BIB topic voor Sproetje !!!BUB!! Femke is geboren!

@Sproetje wrote:

Deb, de foto’s staan morgenochtend op het programma…

Maarja, als mijn man foto’s wil maken vind ik dat ik er niet uit zie en als ik denk nu is het leuk, is hij er niet om op het knopje te drukken :doh:

Oh ja....ik ben ook zo'n muts... :lol:
Hopelijk komt het morgen allemaal in orde, want het is wel een heel mooi aandenken he!

BIB…

En we moeten de deur alweer uit.

Even afwachten dus of het nog van fotograferen komt… :think:

BIB :slight_smile:

Hoe voel je je vandaag? Hoe is het met de kleine in je buik? :hug:

Gisteren een druk dagje gehad… althans, weinig thuis geweest.

's Ochtends eerst het kamertje (zo goed als) af gemaakt.

Ik wil nu alleen nog een andere lamp. En als de kleine er is, de naamletters op de muur. Eigenlijk gewoon af dus :mrgreen:

En wat babyspulletjes bij een nicht opgehaald, o.a. een wippertje en een verkleiner voor de MC. Verder nog een stapel neutrale kleertjes. Tja, zij hebben ook een meisje, maar we hebben nou eenmaal besloten om het geslacht geheim te houden :smiley:

Dus de stapel met het roze spul komt misschien later alsnog.

Vandaag een rustig dagje in het vooruitzicht.

Maar eens kijken of ik nog wat klusjes kan doen en verder vooral rustig aan. De last van mijn heup wordt wel steeds vervelender.

Verrder heeft de kleine het daarbinnen nog wel naar haar zin geloof ik en dat vind ik prima.

Zie er eerlijk gezegd ook wel een beetje tegenop :shifty:

Oh ja… BIB dus :smiley:

Hihi, dat heb ik ook… dat mensen me kleertjes een een specifieke kleur gaan aanbieden… dan zeg ik ook maar dat ze het nog even moeten bewaren tot na de geboorte. Wat een lekker idee dat het kamertje nu af is! Bij ons is het nog lang niet zover.

Ach, met 38 weken wordt het ook wel eens wat.

Gelukkig heb je nog even de tijd :mrgreen:

Ik had er tot mijn verlof inging niet zoveel oog voor, dan ben je toch nog met andere dingen bezig.

Bovendien is ons huis ook nog niet helemaal af en waren we veel tijd kwijt in de weekenden om te shoppen en orienteren enzo.

Ik moet morgen trouwens ook naar de vk.

Bezoekjes worden wel steeds korter, alleen even de routine van bloeddruk, hartje, ligging baby.

Tot nu toe is dat gelukkig steeds prima in orde :dance:

BIB :slight_smile:

Hier een rotnacht achter de rug, met veel krampen. Ook slijm aan het verliezen, dus er is wel wat voorwerk aan de gang geloof ik.

Vanmiddag naar de vk.

Ivm mijn spastische darm weet ik niet zo goed wat ik nu voel, aangezien mijn darmen sinds gisteren ook van streek zijn :think:

Sproetje, :hug: voor je rotnacht! :hug:

Ik ben benieuwd wat de vk vanmiddag gaat zeggen! :mrgreen:

Ben je er al helemaal klaar voor?

Op zich wel… geloof ik… voor zover dat kan natuurlijk :mrgreen:

Nog even de kleertjes uitzoeken die meegaan naar het zkh.

Verder zou ik nog wat dingen kunnen strijken en zou ik nog dingen schoon kunnen maken.

Maar de puf is er niet echt.

Dus dat belooft een saaie dag te worden, bah! :?

Voorwerk dus…Heel vervelen, maar hopelijk helpt het je lijf toch een stukje de goede kant op.

Ben benieuwd wat je vk straks te melden heeft.

Doe maar een beetje rustig aan vandaag, even bijtanken…Je zou het zo maar eens nodig kunnen hebben! :wink:

Nou, hier een middagje zkh achter de rug.

Mijn vk vond de hartslag van de kleine erg onregelmatig en stuurde me door voor een filmpje.

Uiteindelijk was het gelukkig loos alarm, maar eer dat je dan de gyn gesproken hebt en die ook nog even heeft gekeken…

Wat een instelling zeg, zo’n ziekenhuis :roll:

Met grote regelmaat harde buiken, dus het begint hier wel iets minder aangenaam te worden.

Hopelijk lukt het slapen vannacht wat beter.

Of slaap je gewoon helemaal niet en ga je bevallen! :mrgreen:

Ennieweej, succes alvast! :pray: :clap: :inlove:

Spannend hoor, doe rustig aan!

BIA voor Sproetje

Kreeg net sms:

Heel de nacht liggen puffen, nu 4 cm ontsluiting, over een uur naar het ziekenhuis!!!

Spannend…ik hou jullie op de hoogte!!!

Whhaaaaaaaaaaaa Sproet!!! Zet hem op meis!!!

Ik denk aan je!

zet m op sproet! Succes :pray:

oohh spannend

heel veel succes en zet hem op

Ooh wat spannend!!! Zet 'em op Sproet! :dance:

Hahahaha, ik zei het he… je slaapt gewoon NIET… Arme meid, niet geslapen! Maaaaaar… je krijgt er iets heel moois voor terug! :inlove:

Succes meis, ik duim voor je! :inlove: