacht aan een blauwe zaag!

Ik dacht aan een blauwe hamer

Erwin aan een groene boormachine

@joseetje wrote:

Gele zaag!

En nu?

Moet ik nu hulp zoeken?

Of ben ik door aan een gele zaag te denken voor eeuwig verdoemd tot het lot van een abnormale

groene tang… is dat nu nog erger??? :mrgreen:

ik ben er toch wel uit geloof ik. het zou iets kunnen zijn met hersendelen die connecties maken met elkaar en associaties leggen bij bepaalde getallen/handelingen, maar volgens mij is het toch echt veel simpeler: de hamer is gewoon gereedschap nummer 1, en rood een van de drie primaire kleuren. met die combi maak je dus een enorm grote kans.

interessant zou zijn om te kijken wat er gebeurt zonder die sommen vooraf. Maar ik denk dat door de tijdsdruk van die sommetjes (je gaat toch een soort van snel snel snel), écht het eerste zegt wat in je opkomt, terwijl je anders de kans hebt om ‘eens lekker origineel te zijn’…

@rosa75 wrote:

@joseetje wrote:
Gele zaag!

En nu?

Moet ik nu hulp zoeken?

zullen we een clubje beginnen? :mrgreen:

ik dacht aan een blauwe zaag!

Ik aan een oranje!

Ik dacht aan een gele schroevendraaier… :lol:

Bedankt he, nu weet ik ook weer wat een baco is hahahha :oops: :lol:

ik dacht aan een blauwe hamer maar ik snap niet zo goed waarom die rekensommetjes maken eigenlijk

groetjes nathalie :think:

@mamaatjevan4 wrote:

ik dacht aan een blauwe hamer maar ik snap niet zo goed waarom die rekensommetjes maken eigenlijk

groetjes nathalie :think:

@fiep klophout wrote:
ik ben er toch wel uit geloof ik. het zou iets kunnen zijn met hersendelen die connecties maken met elkaar en associaties leggen bij bepaalde getallen/handelingen, maar volgens mij is het toch echt veel simpeler: de hamer is gewoon gereedschap nummer 1, en rood een van de drie primaire kleuren. met die combi maak je dus een enorm grote kans.

interessant zou zijn om te kijken wat er gebeurt zonder die sommen vooraf. Maar ik denk dat door de tijdsdruk van die sommetjes (je gaat toch een soort van snel snel snel), écht het eerste zegt wat in je opkomt, terwijl je anders de kans hebt om ‘eens lekker origineel te zijn’…

Ik denk ook dat dit de reden is van die rekensommetjes :wink: :-* .

Grappig zeg…

Ik dacht aan een rode sleutel…dus toch nog voor de helft goed dan :?

Groetjes

Ik dacht aan een gele cirkelzaag :?

Hahaha ik vind hem geweldig en ik heb maar 4 sommetjes gemaakt want ik kan niet rekenen en anders duurde het mij te lang…MAAR ik had dus een rode hamer. Het ligt dus niet aan de sommetjes maar meer aan het feit dat een hamer hetgeen is wat het meest gebruikt word en iedereen kent en rood dus 1 van de primaire kleuren is waar waarschijnlijk iedereen het eerst voor kiest (zal vast wel één of ander onderzoek naar zijn geweest).

Oh en Bacco schrijf je dus als Bahco…vandaar als je er op googled je niks vind onder Bacco.

Hihih dacht aan een zwarte hamer

Ik dacht aan een blauwe schroevendraaier. Is er nu iets mis met mij?

Ik dacht aan een gele hamer… bijna goed dus! :think:

Ik dacht aan een paarse hamer dus val ik onder die 2% :mrgreen: :think: :roll:

Ik een grijze hamer.

haha echt maf ik schrok dat ik idd een rode hamer zei :mrgreen:

hub zei een groene tang :wall: hij is dus ookbij de 2%