hoi allemaal,
ik ben nu 30 weken zwanger en alles gaat goed, met de baby gelukkig.
maar nu ben ik in mijn eerste zwangerschap mijn kindje kwijdgeraakt met 35 weken onze kleine twan*.
hij is overleden doordat de moederkoek in de baarmoeder was gegroeid.
nu kunnen ze dat alleen zien doordat de baby niet meer groeit op de echo ongeveer rond deze tijd was de moederkoek aan het ingroeien bij onze kleine twan*.
en is hij uiteindelijk met 35 weken overleden doordat hij geen voeding meer kreeg.
pfffffffffffffffffffffffff vind deze tijd zo moeilijk ons kleintje is toen snachts overleden in mijn buik.
ik kan haast niet meer slapen vind het allemaal zo eng, ze houden het nu wel in de gaten met echo s en we zijn naar umcg in groningen geweest en daar was ook alles goed nu mag ik waarschijnlijk met 35 week bevallen mits het allemaal goed gaat.
ga elke week nu naar de gyn maar wordt toch steets zenuwachtiger…
pfffffffffffffffffffff.
sorry voor het hele verhaal maar het moest me even van me hardt.
dikke knuff willie
Kan het me heel goed voorstellen dat je bang bent, onze kleine meid is 5 weken te vroeg geboren met hellp-syndroom, dus schrijf het hier maar lekker van je af.
Als je twijfelt over iets altijd je gyn bellen hoor, beter een keer te veel als een keer te weinig.
Sterkte voor de komende tijd en probeer positief te blijven, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Kleine Twan zal je nooit vergeten, maar vergeet niet dat hij zal waken over zijn brusje.
En vergeet nooit dat je hier je nooit hoeft te verontschuldigen voor dit soort verhalen.
heel veel sterkte voor de komende tijd en dat je maar heel snel de kleine in je armen kunt sluiten.
Annamarie.
Hoi Willie,
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Mijn 2e kindje is met 39 weken overleden in de baarmoeder. Maar wat ik je wil vertellen, 4 weken geleden op 29 december ben ik ingeleid met 36,5 en bevallen van een gezond meisje. Je kan het pas los laten als je je kindje in je armen hebt he? Houd de moed er in, en schrijf het van je af zo vaak als je er behoefte aan hebt. Het is het straks allemaal waard geweest!
:hug: