En we gaan weer verder :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik weet echt geen leuk mannen meer…
Oke misschien nog eentje maar dan ben ik waarschijnlijk de enige :mrgreen: Hij is niet knap maar sommige mannen zijn gewoon sexy en hebben de moves…
om even terug te komen op mooie vrouwen…? mijn hubby vind deze meid zooooo mooi zolang ze haar mond maar houd want er komt niets verstandigs uit volgens hem …tatjana !!!
mannen en grote borsten he haha hehe ach die van mij heeft ook niet te klagen
maar tatjana is best een leuk mens :mrgreen: ok, niet bijster slim, maar toch…
ff mn fotootje van Neve plaatsen…blijkbaar mocht ik niet deeplinken :naughty: :mrgreen:
Hahaha dat heb ik nou met David Beckham. Hij is leuk als ie z’n mond maar houdt :mrgreen:
Ja leuke meid Neve :thumbup: :thumbup:
Ik vind haar zo mooi!!!
@LovelyEllen wrote:
Ja leuke meid Neve :thumbup: :thumbup:Maar niet haar leukste foto,gaat ff een mooiere foto zoeken van haar
whoooooooeeehaaaaahhhh
die mojo :mrgreen:
super kek :inlove:
Ja :thumbup: Mooie foto!
laat ik me dan maar rustig en netjes houden met tatjana haha want daar kan je ook nog veel pittigerder foto’s van vinden,moest juist mijn best doen om een normale foto te vinden whahaha…maar ja kok is netjes he
((kuch))
ze is wel een (ahum hete dame) maar inderdaad zolang ze haar mondje maar houd.
Ja vind Will Smith ook wel wat hebben…alleen die oren… :think: :mrgreen:
Maar Jantje Smit :naughty:
Ik vind Will Smith en Jan Smit geen knappe mannen. Het is zo verschillend per vrouw welke man zij sexy vind…gelukkig wel :mrgreen:
ik val op mooie sterkte armen hihi als ik een man zie met mooie stevige armen en handen dan smelt ik al haha…wie heeft ook zoiets?
Ik heb dat dus met handen. Ik kijk altijd naar een man zijn handen…
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar gewoon van die echt mannen handen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En nog iets maar dat ben ik door mijn dementie kwijt :mrgreen: :mrgreen:
Idd LovelyEllen gelukkig dat we niet allemaal dezelfde mannen leuk vinden :mrgreen:
Nou zus jij zal me smaak zo`n beetje wel weten haha, beetje gespierd vooral de armen, lekker strak kontje :mrgreen: ,met een gezond bruin kleurtje ahaha en idd echte mannen handen oja en hij moet ook beetje fatsoenlijk gekleed zijn niet in pak ofzo gewoon verzorgd!
@LaDiosa wrote:
Die waar victoria geen nee tegen zegt is Justin Timberlake…
ohh ja, nu zie ik het, thanks... goh die is ook mooi opgedroogd zeg :inlove: jammer dat ik geen posters meer op mijn slaapkamer kan hangen :mrgreen: vind die man die er ook ligt niet zo leuk waarschijnlijk 8) :mrgreen:
Angel vind ik ook wel :drool: , maar dan zonder snor en zonder frutje onder zijn mond :sick:
Jan Smit vind ik ook wel wat hebben hoor. Hij is niet knap maar ook niet lelijk.
Hij heeft een humoristisch koppie gewoon.
Oh, en donderdag ga ik naar een optreden hihi
Toch heb ik in het verleden echt gespierde mannen gehad :mrgreen: Wat klinkt dat raar he alsof ik er een zooitje verslonden heb :mrgreen:
Maar die hele gespierde gasten daar word ik wel een beetje flauw van hoor. Ze zijn ontzettend ijdel en graag met zichzelf bezig :sick:
Ik moest ook altijd met z’n portier thuiskomen :wall: :wall:
Ik werk nog steeds veel met die jongens en het zijn allemaal schatjes en ik voel me hardstikke veilig :mrgreen: maar nee ik zou er niets mee moeten…
Maar toen voelde ik me ontzettend stoer :mrgreen: