Bekkeninstabiliteit

hier gaat het…

het staat zeg maar stil…

het enig wat we er bij hebben gekregen is dat de beeb in stuit ligt…

dus nog meer om over na te denken…

zorgen om te maken…

als ze zo blijft liggen…dan ga ik zeker weten voor een ks…

krijg de 23e een groeiecho om te kijken of ze niet groter is dan de termijn vd zwangerschap…of een paar weken weer een…

dit omdat dave een grote beeb was…dat komt er ook allemaal nog bij…

sta af en toe bijna te janken…hoe kan je nou nog genieten van je zwangerschap???

ben ik daarin alleen???

Anne ik mag gewoon lekker thuis blijven hij zag in dat ik zo nietkon gaan werken en de 25ste loopt mijn contract af en dan moet ik naar het uwv.

Colle nee hoor ik vind mijn zwangerschap nu ook even niet leuk meer en dat je lijf je zo in de steek kan laten he!

Lieverd, ik kan er ook niet van genieten hoor! Zowel toen bij Lana niet als nu niet. Dus voel je daar alsjeblieft niet schuldig over ok?!

Je hebt een eigenwijs meissie in je buik zitten net zoals dat Dave eigenwijs was. Maar je wordt nu wel goed begeleid. En er wordt ingegrepen als dat nodig is. Probeer daar je troost uit te halen. Het zal iig niet zo gaan als toen bij Dave.

:-*

Hier verder een beeb die godzijdank is ingedaald. En dit heeft vele voordelen voor mij gelukkig. Ten eerste heb ik geen pijn meer aan mijn ribben. Ten tweede is de spanning van mijn buik. De druk is gewoon uit mijn buik. En ten derde, en geheel niet onbelangrijk… omdat kindjelief nu met hoofdje in mijn bekken vast ligt, verschuift mijn schaambot niet meer 's nachts. En dat heeft als voordeel dat ik niet meer van pijn dwars door het plafond ga als ze rechtschieten want dat gebeurd dus niet meer.

En beeb heeft nu gelukkig genoeg ruimte om te bewegen zonder dat ie mij pijn doet.

Verder zou ik eigelijk met krukken moeten gaan lopen buitenshuis, maar dat vertik ik. Dan maar niet lopend naar buiten, tis heel jammer but so be it. Ik merk wel dat ik 's ochtends mijn dingen moet doen die ik wil doen want dan kan het nog. De rest van de dag lig ik of in bed of ik hang op de bank of zit ik aan de eetkamertafel.

ik blij fook zoveel mogelijk in huis…

ik breng en haal dave naar kdv… verder niets…ja af en toe een boodschap…

of de fysio /vk … dat soort dingen…

de pc en tv zijn nu mijn afleiding…

en de nintendo ds…hahaha

als dave thuis is spelen we samen, we gaan niet meer de deur uit…

en alleen buiten spelen kan nog niet…

dus op zondag gaat vriend met hem het bos in of even lekker bus rijden

( ja deb eindelijk is hij af :wink: :mrgreen: )

ach we halen het wel weer in in jan hopelijk ligt er dan een berg sneeuw :inlove:

Oh ben erg benieuwd hoe de bus er nu uit ziet. Moeten na de bevallingen maar eens weer wat afspreken!

Hier ging Lana ook elke dag mee naar buiten, om een boodschapje te doen of mee met de hond. Maar dat gebeurd nu ook niet meer. En zo te merken vindt zij dat onwijs jammer. Want elke keer vraagt ze… buiten lopen? Denk dat als het morgen niet regent ik eventjes met haar naar de waterkant ga om de eendjes eten te geven. Is gelukkig maar 50 meter verder :lol:

gelukkig gaat dave op ma naar opa en oma, en ddar kan hij lekker buiten spelen’

net als op woe en do op het kdv lekker veel naar buiten

Even vraagje, ik zit sinds gisteren 100% thuis en ben gebeld door de UWV zij gaan akkoord geven tegen mijn baas dat ik ziek ben en ze wenste me een goede tijd verder toe. Ik maak hieruit op dat ik daar niet langs hoef. Maar gaat de arbo mij nu ook nog bellen?? en moet ik daar dan wel langs?

Ik moest afgelopen maandag naar de arboarts van mijn werk maar mijn contract loopt af en word niet meer verlengt dus ga ik over op het uvw straks. Ik denk dat je dan gewoon bij je baas moet komen van arboarts denk ik hoor! Anders zou je dit even na moeten vragen.

in ben wel bij de arbo geweest…

maar dat was voor de 100%…dus geen idee…verder niets meer gehoord :think:

Hier ook bij de arboartsen 100% in de ziektewet. Je hebt kans dat je niet meer langs bij de arbo hoeft te komen, maar misschien vinden zeh et toch nodig dat je wel komt. Gewoon afwachten tot je een keer bericht krijgt :mrgreen:

ik ben afgelopen dinsdag ook bij de ARBO gewest, die hebben “spreekuur” bij ons op het werk. Handig joh.

Heb een briefje meegekregen voor het geval UWV belt, allemaal erg makkelijk geregeld.

@Colle, ik kan ook niet echt van de zwangerschap genieten.

De kleine man ligt bij ons ook in een stuit, maar die kan nu nog een keer of 1000 draaien.

Waar ik het meeste moeite mee heb is dat andere mensen zich overal mee bemoeien. En als je er dan iets van zegt krijg je ook nog de wind van voren dat je niet geniet van je zwangerschap.

Daarom heb ik een paar weken terug een blog geschreven op een bepaalde site voor heel veel vrienden :wink: , en sindsdien heb ik er niet meer zoveel last van.

Wat ik wel helemaal geweldig vind is het gebonk en geduw in mijn buik.

En zo sneu ook, want elke keer als mijn vechtgenoot de hand op mijn buik ligt houdt kleine “Roderickje” (dit om te voorkomen dat ik de echte naam er per ongeluk uitfloep) zich muisstil.

Of hij is zo eigenwijs als zijn vader of hij is erg verlegen hahaha

sterkte voor iedereen… :hug:

hier wordt het nu ook zwaarder en pijnlijker…gelukkig helpt de fysio elke week goed als pijnbestrijding en de bekkenband is ook erg goed om aan te hebben…maar ben ook eienwijs geweest hoor, heb veel te veel dingen gedaan die ik eigenlijk niet moest doen…mar ben wel blij dat het gedaan is :thumbup: zit ik daar niet meer tegen aan te hikken iig…

Hallo Heleen,

hahaha volgens mij is dat een probleem die elke zwangere vrouw heeft.

Rusten, rusten, rusten, maar er moet nog zoveel gedaan worden.

Ik begin nu toch wel een beetje last van de schoonmaakwoede te krijgen.

Sta al rammelend en krakend op een stoel de keukenkastjes uit te soppen.

De volgende dag geen stap meer kunnen verzetten, maar de kastjes zijn wel lekker schoon (alsof ik daar in wil liggen bevallen hahaha)

hahahah figaro…

hier geen last van schoonmaakwoede…(gelukkig)

ik noem onze kleine meid daarom Lady :mrgreen: ( neit dat wel al een naam hebben…) maar voor de zekerheid…

hier ook af en toe ook gigantisch de balen van mijn zwangerschap eerst stond ik alleen maar te kotsen en nu kan ik bijna niets vanwege mijn bekken, kom ook niet verder dan school en de appie en dan laad ik me kar vol en doen zij de rest…

Is voor mij ook definitief de laatste keer dat ik zwanger ben. wilde dit erg graag maar baal hier gewoon van en hubbie wordt boos als ik dat zo zeg…

Moet zeggen dat ie echt heel veel voor me doet hoor, veel meer dan ik verwacht had (iedere dag wassen, stofzuigen en de vaatwasser uitruimen, bedden verschonen etc.) maar hij kan er gewoon niet tegen als ik zeg dat ik er nu gewoon niet blij mee ben.

Verder ben ik momenteel ook niet de makkelijkste want heb ook al gigantisch last van dat alles schoon en opgeruimd moet zijn, hubbie stond dus zondag avond ramen te lappen… en verder gigantisch chagarijnig dat ik het zelf niet kan…

Ja inderdaad, daar kan ik ook chagarijnig van worden, dat ik het zelf niet kan.

Meestal doe ik het wel stiekem als de vechtgenoot weg is, anders krijg ik op mijn kop hahaha. En uiteraard trek ikzelf aan kortste eind omdat ik dan de volgende dag nog weer minder kan.

Ik begin ook een beetje de doe dit, doe dat mentaliteit te krijgen. Walgelijk vind ik dat. waarom moet er in mijn ogen alles zo snel mogelijk gebeuren als we nog een paar maanden hebben om alles klaar te maken.

En het meeste is al klaar hahaha.

Het zijn ook vaak de kleine dingen die frustrerend zijn, zoals vanavond.

Mijn moeder is vandaag jarig, dus daar gaan we naar toe vanavond.

Maar daarvoor heb ik vanmiddag wel een paar uur op bed gelegen ter voorbereiding zeg maar.

Dan voel ik me net een bejaarde

Ik was even benieuwd hoe het hier met iedereen ging? En dan bedoel ik met het bekken.

Ik heb nog steeds veel pijn, en nog altijd trouw elke week fysio.

Heb nu zo’n grote bal aangeschaft, om op te zitten :thumbup: dat is wel prettig! En loop nog altijd met krukken (ben bang dat dat ook niet meer zonder gaat… merk wel dat als ik buitenshuis de krukken gebruik ik 's avonds veeeeel minder pijn heb :thumbup: )

Verder slaap ik 's nachts redelijk… ligt er maar net aan hoeveel last ik heb.

Deb, hoe is het nu met jou? Je moet nu volledig rusten he? :hug: :hug: :hug: Sterkte!

Colle, ik kom ook weinig buitenshuis. Af en toe met John en kids boodschapjes doen of even stad in. En dat is minimaal. In prinicpe dus ook thuis met mijn vriendjes de laptop en tv :mrgreen: maar dat begint ook te vervelen haha!

Ach, nog ff, dan lekker met de kleine naar buiten

:inlove:

Allemaal i.e.g. dikke :hug:

Hallo,

Hier gaat het redelijk, ik heb alleen van die stekende pijnen in mijn je weet wel. alsof er iemand met een breinaald in prikt.

Tsja en verder gewoon het gebruikelijke, last van mijn stuitje en mijn heup.

ik werk ook weer, ze hebben een klusje bedacht namelijk haha.

Ga nu 3 ochtenden in de week 2,5 uurtjes.

En dat is prima vol te houden, als ik het thuis dan lekker rustig aandoe, maar ik geloof dat ik last heb van een klassiek gevalletje van nesteldrang.

Pfff, ben erg onrustig en ik heb liever alles gister geregeld dan morgen.

steeds schieten me weer dingetjes te binnen en de lijst met dingen die nog gehaald moeten worden, wordt steeds maar groter.