Balen van die onzekerheid

Goedemorgen!

We zijn hartstikke gelukkig dat we zwanger zijn, maar wat als we zwanger zijn van een 2ling? Dan moeten we verhuizen want we wonen niet super groot. Pfffffffff ik baal er zo erg van dat je pas met circa 3 maanden naar de vk toe kan…

Maar eh… heel raar, deze zwangerschap voelt al heel anders dan m’n eerste. Ik heb helemaal niet zo het gevoel dat ik zwanger ben. En ook… heel raar… heb ik dat menstruatieachtige gevoel in m’n buik sinds een aantal dagen. Is dat normaal?

:-*

Goeiemorgen, en gefeliciteerd!

|Vervelend he die onzekerheid! Volgens mij maakt het niet uit hoeveel zwangerschappen je al gehad hebt, bijna iedereen is een beetje onzeker in die eerste periode!

Mijn 2e zwangerschap was anders dan de eerste, en nu bij de 3e is het ook weer anders.

Bij onze VKpraktijk kan je al rond 8-9 weken terecht voor een eerste echo. Bij jou niet?

En die menstruatie achtige pijntjes zijn (volgens mij) heel normaal en hoeven niks te betekeken…

dus ik zou zeggen, probeer er een beetje van te genieten en tel de dagen af tot je je 2e mag zien!

PS wij waren ook een beetje benauwd dat er misschien 2 frutsels in mijn buik zouden zitten…gelukkig niet maar als het zo zou zijn dat vinden jullie er vast wat op!

Succes en groei ze!

Ja ik heb bij allebei die menstruatiekrampen gehad de eerste ca 2 maanden. En stel dat het er twee zijn, dan vind je daar tegen die tijd wel wat op. Wij wonen ook klein en willen geen van de kids op zolder leggen, dus wij gaan inderdaad verhuizen.

Maar eerst “even” bevallen en tot die tijd een beetje improviseren.

Er is meer dan genoeg tijd om te improviseren of dingen te regelen, vertrouw daarop :thumbup:.

@Marcella1975 wrote:

Ja ik heb bij allebei die menstruatiekrampen gehad de eerste ca 2 maanden. En stel dat het er twee zijn, dan vind je daar tegen die tijd wel wat op. Wij wonen ook klein en willen geen van de kids op zolder leggen, dus wij gaan inderdaad verhuizen.

Maar eerst “even” bevallen en tot die tijd een beetje improviseren.

Er is meer dan genoeg tijd om te improviseren of dingen te regelen, vertrouw daarop :thumbup:.

Wow! Nog 1 dag zie ik! Heel veel succes de komende tijd!

@Emely wrote:

Goedemorgen!

We zijn hartstikke gelukkig dat we zwanger zijn, maar wat als we zwanger zijn van een 2ling? Dan moeten we verhuizen want we wonen niet super groot. Pfffffffff ik baal er zo erg van dat je pas met circa 3 maanden naar de vk toe kan…

Maar eh… heel raar, deze zwangerschap voelt al heel anders dan m’n eerste. Ik heb helemaal niet zo het gevoel dat ik zwanger ben. En ook… heel raar… heb ik dat menstruatieachtige gevoel in m’n buik sinds een aantal dagen. Is dat normaal?

Menstruatieachtige pijn kunnen je banden zijn, is de eerste paar weken zo geweest ook bij mij.

@Sweet-Love wrote:

@Emely wrote:
Goedemorgen!

Menstruatieachtige pijn kunnen je banden zijn, is de eerste paar weken zo geweest ook bij mij.

Bandenpijn heb ik de eerste zwangerschap wel gehad, maar dat voelde heel anders, vandaar… :think:

emely, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier spreekt een geschokte moeder van een a.s. tweeling…

In juni hebben we besloten dat we voor een tweede kindje zouden gaan. Maar eerst even verhuizen, vonden we. Een nieuwe huis was snel gevonden, dus op 25 juli ging de pil de deur uit. Op 6 augustus betrokken we onze nieuwe woning, en op 10 augustus had ik mijn eisprong (een dubbele, zo bleek later).

Op 23 augustus een positieve test in handen. Jémig wat snel!

Nu zou ons kleine beebiekamertje (5m2) snel gevuld zijn…

Hóe vol die precies zou worden, bleek bij de echo op 1 oktober: we krijgen er met nummer 2, nummer 3 gratis bij!

SHOCK! Maar wel leuk!

En joh, als het er op aankomt, draait het vooral op praktisch aanpassen, merk ik nu.

In ons kleine babykamertje passen best 2 bedjes. En er zijn ook tweeling stapel-ledikantjes.

Dus maak je niet al te druk, de eerste paar jaar zal het best meevallen (hoop ik).

Ennuh, niet om je bang te maken, maar bij deze zwangerschap had ik in eerste instantie nog veel minder verschijnselen dan bij de eerste. Dus dat een tweeling meer kwaaltjes zou veroorzaken, gaat niet altijd op!

Sterkte alvast en als het er twee zijn, redden jullie het ook wel!