Sproetje en man:
van harte gefeliciteerd met jullie meisje Femke !!!
Geniet van de komende tijd.
Jaaaaaaaaaaaa, ze is er!! :dance:
Sproet, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Femke!!
Geniet ervan!!
Lieve Sproet en hub, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Femke!!!
Geniet van de kraamtijd en van dit nieuwe wereldwonder!
Dikke zoen Chantal
Sproetje, van harte gefeliciterd met jullie dochter Femke… Ben erg blij voor jullie.
Meiden, bedankt voor alle felicitaties.
Ons kleine prinsesje doet het super!
We zijn (uiteraard) helemaal verliefd :inlove: :inlove:
Helaas gaat het met moeders even minder. Ik lig na een nacht en een dag van flinke koorts nu met nog wat lichte verhoging op bed ivm een dreigende borstontsteking.
Het lijkt er gelukkig op dat we er op tijd bij waren en dat het zonder AB onderdrukt kan worden.
Vannacht mochten we vier uur achter elkaar slapen en daar knapt een mens ook weer van op :lol:
:hug: :hug: :hug:
Da’s minder…Hopelijk ben je snel weer koortsvrij en stukken fitter. En inderdaad, een paar uurtjes achter elkaar kunnen slapen zijn dan best prettig!
Sterkte meis!
:-*
Wat balen zeg!!!
Hopelijk kan het zonder ab en knap je snel weer op!!!
Een beetje nachtrust is idd nooit kwaad, hihihihihi.
Gelukkig ziet het ernaar uit dat we er op tijd bij waren en hoef ik geen ab kuurtje. Mijn temp is alweer gezakt en ik voel me ook langzaam weer beter.
Vannacht van twaalf tot vier mogen slapen en daarna weer tot half acht. Helemaal blij mee :mrgreen:
Heerlijk!
(zowel het feit dat je geen ab kuurtje hoeft als het feit dat je zo’n voorbeeldige dochter op de wereld hebt gezet die mama zoveel rust gunt!)
Geniet ze!
:-* :-*
Goed nieuws meid!!!
Fijn!! :-* :dance:
Go girl!!! :thumbup: :dance: :hug:
Gisterenavond had ik weer wat verhoging en mijn andere borst doet ook een beetje zeer. Ik zag alleen niet een rode vlek ofzo, het is wel mega gevoelig. Weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken… :think:
Vanochtend was de verhoging gelukkig wel gezakt.
Ga nu eerst maar even lekker douchen, want ik heb weer flink liggen zweten vannacht.
Femke kwam om drie uur, half zes en acht uur… op zich redelijk, maar ik was helemaal gesloopt.
Ze heef van 23.00 tot 02.00 har spookuurtjes, dan wil ze gewoon niet in haar bedje liggen en bijna ieder uur voeding… :o
Verder genieten we wel van het feit dat we met z’n drietjes zijn.
Straks komt er wat visite en daarna gelukkig niemand meer vandaag!! :dance: