:mrgreen: Zoiets is héél belangrijk… :mrgreen:
Spannend! :lol:
Ik ben héél benieuwd… Ik ben dus ook vergeten Quentin te laten ruiken, trouwens… :doh:
Woensdag maar even doen dus…
:sick: :sick: :sick: vandaag er eindelijk aan gedacht om te ruiken… had ik beter niet kunnen doen
Getverderrie, is inderdaad dezelfde nieuwe geur die ze in de Griekse variant ook al hadden zitten…
Ben alleen vergeten om de massaging wash (??? zoiets) ook te ruiken, die gebruiken wij meer… en als ze die óók veranderd hebben
Maaaaaaar:
Heb toevallig vandaag ook een groot pak doekjes gekocht… ennnnn:
Daar staat met grote letters op dat ze de geur vernieuwd hebben (was ik stiekem wel blij mee, de vorige geur begon me een beetje tegen te staan :oops: ), in het bedtime-luchtje…
Maak net 1 pakje open, en :dance: :dance: :dance: gewoon het oude vertrouwde luchtje!
Dus Ziet: snel richting Kruidvat rennen doekies zijn nog in de aanbieding ook (6 voor 9.49 )
Ben wel heel benieuwd of je nog een reactie terugkrijgt trouwens :think:
HEb je de Anton schle*ker in de buurt? hier hadden ze nog de oude fles ervan. Als je 'm niet hebt, moet ik dan kijken of ik nog voor je kan scoren?
(tenminste , de verpakking is ook iets veranderd toch? anders ben ik alsnog abuis)
ik moet dus nu ook al aan de natusan doekjes??
whahaha ze zien me aankomen hier thuis…
maar als het echt naar bedtime ruikt
dan gaat er een volgende brief de deur uit!
waarom ze dan in hemelsnaam de andere geuren niet die geur hebben gelaten en deze doekjes dus wel terug hebben veranderd in de oude geur…
is het echt zo?
(ik word echt gek…)
@Ziet wrote:
ff update (ja het is heel belangrijk vind ik :mrgreen: )
vandaag heb ik het etiket gekregen waarmee ik de fles kan terug sturen.
dan gaan ze hem helemaal onderzoeken… :silenced:
ik doe er een brief bij, met daarin ongeveer dit:
- goede service= fijn
- nieuwe toegevoegde aroma’s doen niet wat ze beloven (21.30 uur nog keten…)
- heb stad en land afgezocht naar oude flessen en heb er nog 3 weten te bemachtigen met de oude geur en 1 fles lotion (want ook dÃe is ‘vernieuwd’ :sick: :evil: ). Mensen stonden me vreemd aan te kijken in de winkels, dus aardig als ik ben, heb ik ze even het verschil laten ruiken…
en wat blijkt? IEDEREEN (ongeveer 20 man) vond de oude geuren lekkerder! :?
heb dus geschreven dat er volgens mij dus niets mis is met dit ene product en ook niet met mijn neus :mrgreen:
morgen (als tyg beter is tenminste) gaat ie op de post,
dus ben benieuwd!
VERGEET JE MEDEFORUMMERS NIET!!! ZEG OOK MAAR DAT WIJ ALLEMAAL DIE OUDE GEUR TERUGWILLEN!!! :mrgreen:
@Ziet wrote:
ik moet dus nu ook al aan de natusan doekjes??
:inlove: :inlove: :inlove: jaaaaa!!! Echt doen hoor!! Ze ruiken zooo lekker :drool:
Maar ik snap het écht niet, waarom nou de badspullen veranderen en dan de doekjes de oude geur geven?? :think:
:shifty: denk dat er van hieruit ook een mailtje richting Natusan gaat :mrgreen:
Gelukkig staan er hier nog tig flessen in de kast, met de oude geur :mrgreen:
goedzo,
gewoon mailen!
ze zijn er nog blij mee ook,
want half nederland neemt niet eens de moeite om te schrijven… die kopen het spul gewoon niet meer.
en je krijgt nog een cadeautje ook :mrgreen:
maar laten ze dan wel de doekjes in die geur houden!!!
(misschien hebben ze de oude bedtime spullen wel leeggegooid over de nieuwe doekjes… :think: )
Nou, ik gebruik nooit natusan, maar ik zal ook mailen dat ik de nieuwe geur vind stinken!!!
Edit: done!
@Marionmulder wrote:
Nou, ik gebruik nooit natusan, maar ik zal ook mailen dat ik de nieuwe geur vind stinken!!!
:lol: :lol: :lol: hebbie 'm al wel geroken dan?
En Ziet: doekjes al geprobeerd?
:oops: ik had net de oude nog in de bewaardoos gedaan, maar heb nu mooi een nieuw pak ernaast gelegd… whahaha je zou bÃjna zelf ook die doekjes gebruiken :inlove:
nee nog niet geprobeerd, ik ga ze maandag halen.
de fles paste trouwens niet door de brievenbus,
dus die moet ook maandag naar het postkantoor :wall:
heb de billendoekjes… wat zijn ze lekker!!! :dance:
@Jiska wrote:
@Marionmulder wrote:Nou, ik gebruik nooit natusan, maar ik zal ook mailen dat ik de nieuwe geur vind stinken!!!
:lol: :lol: :lol: hebbie 'm al wel geroken dan?
Nee! hihihi.. Kreeg een mail terug; moest de flacon terug sturen. Ikke weer mailen: kan niet, heb hem weggegooid, vond hem zooo vies. Krijg ik weer een mail:we sturen u tóch wat alternatieve producten en proefjes op uit ons assortiment...
Ehh.... Schaam????? :oops: :oops: :oops: :oops:
Hier in de supermarkt staan de oude flessen nog…Ben er sinds kort weer aanverslaafd aan (en ukkie ook, hij pakt de fles al als zijn pyama aan gaat :inlove: ) dus ik ga even wat inslaan dan.
Heb bij de drogist idd die “nieuwe” geroken…hmmm nee niet zoals het was idd.
kon al een paar dagen niet op de site komen van hun/
oooh, dus ik ben niet gek :think: ik dacht dat het aan mijn eigen neus lag… hormonen ofzo :shifty:
ik ga ze ook mailen :thumbup: ik vind het dus ook niet meer zo lekker ruiken en wilde al over stappen op zwitsal, die eigenlijk ook niet meer zo lekker is als vroegah :?
van zwitsal drogen we hier nog uit ook…
natusan vond ik het enige lekkere
heb gisteren weer een oude fles gevonden ergens :mrgreen:
heb er nu 5
maar da;s niet genoeg om het jaar mee rond te komen…
marion: whahaha da;s mooi meegenomen dan
ik heb netjes mijn oude fles opgestuurd.
Zal binnekort even terug naar de voordeelwinkel in de stad…daar stonden volgens mij nog een hop oude flessen en goedkoper dan bij de drogist.
Heb het een tijd niet gebruikt aangezien zoonlief even een panische periode had voor badschuim, maar vanavond ging het weer goed dusseuh…
@~Marion~ wrote:
Ehh… Schaam??? :oops: :oops: :oops: :oops:
:naughty: :naughty: :naughty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hihi jaaa!!
Nu durf ik gewoon niet meer te mailen…
:think: ik héb natuurlijk nog die Griekse fles staan die zou ik zo op kunnen sturen…
@Ziet wrote:
heb de billendoekjes… wat zijn ze lekker!!! :dance:
:inlove: :inlove: :inlove: ik zei het toch :mrgreen:
Owww en dat laatste pakje met oude doekjes schiet maar niet op…
Hihi bij de Kruidvat en de Trekpleister stonden stápels met doekjes… maar heb me in kunnen houden
@Jiska wrote:
@~Marion~ wrote:
Ehh… Schaam??? :oops: :oops: :oops: :oops:
:naughty: :naughty: :naughty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hihi jaaa!!
Nu durf ik gewoon niet meer te mailen…
:think: ik héb natuurlijk nog die Griekse fles staan die zou ik zo op kunnen sturen…
gewoon mailen!
zij doen er toch ineens een nieuwe geur in?
laten ze maar weten dan dat niemand het lekker vindt
:think: jawel, maar dan is het net alsof ik het om de gratis dingetjes doe
Aan de andere kant: dat nieuwe luchtje Ãs ook gewoon om te :sick: