ben verliefd *zucht*

O oke :think: zegt me dan nog niet zoveel maar leuk dat jij hem leuk vind :mrgreen: :wink:

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :lol: :lol: :dance: :dance:

Whahaha, Monique heeft de smaak te pakken…morgeavond komt hij weer!! Hij is ook zo lekker groot…een echte teddybeer. :inlove:

Whahaha ja ben lekker op dreef, hij heb gewoon een lekker koppie :drool:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ik blijf ook gewoon lekker plakken hoor

dames dames dames hihihi ja heb volgens mij wel een leuk topic geopent he? haha… :wink: al 10 bladzijdens zo zo zo toe maar…dit kon wel eens het snelst groeiende topic ever zijn hahaha word daar ook een award voor uitgereikt? :smiley: vind het in elk geval erg lachen hoor :thumbup: :thumbup: wat word het volgende topic of plakken we de knapste vrouwen er gewoon aan vast…is best een goed idee ,dan vragen we aan onze vriendjes en hubby’s wat hun favorietste vrouw is…dus dames vragen he dan kunnen we daar ook mee verder…ben wel benieuwd naar de keuzes van de heren al heb ik het idee dat sandra er erg vaak in voor gaat komen… :?

en dan doe je 's morgen de pc aan en ga je even een kijkje nemen op KoK… zoek je een toppic en zucht

droom je nog even door… :inlove: :inlove:

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk zo op de ochtend…

ik droom zeer zeker nog even door!

@Kers wrote:

Whahaha, Monique heeft de smaak te pakken…morgeavond komt hij weer!! Hij is ook zo lekker groot…een echte teddybeer. :inlove:
Maar iedere keer als ik hem zie denk ik aan die rechtzaak tegen hem toen omdat hij zn vrouw mishandelde :sick:

Goedemorgen!!!

Met de nadruk op GOEDE,fijn toppic dames… :inlove:

Voor de googleaars onder ons ik wil…

Simon Webb

Die jongen van karate kid (mijn jeugdliefde,jaja ik ben 27…)

Enuh iemand gister 2 fast and 2 furious gezien…er zijn dus maar 2 donkere mannen die ik zoooo lekker vind (simon Web dus en de meneer die gister naast het hoofdpersoon speelde,mmmmmmh)

Enuh meneer prison break mmmmmmmmmmmmmmmmmmmh!!

(alleen beetje jammer van zijn echte naam Wenthworth :doh: )

En deze dan… :drool:

Ohhhhhhhh en deze :inlove: :inlove:

Robbie en Bon Jovi :inlove:

En de onderste:

Heb van de week alle films gekeken die ik thuis heb waar hij in speelt!

Het is Mark Ruffalo :inlove:

Robbie is ook beslist niet verkeerd :mrgreen: , die ogen… :drool:

Ohh nou doe mij maar Vin Diesel en die twee broes van Prison Break.

doe mij Robbie maar

Renzomam bedoel je deze of die andere. Simon Webb en karatekid :mrgreen:

Die andere ga ik ook ff voor je zoeken :mrgreen:

Karatekid

Dit moet hem zijn…

Diana nu als antwoord op jou vraag. Die man van mij is helemaal weg Sandra…

Mijn vriend kiest altijd brunettes uit terwijl ik bijna platina blond ben :wall:

haha LovelyEllen, die kerel van mij kijkt ook graag naar vrouwen die in de verste verte niet op mij lijken!! :think:

Misschien toch tijd voor mij om na te denken over een extreme make-over :mrgreen: