Ben zo blij!!!!Even delen met jullie...

@Moonfire wrote:

gefeliciteerd, en wat is het geheim ?? :mrgreen:




Geheim… nou ja 1) een goede makelaar 2) goede foto’s op funda 3) je huis met de juiste accesoires en ruimtelijk inrichten :mrgreen:

@Maxime wrote:

Hier hebben buren 2 huizen verder precies het tegenovergestelde. Ieder huis hier in de straat is gekocht door de 1e of 2e kijker en binnen 3 maanden. Bij hen geen succes; iedere kijker ketst af op de verbouwing die ze boven hebben gedaan. Ze wonen inmiddels al in het nieuwe huis. Dat lijkt me echt zenuwslopend.




Dat is ook de reden dat wij eerst ons huis verkocht hebben en nu pas gaan kijken voor een ander huis… Wij hebben die stress met ons vorige huis ook gehad. UIteindelijk op de dag van oplevering van ons nieuwe huis, verkochten we ons oude huis. Die stress wil ik nooit meer

Zo dat is idd supersnel, GEFELICITEERD :dance:

YES!!

Wat fijn voor je meis…GEFELICITEERD!!! :-*

Jet, dus nu moet je als de bliksem op zoek naar een andere woning :wink:



Wannneer is de overdracht van jullie huis?

gelukkig willen ze er pas over 4 maanden in. Dus overdracht staat voor 22 september. dus hebben we 4 maanden de tijd om een ander huis te vinden!!

Oh dat moet te doen zijn toch!



Maar heb je al een huis op het oog?

ja, een aantal.

Ik ben verliefd geworden op een huis waar nog een hoop aan moet gebeuren

Vanavond gaan we kijken met mijn oom (=aannemer). Hij gaat dan opsomming maken van de kosten om een en ander aan te passen naar onze wensen. Dan weten we of het nog binnen budget blijft, of dat ik mijn droom moet laten varen…



En vrijdag nog een andere bezichtiging. Ook mooi huis, maar een stuk kleiner. Mar wel monumentaal pand… heel schattig

Klinkt goed hoor!



Maar wel superspannend. Ik hoop voor je dat je droomhuis haalbaar is.

Super!!

Gefeliciteerd!

gefeliciteerd!

Snelllll voor Almeerse begrippen! Gefeliciteerd en veel succes alvast met de verhuizing in september!!! :smiley:

Jet, hoe was de bezichtiging?

Ik ben nog verliefder en manlief is nu ook helemaal om!

De staat van het huis is veel beter dan verwacht. Hier en daar moet wel wat gedaan worden, maar het valt mee.

MOrgen hebben we nog een bezichtiging met een aankopend makelaar en gaan dan een bod uitbrengen :dance: :dance:

Oh wauw wat gaaf zeg! Spannend hoor!