En hij dan…Mr McGuyver :mrgreen: :mrgreen:
(leek destijds heel veel op Cliff…hahah dus geen wonder dat ik dat een lekker ding vond…)
OMG :shock: :shock: Is dat hem echt nu?? Kan me haast niet voorstellen… wat een verandering!! :shock:
En Cliff… De 2e foto is niet echt appetijtelijk zo met dat borsthaar hoor :mrgreen:
Eppo…vond nog een foto die iets meer representatief is voor toen ik fan werd…hahahah…dus ik had foto 2 even gewijzigd…
maar eh…hoe bedoel je , borsthaar…
8)
(maar borsthaar of niet…hij is goed geconserveerd voor 70 jaar…haha (okee…hier 69 )
En idd…McGyver zag er tot een paar jaar terug nog best leuk uit…maar nu toch oud geworden…(en dikker)
Nu ik toch bezig ben…
Het was nooit mn favoriet…maar hij had een paar leuke nrs…en zag er wel apart uit …
Op zich is hij in zn gezicht niet veel veranderd…dikker geworden…en kaal :mrgreen:
Hij is nu 49…dus zal op de eerste foto begin 20 geweest zijn…
@Zeemeermin wrote:
Hahaha, mocht willen dat mijn man op zijn 70-ste er nog zo uitziet als Cliff. Geloof bijna niet dat die man al 70 is!
En als je um op het podium heen en weer ziet rennen en springen al helemaal niet hahaha…
En vorige week stond hij bijna de hele avond vlak bij ons…(hoefde op NotP alleen het laatste half uurtje zelf het podium op) en dan nog de hele avond staan mee dansen en springen en zingen…
Met name bij het optreden van Kid Creole and the Coconuts (Oh Annie…I’m not your daddy)…waren mn vriendin en ik er van overtuigd dat hij zo mee had gekunt als mannelijke coconut… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vorig jaar heb ik 2 avondvullende concerten gezien…en aan het eind nog net zo rennend en springend als in het begin…hahahaaah
Ik vind het gewoonzo’n heerlijke gozer om naar te kijken, valt helemaal niet op he…hahahhaha
Jason Gedrick toen in de film Iron Eagle (1986). Wat was ik als puber :inlove:
Niet slecht opgedroogd!
Jim Kerr ook vroeger zo’n heerlijk ding, vooral vroeger …
Val Kilmer
Kameleon David Bowie
Ook vroeger zo lekker :drool: …
The Goonies!!! stuitert op en neer De film heb ik nog liggen, snel weer eens kijken :inlove:
@Eppo wrote:
The Goonies!!! stuitert op en neer De film heb ik nog liggen, snel weer eens kijken :inlove:
Zou willen dat ik wat dichterbij je zou wonen konden we em samen kijken! stuitert met je mee
@Pimpernella wrote:
@Eppo wrote:The Goonies!!! stuitert op en neer De film heb ik nog liggen, snel weer eens kijken :inlove:
Zou willen dat ik wat dichterbij je zou wonen konden we em samen kijken! stuitert met je mee
Ik voel een afspraak voor een date aankomen… 8)
@Eppo wrote:
@Pimpernella wrote:@Eppo wrote:The Goonies!!! stuitert op en neer De film heb ik nog liggen, snel weer eens kijken :inlove:
Ik voel een afspraak voor een date aankomen… 8)
En wanneer kun je!

Joh, zingt Cliff nog steeds? Mijn ouders luisterden er vroeger naar… Heel vroeger… Zeer vroeger… 8)
Leuk, al die vroeger-nu plaatjes!
haha Kim, dat wilde ik ook net zeggen! Over Cliff…
ik vind Pipi van nu zo leuk haha! En Annika :silenced:
En my all time favorite!!:lol:
The Young Ones
Adrian Edmondson - Vyvyan
Rik Mayall - Rick
Nigel Planer - Neill
Christopher Ryan - Mike