Ben gebeld

Dat is wel heel slim opgemerkt! :thumbup:

tjonge jonge dames :lol: :lol: :lol: jullie zijn weer lekker op dreef :lol: :lol: :lol:

@famkegb wrote:

okee,

onderdeel geworden van Al-Queida…



Kun je op internet een burka bestellen? Dan heb ik die maar vast.








Heb er hier nog 1 liggen voor je… compleet met handschoenen… stuur em je wel op… :thumbup:

kun je met die burka en handschoenen dan nog wel de telefoon oppakken voor als ze nog een keer bellen? :think:

http://forum.fok.nl/topic/1200567



Hier hetzelfde geval! Geen idee wat het is, maar me voicemail spreken ze niet in en na 2 wkn hield het op!

Vooral niet blijven wachtten is het advies!! Vaak wordt je dan door gezet naar Timboektoe (ofzoiets) om vervolgens een mega hoge telrk te krijgen…

@~Claudia28~ wrote:

Vooral niet blijven wachtten is het advies!! Vaak wordt je dan door gezet naar Timboektoe (ofzoiets) om vervolgens een mega hoge telrk te krijgen…




dat is wel de reden waarom ik vaak blijf hangen, omdat ik dan denk: allicht is het iemand uit oeganda die voor me belt, want dat gaat vaker op rare manieren.



maar goed, het was dus een telefoontje uit de grotten van bin laden (die zich overigens de laatste tijd opvallend stil houdt :think: )

@fiep klophout wrote:

@~Claudia28~ wrote:
Vooral niet blijven wachtten is het advies!! Vaak wordt je dan door gezet naar Timboektoe (ofzoiets) om vervolgens een mega hoge telrk te krijgen…




dat is wel de reden waarom ik vaak blijf hangen, omdat ik dan denk: allicht is het iemand uit oeganda die voor me belt, want dat gaat vaker op rare manieren.



maar goed, het was dus een telefoontje uit de grotten van bin laden (die zich overigens de laatste tijd opvallend stil houdt :think: )


In jouwn geval begrijp ik dat fiep :mrgreen:

@faizaa wrote:

@famkegb wrote:
okee,

onderdeel geworden van Al-Queida…



Kun je op internet een burka bestellen? Dan heb ik die maar vast.








Heb er hier nog 1 liggen voor je… compleet met handschoenen… stuur em je wel op… :thumbup:




ik wil dan ook wel je burkini! :mrgreen:

Ik kreeg vorige week een engels praatje dat ik een prijs had gewonnen :shock: Yeah right. Ik heb ook gelijk opgehangen.

die had ik gisteravond…

Nou das idd vreemd… ik ben ook gebeld 2 dgn geleden door een nummer uit UK… :think: Of Nefarious is mijn nieuwe beste vriendin of ik ben ook onderdeel van een grap geweest…



Ik heb geen burkini Fam… ik zwem naakt tussen alle moslim vrouwen… :mrgreen:

Heb trouwens ook terug gebeld naar dat nr… is dat dan onverstandig… :think: Kunnen ze daar iets mee… :think:

Pakte niemand op hoor… 20x over laten gaan of zo…

Nou, ik ben vanmiddag ook gebeld…

idd eerst een franstalig bandje…

Gezien wij zaken hebben gedaan met een school in België, dacht ik dat zij dat misschien waren en bleef dus wachten…



Even later kreeg ik een zeer slecht nederlands sprekende meneer aan de telefoon van RWE, een stroomleverancier!!!

Dus, wat al gezegd is, misschien bellen die vanuit een buitenlands callcenter…

Ja,

ben laatst ook gebeld uit de Uk, maar dat was op mn mobiel en die heb ik niet opgenomen…



Fai,

wat ben je toch een g.eil w.ijf :mrgreen:

Ja hier ook op mobiel… :think:



geen g.eil w.ijf… ik ben een GEIL WIJFFFFF :mrgreen:

ik ben ook gebeld door RWE, een stroomleverancier, maar hier geen raar frans of engels sprekend gei.l wij.f :mrgreen:

@faizaa wrote:

ik ben een GEIL WIJFFFFF :mrgreen:
:drool: :drool: :drool:

'k Heb zoiets ook wel eens gehad. Heel vaag allemaal!

faiiiiii :naughty:



Ben je weer een topic aan het vervuilen :mrgreen:



:-*



hihi